![]() |
||
![]() |
Citaat:
alstu ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en nee, maar hij is verss ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat is nou niet bepaald het eerste de beste laat ik is iets uit mn dikke duim zuigen programma..
||
Citaat:
Alsof jij met een goed argument bent gekomen voor je stelling "het land is van iedereen" ![]() Zolang er grenzen zijn, is het land niet van iedereen. Zeg dat ook maar even tegen Palestina of hoe het ook mag heten, die nu weer is ruzie aan het maken zijn over een stuk land ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die bestaat er niet, oke, er zijn genoeg andere voorstellen, maar dan krijg je weer het woord "extreem rechts" naar je kop gesmeten, ne al geef je een tegenovergesteld voorstel, dan kom je nog niet van het allochtonen (ow sorry) "asielzoeker" ( hmm lekker boeiend) probleem af. |
![]() |
||
Citaat:
EN NU ONTOPIC! |
![]() |
||
Citaat:
Jaja, droom maar lekker verder jij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ga dit onderontwikkelde topic tijdelijk vertalen, maak er wat van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nederlanders die geen belasting betalen moet je dan ook maar uitzetten? ... |
![]() |
||
PS:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
||
Citaat:
De wereld bestaat uit landen. Ten 2e weet m'n neus ook wel dat dat je reactie was op mijn opmerking over turken en ten 3e kan ik wel on topic blijven, zolang andere me niet afleiden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jezus er zit echt een schoefje los bij jou als je zo'n haat hebt jegens mensen met een andere etniciteit... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is een totaal andere discussie.
||
Citaat:
Nogmaals, ik heb nog geen enkele keer gemeend te zeggen dat ik mensen haat van een ander ras, dat MAAK jij ervan. Al zou ik zeggen dat ik niet zo van buitenlanders hou, dan brul je meteen "heil hitler". Tja... als je zo kortzichtig bent, dan zit er een schroefje bij JOU los ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1) me oor weet ook wel dat we in een democratie wonen ![]() 2) ik zou niet eens aan de macht willen, en je kunt helemaal niet weten wat er dan zou gebeuren al zou ik wel de macht hebben, want ik denk niet dat je me kent ![]() 3) Discussie is een belangrijk onderdeel, maar soms onnodig en te langdradig, soms discuseren ze urenlang en komen ze nog tot geen oplossing. 4) Dus alle rechtse partijen noem je Hitler partijen? Daar gaan we weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar blijf jij maar lekker iedereen beschuldigen van hitler opvolgelingen hoor, leef je uit, maar laat mij er buiten.... jongetje |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ALS = een voorbeeld, dit heeft niks met mij persoonlijk te maken. Achjah, iedereen interpreteerd wel eens wat verkeerd... Als je mij al beschuldig van een hitler opvolgeling, dan is zo'n beetje een heel groot percentage van nederland extreem rechts ![]() En nu hou ik op met deze zinloze discussie.....jongetje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarmee krijg je dus nooit gelijk in een normale discussie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kom liever met een inhoudelijke reactie erop..
||
![]() |
Citaat:
sorry dat ik je vergeleek met hitler. er is 1 groot verschil tussen al het nationalistisch/rechts gebrabbel van sommige nederlanders en hitler, hitler was niet alleen ideologie en visie, hitler was werkelijkheid. sorry daarvoor, ik weet dat jij geen 7 miljoen moslims zou vergassen. maar je draagt wel dezelfde soort ideologie voor. behoud van grenzen, afscheiding van eigen volk (zuiver houden), eigen volk eerst etc. ik denk alleen niet dat het erg realistisch is wat je wilt, of iig niet zou moeten zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 14:16. |
![]() |
||
Citaat:
En dan met de nadruk op in dit geval aangezien het van je eigen normen & waarden afhangt of je uitgaat van volledige gelijkheid v/d mens, dus ook geen waarde hecht aan nationaliteit.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Iemand met een andere manier van denken voor debiel uitmaken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alsof leeftijd ook zoveel zegt over iemand? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn manier van debateren is een alom geaccepteerde manier van debateren... |
![]() |
||
Citaat:
Whahahahahahahahahahahahaha *grinnik* Dus jij vindt dat je je volwassener gedraagt ten opzichte van mij en die andere persoon van 21? Joh, ga buiten in de zandbak spelen alsjeblieft ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Prinsjesdag WärteR | 138 | 23-10-2006 13:36 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Europese Grondwet Gatara | 500 | 26-05-2005 14:26 | |
Vechtpartij Moskee venray THC1 | 87 | 03-04-2005 17:28 | |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 |