Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 12:57
under par
under par is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 12-04-2004 @ 13:45 :
nee, dát komt lekker open-minded over
dat true gebeuren doelde op het 'verspelen van geloofwaardigheid' waar enema het over had..

en nu metal is eenheidsworst (geworden).. het lijkt allemaal op mekaar tegenwoordig.. voorheen zaten er nog wel wat verrassende bandjes tussen
Oud 12-04-2004, 12:59
Verwijderd
ik vind nu-metal net wat vetter worden tegenwoordig. dat typische RIFF-*PIEEP*-RIFF-*PIEEP* heeft plaatst gemaakt voor wat doordachter gitaarspel en degelijke cleane zang, (bijv 36 crazyfists)

maar uh als PTW Nu-Metal Is, WAT DE FOK IS GLASSJAW DAN?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 13:01
under par
under par is offline
glassjaw = posthardcore
36 crazyfists vind ik daar in zekere mate trouwens ook onder passen..
Oud 12-04-2004, 13:04
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
under par schreef op 12-04-2004 @ 13:57 :
dat true gebeuren doelde op het 'verspelen van geloofwaardigheid' waar enema het over had..
Hey buschauffeur, ik heb het over het verspelen van zijn geloofwaardigheid als het gaat om goede smaak, niet over het feit of het 'true' is of niet om die kutband gaaf te vinden...
Oud 12-04-2004, 13:05
enema abortion
Citaat:
cut_off schreef op 12-04-2004 @ 13:59 :

maar uh als PTW Nu-Metal Is, WAT DE FOK IS GLASSJAW DAN?
Kutmuziek.
En ja, 'kutmuziek' is bij mij nog steeds een genre.
Oud 12-04-2004, 13:08
DeadNation
DeadNation is offline
Glassjaw brrrr....
Oud 12-04-2004, 13:16
under par
under par is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 12-04-2004 @ 14:04 :
Hey buschauffeur, ik heb het over het verspelen van zijn geloofwaardigheid als het gaat om goede smaak, niet over het feit of het 'true' is of niet om die kutband gaaf te vinden...
buschauffeur?
anyhoo.. als die mensen nou gewoon van bomen houden..

en ik ben het niet helemaal eens met je genre-beschrijving van zekere bands die ik koel vind, maar daar was je al achter neem ik aan
Oud 12-04-2004, 13:47
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Cave In - Until Your Heart Stops

plaat heb ik eigenlijk net ontdekt maar godskolere wat een geniaal werkstuk.
Oud 12-04-2004, 15:55
Malfunction
Malfunction is offline
Glassjaw, super vet.
Oud 12-04-2004, 16:57
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
pim houdt wel van een bakkie nu-metal
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:27
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 12-04-2004 @ 17:57 :
kweetnie maar eh.. Worship And Tribute is nou niet bepaald nu-metal... 't is ook geen metalcore natuurlijk.
Oud 12-04-2004, 17:59
fucking hero
fucking hero is offline
unbroken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:22
Malfunction
Malfunction is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 12-04-2004 @ 17:57 :
Bram houdt wel van een bakkie hokjes.
Oud 12-04-2004, 19:33
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 12-04-2004 @ 19:22 :
Bram houdt wel van een bakkie hokjes.
Oud 12-04-2004, 22:15
Dumbass
Dumbass is offline
rosesdead - Waste of live ==> die plaat rules
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 08:53
crenshaw
crenshaw is offline
'Beste' is bij metalcore een relatief begrip.
Oud 13-04-2004, 10:40
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 12-04-2004 @ 11:08 :
Poison The Well lijkt voor geen meter op Minor Threat en The Bad Brains. Dus hardcore is t niet.
net alsof Bad Brains hardcore is.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:42
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 12-04-2004 @ 13:14 :
De laatste keer dat ik PTW live zag vond ik het gewoon nu-metal.
om deze vergelijking te kunnen maken geef je dus toe dat je ook naar numetal shows gaat....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:46
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 11:40 :
jawel. Luister maar eens wat vroeger spul.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...=Bdud7yl2jxp9b
en als allmusic het zegt is het zo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:48
Fjall
Fjall is offline
dit is net een true/not true topic geworden zeg. Mensen die roepen dat Poison the Well of GlassJAw numetal is moeten eens stoppen van die domme dingen te roepen. Dat het toevallig niet hun ding is kan mij verrotten, maar ga niet doen alsof alles wat jullie luisteren zogenaamd TRUE is en wat jullie niet zo kunnen waarderen numetal is. Als je het dan kut vind, zeg dan gewoon dat je er niet veel aan vind of dat het niet jouw ding is. Van die zinloze kreten als PTW is numetal slaan echt nergens op.

Zinloos gezeik over numetal ook altijd.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:50
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
poop schreef op 13-04-2004 @ 11:46 :
jawel. Luister maar eens wat vroeger spul.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...=Bdud7yl2jxp9b
en als allmusic het zegt is het zo
Bad Brains heeft idd hardcore nummers geschreven, maar deed daarnaast ook hele andere dingen. Dus om Bad Brains in het ozo krappe hardcore hokje te stoppen is wel wat zielig voor een band van hun kaliber.

En journalisten (allmusic bv) moet je nooit geloven, want die praten bijna altijd poep, aangezien ze daarvoor betaald worden (dan wel in salaris dan wel in natura)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:55
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 12-04-2004 @ 12:52 :
Haha, ok nu heb je echt AL je geloofwaardigheid verspeeld. Als er echt IETS een KUTband was dan was het wel RRFABL.
En behalve het feit dat hun muziek echt te gaar voor woorden is bedanken ze in hun bedanklijst ook nog eens DE BOMEN. Nou VRAAG ik je.
ik heb op dit board zelden een kortzichtiger eikel als jou ontmoet.
echt. de loserigheid druipt van je af. van je geposeerde 'kijk mij cool zijn 'foto's tot de zogenaamde kennis en opschepperigheid die je over hardcore hier tentoonspreid..

Geloofwaardigheid? geloof dat jij daar beter niet over kan praten.

verder:
als ik die band cool vind is dat een mening, jij fucking kukyfruit. jij bepaalt niet wat goed en niet goed is. die band vind ik toevallig wel goed, en met mij vele recensenten (die cd heeft behoorlijk wat lyrische reacties gehad).

Voor rest: koop een strop. vind een boom. neem een voorbeeld aan meneer judas.

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:57
Fjall
Fjall is offline
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik zal es wat downen van de week, ben er helaas bang voor dat ik er niet veel aan ga vinden.

en mijn postcode is pas true
666-3 KringspierTyfus
Oud 13-04-2004, 15:28
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 13-04-2004 @ 13:55 :
echt. de loserigheid druipt van je af. van je geposeerde 'kijk mij cool zijn 'foto's tot de zogenaamde kennis en opschepperigheid die je over hardcore hier tentoonspreid..

Geloofwaardigheid? geloof dat jij daar beter niet over kan praten.

verder:
als ik die band cool vind is dat een mening, jij fucking kukyfruit. jij bepaalt niet wat goed en niet goed is. die band vind ik toevallig wel goed, en met mij vele recensenten (die cd heeft behoorlijk wat lyrische reacties gehad).

Voor rest: koop een strop. vind een boom. neem een voorbeeld aan meneer judas.
Oud 13-04-2004, 15:49
enema abortion
Citaat:
hahahahaha, mensen die zeggen dat Bad Brains geen hc is die mij wel eens even gaan vertellen wat wel hc is hahahaha... kruip toch terug onder je steen!
Citaat:
echt. de loserigheid druipt van je af. van je geposeerde 'kijk mij cool zijn 'foto's tot de zogenaamde kennis en opschepperigheid die je
Wie heeft je ooit gezegd dat hardcore kids openminded zijn dan? En als jouw soort mensen mij kut vindt dan ben ik daar alleen maar blij om, ik zie het eerder als een compliment dan als een 'dis' want een grotere trendy retard dan jij ben ik hier nog niet tegengekomen
Om overigens nog maar te zwijgen over de DOMME taalfouten die je maakt, 'als jou', hahahahahaha
Leren we door elkaar toch eens wat nieuwe soorten mensen kennen, niet?
Citaat:

verder:
je makker gaf hier al antwoord op:
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 11:50 :
En journalisten (allmusic bv) moet je nooit geloven, want die praten bijna altijd poep, aangezien ze daarvoor betaald worden (dan wel in salaris dan wel in natura)
Oud 13-04-2004, 15:53
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 13-04-2004 @ 16:49 :

Wie heeft je ooit gezegd dat hardcore kids openminded zijn dan?

Daniel Newday

check z'n Fuckyou brief aan ons maar

verder zal het me een worst wezen al die genres. Zolang ik maar niet openminded hoef te zijn.
Oud 13-04-2004, 16:16
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 11:50 :
Bad Brains heeft idd hardcore nummers geschreven, maar deed daarnaast ook hele andere dingen. Dus om Bad Brains in het ozo krappe hardcore hokje te stoppen is wel wat zielig voor een band van hun kaliber.

hokjes schmokjes. Het is wat je er zelf van maakt.
En alsof journalisten minder zijn dan jij?? Ik weet ook wel dat ze hun mening vertolken, net als jij en ik.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op [pl=10604667]13-04-2004 @ 16:
want een grotere trendy retard dan jij ben ik hier nog niet tegengekomen
je kan veel zeggen maar Friso en trendy gaat nou niet bepaald samen ofzo

tenzij het trendy is om blinde eenden van je reet te laten eten natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:35
hatefukk
hatefukk is offline
Metalcore m'n reet. NUCLEAR ASSAULT staat aan de bakermat van iedere metal/hardcore kruising en beukt alle bands die genoemd zijn in dit topic compleet aan flarden.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:05
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 13-04-2004 @ 16:49 :
hahahahaha, mensen die zeggen dat Bad Brains geen hc is die mij wel eens even gaan vertellen wat wel hc is hahahaha... kruip toch terug onder je steen!
het verschil tussen jou en mij is dat ik dus andere mensen NIET vertel wat wel en niet hardcore is. Wat jij dus wel te pas en te onpas doet. Je doet net alsof JIJ het allemaal zo goed weet. Gedraag je eens als een kerel van 21 en discussier eens normaal over muziek zonder andere mensen te bekritisern om hun zogenaamd 'mindere' muziekkennis. Als je echt zo hardcore bent dan laat je iedereen in zijn waarde. Helaas zie je dit nog zelden binnen deze scene....

En ik blijf erbij dat als je Bad Brains hardcore vind dat je de band tekort doet, want ze maakten evengoed punk/dub/reggae.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:12
enema abortion
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 19:05 :
het verschil tussen jou en mij is dat ik dus andere mensen NIET vertel wat wel en niet hardcore is.
Citaat:
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 19:05 :
En ik blijf erbij dat als je Bad Brains hardcore vind dat je de band tekort doet, want ze maakten evengoed punk/dub/reggae.
Oud 13-04-2004, 18:12
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
poop schreef op 13-04-2004 @ 17:16 :
hokjes schmokjes. Het is wat je er zelf van maakt.
En alsof journalisten minder zijn dan jij?? Ik weet ook wel dat ze hun mening vertolken, net als jij en ik.
Een groot gedeelte van de journalisten kletst maar wat aan. Sommige mensen nemen echter alles voor waar aan wat zij zeggen en dat is gewoon dom. Zij zijn net als jij en ik en drinken ook maar wat graag alcohol tijdens een show en weten de dag na een show of een interview vaak geen reet meer af van wat er gebeurd of gezegd is de dag ervoor.
Heb dit wereldje ook een jaar of twee meegemaakt en vond het maar een apart iets....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:16
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 13-04-2004 @ 19:12 :
ik reageer hier in navolging van jouw gezeur. Om dat ik dat gezeik weleens zat word.

Een mededeling doen na aanleiding van gezeur van anderen, zoals ik deed, is wel even iets anders dan iedereen steeds afzeiken omdat zij zogenaamd niet weten wat hardcore is.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
hatefukk schreef op 13-04-2004 @ 18:35 :
Metalcore m'n reet. NUCLEAR ASSAULT staat aan de bakermat van iedere metal/hardcore kruising en beukt alle bands die genoemd zijn in dit topic compleet aan flarden.
tja thrash is zeker een invloed van oude metalcore... maar ach
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:41
enema abortion
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 19:16 :
ik reageer hier in navolging van jouw gezeur. Om dat ik dat gezeik weleens zat word.

Een mededeling doen na aanleiding van gezeur van anderen, zoals ik deed, is wel even iets anders dan iedereen steeds afzeiken omdat zij zogenaamd niet weten wat hardcore is.
Overdrijven is ook een vak (ik kan het weten want ik sta er gemiddeld een 9 voor). Ik kan er ook niks aan doen dat sommige mensen kennelijk niet zo sterk in hun schoenen staan en zich gelijk aangevallen voelen. En ja, als je dan niet begrijpt wat ik zeg dan kom je maar gelijk weer met die 'true'-heid aankakken.
Ik zou nog zoveel willen zeggen maar ik kan me niet monosyllabisch genoeg uitdrukken om het voor jou begrijpelijk te maken dus ik hou maar weer op.
Oud 13-04-2004, 18:46
DeadNation
DeadNation is offline
Als er 1 band hardcore is dan zijn t de fuckin Bad Brains wel.
Oud 13-04-2004, 18:55
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 13-04-2004 @ 19:41 :
Overdrijven is ook een vak (ik kan het weten want ik sta er gemiddeld een 9 voor). Ik kan er ook niks aan doen dat sommige mensen kennelijk niet zo sterk in hun schoenen staan en zich gelijk aangevallen voelen. En ja, als je dan niet begrijpt wat ik zeg dan kom je maar gelijk weer met die 'true'-heid aankakken.
Ik zou nog zoveel willen zeggen maar ik kan me niet monosyllabisch genoeg uitdrukken om het voor jou begrijpelijk te maken dus ik hou maar weer op.
Met dure woorden gooien alsof ik te dom ben is een wat misplaatste reactie, aangezien ik nou niet echt een van de domste c.q. minst geschoolde hier ben ofzo. Niet iedereen hoeft met dure woorden te smijten zoals jij. Op voorhand al door laten schemeren dat je jezelf slimmer acht dan menig ander hier is dus nogal misplaatst.
Niet iedereen hier checkt namelijk zijn spelling en grammatica alvorens op reply te drukken, want stel je voor dat je niet slim genoeg over komt.
Het kan best zo zijn dat mensen je verkeerd begrijpen, maar op een of andere manier zorg jij voor een enorm arrogainte air rondom jouw persoon.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:02
enema abortion
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 19:55 :
Met dure woorden gooien alsof ik te dom ben is een wat misplaatste reactie, aangezien ik nou niet echt een van de domste c.q. minst geschoolde hier ben ofzo. Niet iedereen hoeft met dure woorden te smijten zoals jij. Op voorhand al door laten schemeren dat je jezelf slimmer acht dan menig ander hier is dus nogal misplaatst.
Niet iedereen hier checkt namelijk zijn spelling en grammatica alvorens op reply te drukken, want stel je voor dat je niet slim genoeg over komt.
Het kan best zo zijn dat mensen je verkeerd begrijpen, maar op een of andere manier zorg jij voor een enorm arrogainte air rondom jouw persoon.
Als je niet een van de domsten of minst geschoolden hier bent waarom kom je dan over als zo'n enorme retard? Ik kom op jou over als een arrogante klootzak, waarschijnlijk ben ik dat ook tegenover jou.
Volgens mij was dit trouwens de eerste keer dat ik met een 'duur woord' smeet, maar het kan zijn dat we van mening verschillen over welke woorden 'duur' en 'ingewikkeld' zijn.
En ik acht mezelf niet slimmer dan 'menig ander' hier, maar wel slimmer dan bepaalde personen (present company included).
Oud 13-04-2004, 19:04
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
cut_off schreef op 13-04-2004 @ 19:17 :
tja thrash is zeker een invloed van oude metalcore... maar ach
Nuclear assault is geen thrash, het is een mengeling van velerlei stijlen, met name traditionele heavy metal, hardcore, punk en thrash metal. Zonder twijfel de meest innovatieve band uit de jaren '80. Game over ragt nog steeds iedere metalband er keihard uit.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:11
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 13-04-2004 @ 20:02 :
En ik acht mezelf niet slimmer dan 'menig ander' hier, maar wel slimmer dan bepaalde personen (present company included).
Achja denk wat je ervan denken wilt. Als je lichtelijk wilt toespelen dat je mij een of andere retard/debiel vind moet jij weten, maar dom ben ik in ieder geval niet. Jij denkt dat je slimmer bent dan een aantal personen hier, maar je weet b.v. bij god niet wat voor achtergrond deze beste mensen hebben (opleidingen/baan/etc.) Dus wie ben jij om hierover te oordelen?
Mensen, die zichzelf zogenaamd slim achten, zouden juist beter moeten weten en niet zo neerbuigend over andere mensen moeten oordelen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:13
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 20:11 :
Mensen, die zichzelf zogenaamd slim achten, zouden juist beter moeten weten en niet zo neerbuigend over andere mensen moeten oordelen.
Het is een algemeen kenmerk van hoog-intelligente mensen dat ze zichzelf beter achten dan anderen. Niet zo verwonderlijk natuurlijk, gezien ze dus ook beter zíjn dan andere mensen. Het is een algemeen kenmerk van laag-intelligente mensen dat ze zich daar druk om gaan lopen maken en met stellige overtuiging vast blijven houden dat zij slimmer zijn omdat ze in ieder geval 'mensen in hun waarde laten'.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:17
Malfunction
Malfunction is offline
Mooi topic !

Hokjes, te gek !
Oud 13-04-2004, 19:17
DeadNation
DeadNation is offline
Ik ben niet intelligent, maar ik weet wel dat we het beter over de Bad Brains kunnen gaan hebben dan over poison the well....
Oud 13-04-2004, 19:19
enema abortion
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 20:11 :
dom ben ik in ieder geval niet
Althans, dat vind jezelf. En dat is voor de meeste mensen HET criterium.
En nee, ik ken hun achtergrond of opleiding niet (alsof opleiding alles zegt over de intelligentie van iemand... ooit wel eens gemerkt hoeveel domme mensen er op de universiteit zitten? met domweg feitjes leren en dingen er in stampen kan je ook ergens komen maar dat betekent nog niet dat je slim bent) maar ik oordeel op basis van hun posts hier, net zoals jij op basis van mijn posts hier het beeld van arrogante klootzak vormt.
En hoe meer jij post, hoe meer ik er van overtuigd raak dat we een accuraat beeld van elkaar hebben.

@hatefukk:
Oud 13-04-2004, 19:21
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 13-04-2004 @ 20:17 :
Mooi topic !

Hokjes, te gek !
Ik krijg werkelijk rillingen over m'n rug van ergernis als ik dat woord zie. Je kunt geen fatsoenlijke discussie voeren op dit forum of er komt weer iemand aan 'je mag niet in hokjes denken'. WEES DAN GODVERDOMME CONSEQUENT EN HOUDT JE SMOELWERK DICHT. Jeez.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:23
Fjall
Fjall is offline
Iemand met Atheneum, HEAO BE en NOVAA opleiding wordt door de maatschappij nou niet echt als dom ervaren.

Ik zit hier niet lomp te discussiëren vanwege mezelf, maar meer vanwege anderen. Het betreft dan ook niet alleen 'meneer' Enema, maar ook anderen. Op een of andere manier wordt er veel te vaak neerbuigend naar anderen gedaan. Men doet zich zogenaamd slim voor en vindt daarmee dat zij daarom neerbuigend naar anderen mogen doen. Dat is onzin. Een slimmer persoon zou juist beter moeten weten. Als je slim genoeg bent weet je dit ook, maar als je net wat tekort komt, dan ontbreekt dit besef helaas maar al te vaak.

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 19:30.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:28
DeadNation
DeadNation is offline
Oud 13-04-2004, 19:29
Fjall
Fjall is offline
Achja veel teveel mensen houden altijd domweg hun mond, omdat ze bang zijn onderuit te gaan in een discussie. Mij boeit dat geen reet. Ik zeg gewoon waar het op staat en dat is dat ik jou een arrogant kereltje vind. Jij vind mij een domme randdebiel, maar who cares?
Een forum is ter vermaak en volgens mij is onze discussie behoorlijk vermakelijk. Ik vermaak me in ieder geval kostelijk en zo te zien jij ook wel.
Ik hoop alleen dat andere mensen ook eens hun smoel opentrekken en niet alleen safe overal tussendoor varen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:30
enema abortion
Citaat:
ddeftones schreef op 13-04-2004 @ 20:23 :
Iemand met Atheneum, HEAO BE en NOVAA opleiding wordt door de maatschappij nou niet echt als dom ervaren.

Ik zit hier niet lomp te discussiëren vanwege mezelf, maar meer vanwege anderen. Het betreft dat ook niet alleen 'meneer' Enema, maar ook anderen. Op een of andere manier wordt er veel te vaak neerbuigend naar anderen gedaan. Men doet zich zogenaamd slim voor en vindt daarmee dat zij daarom neerbuigend naar anderen mogen doen. Dat is onzin. Een slimmer persoon zou juist beter moeten weten. Als je slim genoeg bent weet je dit ook, maar als je net wat tekort komt, dan ontbreekt dit besef helaas maar al te vaak.
Dus omdat het door de maatschappij zo wordt ervaren moet ik het ook zo ervaren? 'De maatschappij' vind het ook normaal om dooie beesten te eten moet ik me dan gedwongen voelen om dat ook te doen?

En zoals ik al eerder zei, als sommige mensen niet sterk genoeg in hun schoenen staan en kampen met een minderwaardigheidscomplex dan is dat niet mijn probleem.
Je valt een beetje in herhalingen gast. Lees de reply van hatefukk nog maar eens.
Reageren

Regels voor berichten