|
|
Bekijk resultaten poll: Als je zou mogen gaan stemmen in Amerika, (voor wie) zou je stemmen? | |||
John Kerry |
![]() ![]() ![]() ![]() |
213 | 68.71% |
George Bush |
43 | 13.87% |
iemand anders (Ralph Nader, ...) |
31 | 10.00% |
geen mening/ik zou gewoon niet gaan stemmen |
23 | 7.42% |
Aantal stemmers: 310. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bah, wat vind ik die Verhagen een walgelijk mannetje! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De strijd is tussen Bush en Kerry, tussen de R en de D. De rest speelt gewoon geen rol, behalve dat je stem dan verloren is en dus niets waard. Als in 2000 iedereen die voor Ralph Nader stemde op de democratische kandidaat van toen had gestemd had hij gewonnen i.p.v. Bush. Kijk... 40 Bush 40 Kerry 20 Nader Dan is het heel wat verstandiger om het zo te doen: 40 Bush 60 Kerry Anders heb je de kans dat Bush straks 41% heeft en Kerry 39%, en Nader 20%, en uiteindelijk wint Bush dan dus. (Nou kloppen die cijfers niet helemaal... Ik geef maar gewoon een voorbeeldje, er zijn geen 20% Nader-stemmers.) Op Nader stemmen is even slim als hier op de NCPN stemmen. Die maken geen schijn van kans. Stem dan gewoon op de SP! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar nu wel 290342550 bron: info over amerika
Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 18:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2004 om 00:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt slim is ie niet, en ook wel erg gelovig en conservatief. Als je die mankementen al hebt doen eerlijkheid en rechtlijnigheid weinig goeds voor je ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Net op CNN de persconferentie van Bush en Blair gezien...
De laatste vraag was voor een journalist: "Er zijn na een jaar nog geen massavernietigingswapens in Irak gevonden. Ook zijn er geen links gevonden tussen Al Quaida en Irak. Bovendien laait het geweld in Irak steeds verder op. Hoé kunt u zo vastberaden te zijn in Irak verder te gaan en wát geeft u de gedachte dat Irak nu veiliger is dan een jaar geleden"?" Het antwoord ging al snel naar het standaard-praatje over "freedom for the Iraqi people", "removing a dangerous dictator from power" en "bringing peace to the Iraqi's " ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nader is iig uitgesloten, Bush is niet libertarisch genoeg, Kerry is net te links voor mij, de LP is weer te libertarisch. Oftewel, ik ben er nog niet over uit. Maar ik heb nog meer dan 6 maanden, dus genoeg tijd om na te denken of om een leuke independent uit te zoeken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat van "De Groenen"... pff, die zijn net zo groot als Veilig Blauw in België! (0,40% van het totaal ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2004 om 21:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als hij zo eerlijk zou zijn, waarom heeft hij dan zo vaak gelogen?
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Coole avatar, trouwens! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet goed geneog hoe het daar allemaal is verlopen ![]() Leuk archief dat je hebt trouwens! |
![]() |
|
Tijd om strategisch te stemmen, aangezien het toch op Kerry en Bush aankomt. Ik ga voor Kerry, vind hem verre van geweldig, maar het is in ieder geval een democraat.
||
Citaat:
|
Kerry staat helemaal niet voor: Poll: Bush has lead on Kerry
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerikaanse Presidentsverkiezingen deel III naam onbekend | 500 | 03-11-2004 14:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerikaanse Verkiezingen - Wie won eerste Debat? hhendrikxx | 65 | 07-10-2004 23:59 |