Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. omdat er zoveel meer voetbalfans zijn dan 'anderesportsupporters' en het schijnt ook echt zo te zijn: het 1e (voetbal) deel van studio sport word meestal dubbel zo goed bekeken als he 2e. tevens zit de hele zondag middag al vol met andere sporten! 3. nee tuurlijk niet, maar je behoort wel tot de minderheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hier zitten nou eenmaal veel mensen die van voetbal houden en andere sporten wat minder. Waarom ga ik hier op in? ![]()
||
Citaat:
Boeiuh ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind voetbal niet 'mooi'. Misschien af en toe wel spannend, maar hoevaak wordt er nou een échte goede wedstrijd gespeeld? Welke topper was nou echt goed de laatste twee-drie jaar? Ik kijk nog behoorlijk veel Ajax-wedstrijden, want helemaal anti-voetbal ben ik niet. Ik zie gewoon te veel Vitesse, Feyenoord (kom op jongens, die wedstrijden van F. zijn toch niet mooi?), Utreg en andere clubs. Ik vind persoonllijk 10/15 minuten van een wedstrijd mooi. Mooie safe door een keeper. Mooie cross-pass. Mooi schot op doel. Mooie rush. Maar ff serieus: hoeveel mooie actie zie je in een gemiddelde Eredivisie wedstrijd? In een gemiddelde NEC-Heerenveen? In de Champions League gaat het al beter. Ik geniet elke keer als Zidane aan de bal is. Das wel zo. Maar als je dat vergelijkt met NBA-basketball! Het zou geen eerlijke strijd zijn. Veel spectaculairder. Veel meer 3punters, snelle dribbles, dunks, passes en blocks. Ik heb heus wel respect voor jullie meningen, maar ik kan me NIET indenken dat voetbal mooier, sierlijker, eleganter is dan basketball! Laten we het maar niet hebben over onverdiende goals/uitslagen! Hoe vaak gebeurt het dat een slecht spelende ploeg zich ingraaft voor eigen doel? Een zeeeeer onterecht gelijkspel uit het vuur sleept, wat totaal niet overeenkomt met het spelbeeld? Sowieso: gelijke spelen! Vind ik ook zulke onzin! Eén ploeg moet toch winnen? Met basketball heb je nog overtimes bij een gelijk spel. Maar bij voetbal laten ze maar zo´n onbevredigende 0-0 op het scorebord staan. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En waarom ik niet van basketball houd? Zooo saai, doelpuntje hier, doelpuntje daar, doelpuntje overal en uiteindelijk wint er 1 blijkbaar. Terwijl er constant hetzelfde aan het gebeuren is. Mijn mening, hoeft de jouwe niet te zijn. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je hebt gelijk, voor basketbal en honkbal geldt hetzelfde. Des te meer redenen om het belachelijk te vinden. "Er met een boog omheen lopen" lost niks op. Zolang je maar een andere kant opkijkt is het er niet? Béétje naïef.. ![]()
||
Citaat:
![]() maar zoals eerder gezegd: het draait allemaal om het geld. Al die sporten veel aandacht geven is niet rendabel. Ik zie het liever ook wat anders, maar het is nu eenmaal zo. Wat ook meespeelt is het grote aantal wedstrijden in sporten als honkbal en basketbal. In het voetbal is een Ajax-Feyenoord de topper van het jaar. In het honkbal is zo'n wedstrijd 19x per seizoen. Wat ook meespeelt is de duur van de wedstrijden. American Football en honkbal wedstrijden duren vrijwel altijd langer dan 3 uur. Daar heeft de beginnende fan het geduld niet voor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tuurlijk zijn er rellen, maar wat dacht je van het bedrijfsleven, daar is ook corruptie en daar kijkt toch ook iedereen de andere kant op. Dat zijn bijverschijnselen waar je weinig aan kan doen, dat is een deel van de leefomgeving en het "capitalism", geen reden om negatief te uiten over de sport voetbal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ehhh nu sta ik toch mooi met m'n bek vol tanden ![]() Maar, zo makkelijk ben ik niet te overtuigen.. Ik vind dat je me te letterlijk neemt (en nee, dat moet je dan weer vooral NIET letterlijk nemen ![]() ![]() Dat van die rellen, dat klopt in ieder geval niet wat je zegt. Tuurlijk is er ook corruptie, maar dat vind ik wel even wat anders dan rellen. Het is niet te vergelijken. En trouwens, tegen corruptie wordt wel opgetreden. En voetbal geeft inderdaad aan dat je iets kunt bereiken door heel hard je best te doen, maar ik vind ook dat kinderen nogal opgefokt worden. Vaak staan die vaders aan de zijlijn bij een wedstrijd professionele termen te schreeuwen, terwijl die kleine jochies alleen maar lekker een potje willen voetballen. Het wordt allemaal zo vreselijk opgeklopt. bovendien krijgen kinderen het idee dat je alleen maar moet presteren. Alles draait om winnen. En dát is wat mij dwars zit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|