![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zijn buikje. Lekker zacht en mét haar, precies zoals een mannenbuikje hoort te zijn. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind je dat sexy dan? En wat is klein?
||
Citaat:
Liever dat, dan van die grote platstampers met hamertenen.
|
![]() |
hmm een jongen met mooie lange verzorgde haren.. om uren in te strelen..
mooie schouders en een mooi buikje.. met wat lieve haartje bij de navel.. mooi gespierde benen en een lekker kontje.. ogen met van die lange winpers.. oef.. lieve oortjes met van die zachte lelletjes.. vind k zo sexy..
|
Verwijderd
|
ehm
ik kan niet kiezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mooi aan het lichaam...
Bij de vrouw: Een mooie taillelijn en ronde heupen. Bij de man: Brede schouders met van die 'hou-me-stevig-vast' armen. Je weet wel wat ik bedoel. ![]() Mooi aan het gezicht... Bij de vrouw: Hartvormige bovenlip, 'applecheeks' (Geen idee hoe ik het moet beschrijven, als iemand enig idee heeft wat ik bedoel, help me!) Bij de man: Donkere mooi gevormde wenkbrauwen. Wat is mooi gevormd vraag je dan? Dat kan ik wederom niet uitleggen. In ieder geval geen unibrow, dat vind ik helemaal niks! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedoel je appelwangen? Heel toevallig? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, veel mensen begrijpen het namelijk verkeerd. (Maar misschien begrijpen ze me hier op het forum wel?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik praat hier wel over voeten mét schoenen, want voeten vind ik sowieso al walgelijk. Grote handen, grote voeten, grote lul en ik ben tevree. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het woord lijkt me ook duidelijk. Appels zijn rood en rond, appelwangen ook. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en z'n hoofd natuurlijk ![]() (ik kan, net zoals in april, nog altijd niet echt kiezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een nieuw topic had toch wel gemogen? |
![]() |
|
![]() |
Armen..
![]() ![]() En buikje uiteraard.. met beetje haar en een lekkere stevige borstkas waar je lekker tegen aan in slaap kan vallen ![]()
||
Citaat:
ligt ook geweldig en het gevoel daarbij ook gewoon dat het jou vriendin ... maar bij mij valt het trouwens ook wel op dat de mannen heel vaak ook op de borsten van de vrouw gaan liggen hahahhah best lol ziet er nog lief uit ook ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zijn billen, van die mooie halfronde zachte kokosnootbillen! Zónder kuilen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 37 topic 2 Dark Phoenix | 237 | 11-08-2007 20:55 | |
De Kantine |
lichaam: meest mooie aan jullie lichaam crazylegs | 146 | 27-08-2004 23:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ? sneeuw | 124 | 12-07-2004 19:42 | |
Seksualiteit |
Mooiste deel van het lichaam Ellesje | 78 | 14-03-2003 22:21 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 |