![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet er NIET aan denken.
Ten eerste heb ik een vriend, maar al had ik die niet, dan zou ik nog groen aanlopen en snel een emmertje nodig hebben, waarna ik hem eens goed de waarheid zou zeggen. Maar gelukkig acht ik de kans dat hij dat zou doen niet zo groot, al is het maar omdat hij niet bepaald in de buurt woont en we elkaar dus nooit meer zien. Als hij op MSN slijmt dan irriteert hij me al mateloos en blok ik hem weer voor een tijdje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm (ex 2) hij weet dat hij dat echt niet hoeft te proberen, dan krijgt hij "grote" problemen...
![]() En ex 1, achja, hij ook niet, maar dan reageer ik niet zo fel al bij de bovenstaande. Me = in luvv, dus dan hoeft geen enkele jongen dat te proberen. Alleen HIJ ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het nog steeds lief als ie me alleen al knuffelt... gewoon me vast houden als ik het moeilijk heb... andersom ook hoor ![]()
|
![]() |
mwa dat zou ie nooit doen....op je bek gepakt worden is voor mij te ruig een tong in je strot geduwd krijgen,...
als ie me dus zou zoenen zou ik het niet erg vinden, zolang mijn en zijn gevoelens maar niet terug komen.
|
mocht de ex diek nu in gedachte heb dat ooit doen...dan vinkt nie erg! Maar de rest van mn exen zouk ook nie erg vinden...kunnen allemaal goed zoenen!
Maar da doet ie nie...heeft al een half jaar een nieuwe vriendin...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 |