Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar bij V&D zag k hem pas, 3 euro ofzo ![]()
|
|
* Colonisation
* Civilisation * Wings of Fury * Triplane * Airborne Ranger * Stunts * Seven Cities of Gold * Pacman * Tetris
|
![]() |
Jullie vergeten zowieso 1 hele belangrijke als je het over de spellen zoals Doom en zo hebt. Vergeet nooit ROTT ( Rise of the Triad )
En wat voor mij nog meer een belangrijk spel was is : Budokan. Met je bijna niet beweegbare ventje beetje Karate, Judo of Nunchaku beoefenen. Zelf doe ik nu ook Nunchaku en ik kan nu alle moves uit Budokan en veel andere spellen met Nunchaku nadoen duz das wel vet. He mensen de mzzls en vergeet nooit Budokan en ROTT
|
![]() |
Hugo's House Of Horror & opvolgers
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Misschien is het wat om hier over eens een leuke website te maken met een paar van deze mensen. Er is altijd wel iest leuks te fabriceren.
Ik heb trouwens nog een hele oude adventure voor jullie !! The Day Of The Tentacle !!! OUder kan haast niet. Want dan zit je ongeveer op het Dave niveau !! hebben er mesne belangstelling bij het pstellen van een site kan mij mailen op alereon@hotmail.com Greetz
|
![]() |
Ik speelde altijd frogs, hamburgers, donkey kong, Gina girls(ofzo) op de C64. [edit: pacman ook nog (hoe durf ik dat te vergeten!)]
En nog aardig wat andere spelletjes ![]() Voor de pc is wat ik me kan herinneren Secret Agent, Commander Keen en Duke Nukem Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 20:01. |
![]() |
||
Citaat:
net wat je zegt warcraft 2 is oud maar n og steeds echt vet hoe zou warcraft3 wel niet zijn ga naar www.blizzard.com/movies en downlaod zo een filmpje en je ziet hoe vet die wel niet gaat worden |
![]() |
|
|