![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik lust ook geen koffie en thee. Op m'n werk heb ik daar dus al last van, in wachtruimtes ed.. nu ook al met het examen. Deel ook gewoon koud water uit! ![]() Maar goed, ik neem het gewoon zelf maar mee, dan weet ik zeker dat ik iets te drinken heb wat ik lust.
||
Citaat:
Ik heb inderdaad ook mijn hele examen uitgezeten op zelf meegebrachte flesjes sap e.d. En verder was ik na elk examen helemaal stoned van de Dextro Energy ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik eet sowieso best regelmatig wel iets, sowieso elk uur wel iets. helemaal als ik aan het leren ben, eet ik veel, maakt opzich niet eens zoveel uit (maar de m&m's uit die gele zak hebben we de voorkeur ![]() ![]() dus ik neem flesje AA mee (thee vind ik niet lekker, en vruchtensap alleen bij t ontbijt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Neem gewoon iets neutraals mee, wat je normaal gesproken ook op school eet en drinkt. Het is onzin dat je 3 uur lang supergeconcentreerd bezig moet zijn met alleen maar je examen. Ik vond het juist fijn dat ik af en toe een pauze kon nemen om even iets te drinken/eten. Kon ik daarna weer vol goede moed verder. ![]()
||
Citaat:
![]() maja morgen GS.. ff kauwgom in mijn mond en dan maar kijken of je nou wel of niet iets mee mocht nemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder neem ik boterhammen mee want als ik 2 uur bezig ben begint m'n maag al te rommelen en das niet zo fijn. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
veel honger / weerzin tegen eten Takkeling | 8 | 15-09-2013 22:39 | |
Eten & Drinken |
Schijf van vijf: eet jij gezond? Daantje_0705 | 11 | 19-03-2012 21:48 | |
Eten & Drinken |
Vraag mbt eten ikkuh15 | 1 | 29-03-2009 15:05 | |
Eten & Drinken |