![]() |
||
Citaat:
Maar als je het niet probeert weet je het niet he...en ook niet hoe lekker het is. Aan alle vooringenomen sufferdjes hier, die niet durven en "iew" roepen bij voorbaat: Je mist wat, en je ontzegt je partner ook wat.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je eenmaal een relatie hebt en seks hebt dan is dat echt niet elke keer bij kaarslicht zacht en lief romantische seks hebben. Uiteindelijk wil je beuken, grof gezegd. Ik vind het overigens eigenlijk wel romantisch. Juist omdat zoveel mensen iew roepen. Dat je zo dicht bij elkaar staat dat je van geen enkel plekje van elkaars lichaam vies bent en diegene gewoon echt overal aan wilt raken, dat vind ik wel romantisch. |
![]() |
||
Citaat:
misschien ben jij een uitzondering of misschien zijn andere mensen dat niet alles gaat voor iedereen op alleen maar omdat het voor jou op gaat Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 15:40. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat als je eigenlijk net naar de WC moet...in ieder geval: IK heb het nog niet meegemaakt. Misschien anderen wel, maar goed, laat het je er niet van weerhouden om het te proberen. Laat ik het zo zeggen. Het zou zonde zijn als je door een angst of een vooroordeel dat bij jou misschien helemaal niet opgaat, een aanvulling op je sexleven misloopt. (Jemig, en al zat er een beetje poep...dat veeg je eraf en je wast je handen...pffff. Die fles chloor in de WC is gevaarlijker dan een beetje mest)) Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 10:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad, je moet natuurlijk wel aangeven of het kan en je dus geen volle darmen hebt. Dan zit er wel poep ja. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
maar wat is het nut van kontvingeren eigenlijk?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
kontenketsen Saskiaverhaagen | 29 | 10-02-2005 13:21 | |
Seksualiteit |
dierensex Your2Weak4Me | 70 | 16-01-2005 20:56 | |
Liefde & Relatie |