![]() |
|
Verwijderd
|
doggy
69 lepeltje- lepeltje honing potje (vrouw op rug met benen opgetrokken kun je diep stoten zie www.sekswoordenboek.nl) Vrouw boven op Zo zijn er nog wel een stuk of 10 volgens mij die ik echt top vindt. De meeste staan wel op het woordenboek en zelf een beetje experimenteren kan ook geen kwaad. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had trouwens laatst een keer dat ik bijna kon komen in dat standje, maar toen kreeg mijn vriendin last van dat klotegat bij haar kies (verstandskiezen zijn niet zo lang geleden getrokken). Wat ik ook nog graag wil is een keer op de keukentafel/aanrecht ofzo, maar op een een of andere manier komt het daar nooit van. Meestal omdat ik denk dat we toch zo lekker bezig zijn dan dat het zonde is om te onderbreken. En zij heeft echt een grafhekel aan onderbrekingen tijdens de seks. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik had afgelopen paasweekend weer eens wat flink afgewisseld in de standjes. Was van een schildpad (maar dan met haar gezicht naar boven ipv onder) naar een dat vergelijkbaar is met dat ze op mijn schoot zou zitten met de benen opzij (maar dan liggend - zal vast wel een naam voor zijn, voor dat standje maar goed) wat erg goed ging omdat zij daardoor langzamer kwam terwijl ze het toch net zo lekker als anders vond. En verder dat standje dat we allebei op bed rechtop zaten in elkaars armen. Heel intiem voelt dat als je tijdens de hele sekspartij allemaal variaties daarop gaat doen en in elkaars armen intens klaarkomt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Rupert, amongst others." - Kritiek gewild! Bacterial-Ash | 9 | 01-11-2012 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |