![]() |
||
Citaat:
en nu metal is eenheidsworst (geworden).. het lijkt allemaal op mekaar tegenwoordig.. voorheen zaten er nog wel wat verrassende bandjes tussen
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ja, 'kutmuziek' is bij mij nog steeds een genre.
||
Citaat:
![]() anyhoo.. als die mensen nou gewoon van bomen houden.. ![]() en ik ben het niet helemaal eens met je genre-beschrijving van zekere bands die ik koel vind, maar daar was je al achter neem ik aan ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...=Bdud7yl2jxp9b en als allmusic het zegt is het zo |
![]() |
||
Citaat:
En journalisten (allmusic bv) moet je nooit geloven, want die praten bijna altijd poep, aangezien ze daarvoor betaald worden (dan wel in salaris dan wel in natura) |
![]() |
||
Citaat:
echt. de loserigheid druipt van je af. van je geposeerde 'kijk mij cool zijn 'foto's tot de zogenaamde kennis en opschepperigheid die je over hardcore hier tentoonspreid.. Geloofwaardigheid? geloof dat jij daar beter niet over kan praten. verder: als ik die band cool vind is dat een mening, jij fucking kukyfruit. jij bepaalt niet wat goed en niet goed is. die band vind ik toevallig wel goed, en met mij vele recensenten (die cd heeft behoorlijk wat lyrische reacties gehad). Voor rest: koop een strop. vind een boom. neem een voorbeeld aan meneer judas.
Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 13:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Om overigens nog maar te zwijgen over de DOMME taalfouten die je maakt, 'als jou', hahahahahaha Leren we door elkaar toch eens wat nieuwe soorten mensen kennen, niet? Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Daniel Newday ![]() check z'n Fuckyou brief aan ons maar ![]() verder zal het me een worst wezen al die genres. Zolang ik maar niet openminded hoef te zijn.
||
![]() |
Citaat:
En alsof journalisten minder zijn dan jij?? Ik weet ook wel dat ze hun mening vertolken, net als jij en ik. |
![]() |
||
Citaat:
En ik blijf erbij dat als je Bad Brains hardcore vind dat je de band tekort doet, want ze maakten evengoed punk/dub/reggae. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Heb dit wereldje ook een jaar of twee meegemaakt en vond het maar een apart iets.... |
![]() |
||
Citaat:
Een mededeling doen na aanleiding van gezeur van anderen, zoals ik deed, is wel even iets anders dan iedereen steeds afzeiken omdat zij zogenaamd niet weten wat hardcore is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou nog zoveel willen zeggen maar ik kan me niet monosyllabisch genoeg uitdrukken om het voor jou begrijpelijk te maken dus ik hou maar weer op.
||
Citaat:
Niet iedereen hier checkt namelijk zijn spelling en grammatica alvorens op reply te drukken, want stel je voor dat je niet slim genoeg over komt. Het kan best zo zijn dat mensen je verkeerd begrijpen, maar op een of andere manier zorg jij voor een enorm arrogainte air rondom jouw persoon. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij was dit trouwens de eerste keer dat ik met een 'duur woord' smeet, maar het kan zijn dat we van mening verschillen over welke woorden 'duur' en 'ingewikkeld' zijn. En ik acht mezelf niet slimmer dan 'menig ander' hier, maar wel slimmer dan bepaalde personen (present company included).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen, die zichzelf zogenaamd slim achten, zouden juist beter moeten weten en niet zo neerbuigend over andere mensen moeten oordelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nee, ik ken hun achtergrond of opleiding niet (alsof opleiding alles zegt over de intelligentie van iemand... ooit wel eens gemerkt hoeveel domme mensen er op de universiteit zitten? met domweg feitjes leren en dingen er in stampen kan je ook ergens komen maar dat betekent nog niet dat je slim bent) maar ik oordeel op basis van hun posts hier, net zoals jij op basis van mijn posts hier het beeld van arrogante klootzak vormt. En hoe meer jij post, hoe meer ik er van overtuigd raak dat we een accuraat beeld van elkaar hebben. @hatefukk: ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Iemand met Atheneum, HEAO BE en NOVAA opleiding wordt door de maatschappij nou niet echt als dom ervaren.
Ik zit hier niet lomp te discussiëren vanwege mezelf, maar meer vanwege anderen. Het betreft dan ook niet alleen 'meneer' Enema, maar ook anderen. Op een of andere manier wordt er veel te vaak neerbuigend naar anderen gedaan. Men doet zich zogenaamd slim voor en vindt daarmee dat zij daarom neerbuigend naar anderen mogen doen. Dat is onzin. Een slimmer persoon zou juist beter moeten weten. Als je slim genoeg bent weet je dit ook, maar als je net wat tekort komt, dan ontbreekt dit besef helaas maar al te vaak. Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 19:30. |
![]() |
|
Achja veel teveel mensen houden altijd domweg hun mond, omdat ze bang zijn onderuit te gaan in een discussie. Mij boeit dat geen reet. Ik zeg gewoon waar het op staat en dat is dat ik jou een arrogant kereltje vind. Jij vind mij een domme randdebiel, maar who cares?
Een forum is ter vermaak en volgens mij is onze discussie behoorlijk vermakelijk. Ik vermaak me in ieder geval kostelijk en zo te zien jij ook wel. Ik hoop alleen dat andere mensen ook eens hun smoel opentrekken en niet alleen safe overal tussendoor varen. |
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik al eerder zei, als sommige mensen niet sterk genoeg in hun schoenen staan en kampen met een minderwaardigheidscomplex dan is dat niet mijn probleem. Je valt een beetje in herhalingen gast. Lees de reply van hatefukk nog maar eens.
|
![]() |
|
|