Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 13:05
Cruz
Cruz is offline
Luier vol poepen midden in het park bij mijn oude huis Geen idee hoe oud ik toen was jong...
Oud 07-04-2004, 13:33
ikke_ik
ikke_ik is offline
op de peuterspeelzaal (3 jaar ofzo???)
we hadden speelkwartier en de oudere kinderen gingen de glijbaan op rennen...
dat wou ik ook doen, maar ik viel --> bloedneus...

en toen ik net mn eerste fietsje had:
mn broer ging naar school op de fiets, en ik ging met hem mee...
op het laatste stuk ging het naar beneden, en hij ging heeeel hard, nou, ik wou natuurlijk niet achterblijven, dus ik ging ook heeeel hard.
toen hij bij de schooldeur kwam, remde hij, maar (nu komt het), ik had geen remmen

dus toen ben ik over de kop geslagen en ik weet ook nog dat ik een paar dagen later de schoolfoto had, waar ik dus opstond met kapootte neus...
Oud 07-04-2004, 14:00
Verwijderd
ik toen ik net 4 was.. k ging met een paar vriendinnen de sgool in om lippestift uit te proberen (van die lelijke felrode)
en toen kwamen we lachend de sgool uit maar daar is een muurtje waar je omheen moet lopen en toen knalde ik keihard met mn hoofd tegen een hoofd van een ander jongentje aan.
hij had helemaal niks en mijn hele wenkbrauw lag open..
wat er daarna is gebeurd weet ik niet meer..
maar iig is het gehecht en nu zie je nog steeds dat ik een stukje uit mn wenkbrauw mis..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een herinnering van toen ik een half jaar oud was.
Ik zie het oude huis van m'n oma, met een lange trap naar de voordeur. M'n moeder had me vast en toen m'n oma de deur open deed was ze heel vrolijk en kwam de hond naar buiten gerend.
Heel maf dat ik dat nog weet.
Oud 07-04-2004, 14:33
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Op het bed van mn moeder toen ik mn oma aan zag komen lopen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:54
Nebula
Nebula is offline
Eén van mijn vroegste herinneringen is van toen ik een jaar of 3 was. Mijn moeder moest plotseling weg en bracht mij vlug naar een kennis - maar voor mij een totaal vreemde vrouw - toe. Omdat ik het daar natuurlijk niet mee eens was besloot ik een potje te gaan huilen. Uit pure ellende heeft die vrouw mij uiteindelijk maar naar bed gebracht.
Oh ja, ze had ook nog een dochtertje van ongeveer mijn leeftijd die de hele tijd met mij wou spelen. Eng kind.

Ook kan ik mij nog vaag iets herinneren van een bordeau rode buggie waar mijn vader/moeder met mij er in nog gauw even een ommetje gingen lopen voordat het ging regenen. Dat was volgens mij vlak voordat ze die buggie wegdeden.

[Edit] En dan is er nog een fragment van een zandbak op de school waar mijn broers heen gingen (en ik later ook). Ik stond in een diep gat die vriendjes van mijn broer hadden gegraven. Meer kan ik mij er niet meer van herinneren, maar de reden waarom het is blijven hangen is waarschijnlijk omdat ik op de zandbakrand viel en ik een tand door m'n lip kreeg. Daar heb ik nog steeds een litteken van.

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 14:57.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:00
Outlaw
Outlaw is offline
Ik kan me mijn 3e verjaardag nog herinneren. Ik weet nog dat mijn oma op mijn verjaardag was, en die is een paar maanden daarna doodgegaan...

Ik kan me ook nog iets herinneren van een bezoek aan een zwembad, en dat ik toen mijn favoriete speelgoedpoppetje kwijtraakte.

edit: ik moet toen een jaar of 4 geweest zijn.
Oud 07-04-2004, 18:06
Verwijderd
Er zijn er twee waarvan ik niet weet welke de eerste was.

Bij de ene zit ik een een buggy, mijn moeder duwt de buggy, naast ons loopt mijn vader met aan de hand mijn zus. Mijn zus en ik zijn boos, want ik wil zélf lopen, en zij is moe en ze wil in de buggy, maar dat mag niet van mijn ouders, want ik loop zo langzaam en ik raak altijd kwijt. Het motregent, we zijn op een plein (parkeerplaats?) en om ons heen staan hoge gebouwen. Er staan letters op de gebouwen maar die kan ik niet lezen.

Ik was dus jonger dan 4, want toen ik 4 was kon ik lezen en bovendien zat ik toen ook niet meer zo vaak in de buggy. Het zou eventueel kunnen dat ik 2 was, jonger lijkt me onwaarschijnlijk.

Bij de andere zit ik in de woonkamer op de grond te spelen, ik weet niet meer waarmee, achter een paar stoelen. De hele woonkamer zit vol met mensen. Mijn vier jaar oudere buurmeisje komt naar me toe met in haar handen een wit beertje, ze houdt het boven me en beweegt het, ik pak het beertje want ik weet dat het van mij is. Het is wel nog een spiksplinternieuw beertje.

Waarschijnlijk wasd dit op mijn derde verjaardag, gezien het feit dat ik op mijn derde verjaardag van mijn buren dat witte beertje kreeg. Maar het zou ook bijvoorbeeld een half jaar later kunnen zijn, dat het bezoek er voor een andere gelegenheid was, en dat mijn buurmeisje gewoon dacht 'ohja, dat beertje is van Sarah, laat ik hem aan haar geven'

Oh en ik bedenk net, ik kan me ook nog herrinneren dat ik samen met mijn beste vriendje van toen en een heeeele zooi andere kinderen, van de peuterspeelzaal naar de speeltuin liep. Het laatste halfjaar van de peuterspeelzaal zat ik op een andere dan in de herinnering, dus ik was toen ook 3 ofzo.

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:08
Sharin
Sharin is offline
Ik was een jaar of drie, twee-en-half en toen gooide ik mijn knuffelaapje in het opblaasbare zwembadje. Ik weet niet waarom, ik had vast een zeker een goede reden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:11
MieX
MieX is offline
De 1e herinnering die ik heb is dat de voorkant van mn hobbelpaard af komt, ik heb op mn 2e een gat in mn hoofd gehad omdat ik voorover van mn hobbelpaard af was gevallen, de volgende herinnering is de glijbaan in de peuterspeelzaal waar ik met een vriendinnetje mee naar toe ging, maar toen was ik al bijna 4.
Oud 08-04-2004, 09:45
somszithetmee
somszithetmee is offline
dat ik elke keer als de peuterspeelzaalfotograaf ons net bij elkaar had om een foto te maken, ik elke keer keihard wegrende, zodat ik na 10 minuten van radeloosheid bij de juffrouw op schoot moest, en het feestje alsnog doorging
Oud 08-04-2004, 09:54
snoopy
snoopy is offline
m'n 2e kerstmis. Toen was ik 1 jaar en 8 maanden oud.
Ik herinner me niet echt veel, maar wel de kerstboom, die vond ik heeeeel mooi.
Oud 08-04-2004, 10:02
silketje
silketje is offline
ik toen ik 2.5 jaar was. Ik heb toen voor het eerst gevlogen en vond het ontzettend raar. Ik herinner me nog hoe we door de wolken gingen en me afvroeg hoe dat kon. Ik ben toen ook met men zusje van plaats gewisseld en vond het eten ontzettend vies
Oud 08-04-2004, 11:35
Verwijderd
Toen ik jarig was (werd 4 of 5) en mijn moeder mij wakker kwam maken. Ik stond op en vroeg 'ben ik nu eindelijk een grote meid'.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:03
phensicske
phensicske is offline
Ik die in het het eerste kleuterklasje op de speelplaats achter blaadjes die wegwaaien aan het hollen ben.

Je eerst herinnering slaat op je verdere levenstijl, karakter of zoiets. (schijnt)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:28
MieX
MieX is offline
Citaat:
phensicske schreef op 08-04-2004 @ 13:03 :
Je eerst herinnering slaat op je verdere levenstijl, karakter of zoiets. (schijnt)
Dus dan ben ik een enorme kluns
Oud 08-04-2004, 15:33
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Hmm, nu ik goed graaf in mijn geheugen ontdek ik toch iets eerders. Ik was 2 ofzo en ik was ziek, en ik had zo'n vage droom die half overloopt in de werkelijkheid. Iig kwam de dokter en die deet iets met een zalfje ofzo, weet niet meer precies, en toen kwam er een circus in mijn kamer

Dat zijn een paar beelden die ik me nog herinner, maar ik weet niet hoe het verder ging.
Oud 08-04-2004, 15:55
sexylexy
sexylexy is offline
2, op de peuterspeelzaal en 2 jaar toen ik leerde lezen.
Oud 08-04-2004, 16:16
Arox
Arox is offline
Peuterspeelzaal toen gingen we eten en dat liedje zingen. Toen werd mijn banaan gestolen
Oud 08-04-2004, 16:20
the spongeman
the spongeman is offline
Citaat:
Ik die in het het eerste kleuterklasje op de speelplaats achter blaadjes die wegwaaien aan het hollen ben.

en ren je nog vaak achter blaadjes aan???
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:31
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
the spongeman schreef op 08-04-2004 @ 17:20 :
en ren je nog vaak achter blaadjes aan???
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:34
fractuur
fractuur is offline
Het kerstdiner bij de kleuters, en de kerstvoorstelling daarna. Toen was ik bijna/net vier ofzo?
Oud 08-04-2004, 17:57
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Dat ik met een vleesmes onder mn kin voor mn moeder verscheen en zei : Hihi, ik ga pappa pesten.
Oud 08-04-2004, 18:02
Verwijderd
Ik weet ook nog dat ik echt heel aandacht-trekkerig was.. Oeh, een keer in een restaurant, ik was 4... Ik ging Michael Jackson nadoen Dus echt idioot dansen enzo.. oh mijn god, dat was erg Maar mijn vader vond het fantastisch.
Altijd als we ergens anders naar toe gingen waar het warm en leuk was, kreeg ik enorm veel energie om gek te doen. Dat heb ik nu ook nog wel, maar minder.

Ook weet ik nog dat ik op m'n 3de op de verjaardag van mijn zus een liedje op de gitaar speelde voor haar vriendjes en vriendinnetjes die op het feestje kwamen. Dat was stom, ik wilde gewoon weer eens aandacht en ging dan maar iets stoms doen.

Of die keer dat ik mijn vaders kleren aan trok, werderom op mijn 3de. Mijn ouders waren een beetje boos op me, ik wilde dat ze dat vergaten en trok dus kregen van mijn vader aan om grappig te zijn. Het werkte wel

En ik heb m'n hand ook vaak aan een sigaret van mijn vader gebrand wanneer ik zijn hand vast wilde pakken terwijl er dus een sigaret tussen z'n vingers zat... Auwwie...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:15
Droyd
Droyd is offline
In de wieg, in de kamer van mijn ouders

Volgens mij probeerde ik zelfs klanken te maken, ik vond het leuk herinner ik bladibladibla ofzo

Ook nog een hele hoop dokters rond mij, ik krijste voor dood. Mijn ouders menen dat dit niet kan...(ik zou slechts enkele maanden oud zijn toen) Ik heb er ook nog over gedroomd, het zou zelf dus ook idd een droom kunnen zijn.

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dan ben ik vast niet zo aardig

Mijn eerste herinnering is dat we een nieuwe juffrouw kregen. We wisten al een tijdje dat er een nieuwe juffrouw zou komen, maar nou kwam ze eindelijk voor het eerst langs. Ik verheugde me er heel erg op, maar toen ze binnenkwam dacht ik 'dat lijkt me echt een verschrikkelijk mens. Volgens mij is zij heel onaardig'. Iets in die trant ofzo. Ik kan me nog helemaal herinneren wat een teleurstelling dat was en wat een trut het me leek. Later bleek de juffrouw wél aardig te zijn, maar dat terzijde

Ik was toen 4 en zat net een paar maanden in groep 1.
Oud 08-04-2004, 18:29
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:

De eerste herinnering die ik had was ik kwaad en verdrietig omdat niemand wist dat ik al wakker was en ze me dus geen aandacht gaven. Ik keek tegen tralies aan in een box. Ik haatte de box vroeger omdat ik me dan zo gevangen voelde Dat is natuurlijk ook de bedoeling van die dingen maargoed. Die box stond in de kamer waar ik totdat ik 1 of 1½ was heb ingelegen.
Maargoed waar het om gaat is dat ik denk dat het waar is of in ieder geval bij mij klopt.
Oud 08-04-2004, 19:04
JA
JA is offline
Weet ik eigenlijk niet meer
Oud 08-04-2004, 22:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van de peuterspeelzaal kan ik me wel vage dingen herinneren... dus van toen ik 2 à 3 jaar was...
Oud 09-04-2004, 07:52
Lionheart
Bij mij zal dat op latere leeftijd geweest zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten