Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
waneer was dat?
||
Citaat:
![]() En erg vet ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mooie show, alleen kende ik te veel nummers toen niet.
||
Citaat:
waldrock, dat was echt geweldig, die intro doctordoctor please, kip-pen-vel! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb ooit eens een optreden van een nederlands hc bandje gezien(ben alleen de naam kwijt) waar ik het echt niet meer bij hield. Ik heb me helemaal de klote gelachen om die zanger die zo enorm emotioneel aan het zingen was. zingend tot de hemel met de tranen ongeveer over zn wangen biggelend. Het was op een openlucht festivalletje en ik had het gewoon niet meer, ik heb zo hard moeten lachen dat ik maar op de grond ben gaan zitten na een kwartier omdat ik niet meer op mn benen kon staan van t lachen. damn it hoe heette die band nou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Docter docter please draaien ze altijd voordat ze onstage komen. En dan over dat terrein terwijl wij naar voren beuken: "Woe to you, o earth and see! For the devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short. Let him who have understanding reckon the number of the beast, for it is a human number. Its number... is sixhundred and sixty-six" Fantastisch... Ik kan er niks aan doen, maar dat daar krijg ik zo verschrikkelijk de rillingen van. Het allervetste wat ik in m'n leven kan meemaken ![]() Van Waldrock 2003 en Dynamo 2000 heb ik de opnames ![]()
||
Citaat:
![]() het meest emotionele optreden wat ik ooit heb gezien (en tevens het meest geniale, briljante en getalenteerde) was gisteren: RX Bandits in de Patronaat in Haarlem dat was echt indrukwekkend!
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat was t voor iets? |
![]() |
||
Citaat:
jij wel dan? ![]()
||
Citaat:
Dat was zeer zeker een werkelijk geniaal optreden ! Was echt zeer onder de indruk. En aan einde van avond nog cd gekocht bij de totaal aangeschoten gitarist, inclusief natuurlijk nutteloos maar lollig gesprek, plus smeekbede om weer snel in Nederland te spelen. Mmhh, maar toch niet het alleremotioneelste concert dat ik heb meegemaakt. Trouwens; de emotioneelste act of het emotioneelst ervaren concert...? Laat ik maar voor het tweede gaan; (emotioneelst ervaren concert) -The Gathering -Opeth -Sophya -Deftones En wat de emotioneelste act betreft; nu komt vooral Black-Eyed Snakes in me op. Wauw, dat was emotie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eindelijk eens een compleet originele en verrassende reggae/ska-punk-band. En dan ook echt reggae....niet zoals zoveel andere bands; wat ska-akkoordjes tussendoor in een punknummer en dat dan ska(punk) noemen. En sowieso heerlijk experimentele dingetjes erdoorheen. En live zijn ze knallend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
tering dat is wel erg verneukt, ik wist niet dat of wat het was maar had toch geen geld dus maakt niet uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel slecht dat er maar twee mensen van scholieren.com waren trouwens ![]() ik was wel pissig want de cd's waren uitverkocht toen ik er eentje wilde halen ![]() maar het was de reis van anderhalf uur heen en anderhalf uur terug wel waard ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar van een half concert kan ik net zo goed heel emotioneel worden hoor, als het moet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() TSTGU denk ik... Sometree in Ede..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
18/1 Face Tomorrow + Circle + Against Time, Gigant, Apeldoorn SDS | 43 | 20-01-2003 11:29 |