Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 10:42
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Alex schreef op 08-04-2004 @ 23:17 :
Vandaag nog getest: zat op een terrasje gezeten en het telefoonnummer van een serveester gevraagd... en gekregen Dit is niets voor mij, maar je moet gewoon een beetje schijt hebben aan alles, je kan zelfs je verlegenheid/stunteligheid perfect gebruiken.

Bah lekker nutteloze post, maar het komt er op neer dat je gewoon initiatief moet tonen... ik deed het ook nooit (en zat ook altijd te zeiken van blabal nice guys finish last) maar als je het nooit doet lukt het zeker niet... probeer je het nog dan maak je ten minste nog een kans (en die kans is nog vrij groot ook )
Goed Beeeeeeeeeezig!
Advertentie
Oud 11-04-2004, 17:39
DT
DT is offline
Wel interessant om al die meningen hier te elzen

Maargoed, ik ben ook zeker een van die 'Nice Guys'. Ik ben verliefd op mijn beste vriendin, en ben er ook altijd voor haar om te helpen, luisteren etc. Volledig tegen mijn zin in houd ik ongelovelijk veel van haar. Ze valt zelf op wat zelfverzekerder jongens. Ik was een half jaar geleden - voordat we vrienden begonnen te worden - vrij onzeker, maar nu bijna niet meer. Ik heb een veel grotere mond en schijt aan alles gekregen, met als hoofdreden dat ik aan haar 'eisen wil voldoen'. Nu is het niet zo dat ik me anders ga gedragen dan ik ben; maar ik denk wat meer na over wat ik zeg en hoe het overkomt. Zelf weet ze dat ik haar leuk heb gevonden maar ze denkt nu niet meer. Ze laat me altijd merken dat ze het leuk vindt met me om te gaan e.d., we spreken ook een paar keer per week buiten school af en gaan vaak samen uit.

Dat was dus nogal een rant maar het komt erop neer dat ik nu 'gedeeltelijk' een nice guy ben, maar toch ook zelfverzekerd eigen mening eigen humor etc.
Oud 05-05-2004, 00:13
Flærynn
Flærynn is offline
(need to say more?)
Oud 05-05-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Musique schreef op 05-05-2004 @ 01:13 :
(need to say more?)
ja doe maar.....
Oud 05-05-2004, 00:45
probeer
probeer is offline
jammer dat je zoiets als excuus gaat zien voor het feit dat je geen vriendin hebt.

uhm.. nja hier zwerft ook ergens een topic rond waarin alle macho's afgezeken worden.. praat daar es verder?
Oud 05-05-2004, 01:06
Verwijderd
Ben het wel eens met het feit dat je initiatief moet tonen, de keren dat ik dat deed keken de dames wel wat meer naar me om. Nog steeds geen relatie niets gehad nog steeds gezoend maar dat is iets anders

Als je niet laat merken dat je een meid leuk vindt mag je imo ook niet van haar verwachten dat ze dat wel opeens bij jou doet. Mannen jagen op vrouwen bla bla. Mannen zullen dus de eerste stap moeten zetten. Als je bij het uitgaan alle meiden negeert omdat ze je toch niet moeten schiet het niet echt op nee. Gun je echter een dame wat aandacht, toon je interesse, ben je al weer een stapje verder.

Het lijkt ook dat klootzakken makkelijker relaties krijgen maar ze proberen zo vaak te playen dat ze voor 98% worden afgezeken die ene procent houdt de relatie voor een week en de laatste procent heeft een naïeve vriendin.
Hou daarbij in gedachten dat zo'n 50% van de jongens die uitgaan dit doen en dan lijkt het al snel dat klootzakken allemaal vriendinnen kunnen krijgen.
Heb vaak genoeg een meid een player zien lopen afzeiken en vervolgens naar een nice guy zien lachen.
Oud 05-05-2004, 11:50
In_stilte
In_stilte is offline
Nice guys finish last.....
In mijn geval is het wel een beetje waar. Het gaat dan alleen niet om het stukje "nice guys" maar om andere eigenschappen die "nice guys" ook vaak hebben. Vaak zijn die wat assertiever, wat minder zeker van zichzelf, wat rustiger.

Ikzelf heb iemand nodig die tegengewicht geeft, als ik wil stoeien moet hij daar in mee kunnen gaan, als ik wil klieren moet hij niet meteen gekwetst zijn. Ik sta behoorlijk nuchter in het leven; Geniet van wat je WEL hebt en niet treuren, wanneer ik dan een relatie heb met een jongen die onzeker is kan ik dat niet goed hebben.

Vergeet ook niet dat een meisje niet zo snel verteld over de leuke dingen die ze heeft met haar vriend; Die deeld ze namelijk MET haar vriend en hoeft ze niet bij een ander te uiten. Wanneer iets niet goed gaat is het fijn om er met iemand anders over te praten, maar wanneer het WEL goed gaat is het niet speciaal.

Verder wil ik wel even zeggen dat het makkelijk is om iemand die niet alleen het "luisterend oor" is te veroordelen tot klootzak, want ik weet uit ervaring dat vrijwel in iedereen lievigheid zit. Ik ik weet honderd procent zeker dat je ook een combi van lief, eerlijk, uitdagend, zeker, knap enz kan hebben.
Oud 09-11-2005, 02:07
Verwijderd
Het is nice guys finish last...

En (vaak knappe) vrouwen die er met klootzakken vandoor gaan moet je juist medelijden mee hebben dat ze zo dom en laag zijn. Ben blij dat ze juist die vrouwen nemen en niet de goede .
Oud 09-11-2005, 07:24
Skilly
Skilly is offline
UP
Oud 09-11-2005, 08:39
Verwijderd
bedankt voor de up . Slotje dus
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten