![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zuid-Afrika zal de neerwaartse spiraal voortzetten als er niet snel wat gaan veranderen, maar ik zie het niet zo gauw gebeuren.
||||
Verwijderd
|
nare man schreef op 19-04-2004 @ 00:30 :
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder - ik denk inderdaad ook wel dat mocht het ooit nog goed willen komen met Afrika, het geen slecht idee is om dat hele land onder curatele te stellen. Lijkt me voor bijv. Suriname ook geen slecht idee. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
nare man schreef op 19-04-2004 @ 17:18 :
Citaat:
Wat nu gebeurt is, zoals reeds aangaf, dat types als Wilders en media als de Telegraaf volstrekt verkeerd handelen door zich te baseren op achterhaalde feiten of vooroordelen. En het vervelende is dat juist deze personen en media populair zijn, waar er toch verschillende keiharde en goed onderbouwde feiten te presenteren zijn die hun ongelijk bewijzen. Maar die worden genegeerd of slechts door een kleine groep mensen op waarde geschat. De vraag is: wat is de oorzaak? Kijk, je kan het mensen niet kwalijk nemen dat als ze elke dag Marokkanen rotzooi zien schoppen ze gevoelig zijn voor een type Fortuyn, maar je kan het mensen wel kwalijk nemen dat ze niet de moeite nemen zich verder in de problematiek te verdiepen en klakkeloos populistisch gewauwel volgen. Niet alleen rechtse, maar ook linkse politici/kiezers maken zich hier overigens schuldig aan, om de zweem van linkse arrogantie die je blijkbaar bij mij bespeurt, door te prikken. Nogmaals, ik wil niet pleiten voor kiesrecht voor de intellectuele elite, integendeel. Wat ik wel wil is dat mensen gaan nadenken, dat dit land vakbekwame bestuurders krijgt en kritische politici en burgers. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|