Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2004, 23:43
Verwijderd
Mijn borsten hangen maar het is net zo leuk bovenop hoor, ook voor hem. Hij vindt ze zelfs ook gewoon echt mooi en ik heb er zelf ook geen problemen mee, ze horen gewoon bij me.

Laatst was hij bij me en ik had geen BH aan onder een strak shirtje (ging de deur niet uit) en hij zei dat hij zonder BH eigenlijk mooier vond dan met, terwijl ze dan dus best wel hangen. Toen ik verbaasd vroeg waarom dan, zei hij dat hij dat niet wist maar dat dat gewoon mijn vorm was en dat hij dat het mooist vond.

Als je het overigens onprettig vind, in het begin misschien, kun je het ook gewoon eerst mét BH doen.. Dan maak je je iig geen zorgen of hij je borsten wel mooi vindt.

Als ik lig verdwijnen ze overigens ook in mn oksels, vraag me af of dat nu veel charmanter is, eigenlijk.

Cup D, overigens.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 23:48
juno
juno is offline
Jouw borsten hangen niet Kim, dat is normaal. En om nou te zeggen: hele grote bloemkolen...het is 75 D....dat is een heel anders soort borst dan 90 D.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 23:53
Verwijderd
Ik weet toch zeker zelf wel of mijn borsten hangen!
Ik heb vriendinnen met dezelfde cup als ik en hun borsten zijn toch echt een stuk steviger.

Het boeit me ook niet of het normaal is, ze hangen gewoon. Op geen van die foto's sta ik rechtop, dan kun je het zien.

Maar dat is ook geen discussie, het doet er niet toe. Ze hangen in ieder geval meer dan alle andere D-cups die ik ken
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 23:59
juno
juno is offline
Ik vond ze niet lelijk hoor. Allesbehalve.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:05
Verwijderd
Ik ook niet, hoor
Maar die van vriendinnen wel mooier.
Maar dat betekent niet dat ik ontevreden ben en snel wegkijk als ik voor een spiegel sta. Ik hou wel van mn boobies en ik vind ze mooi.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:07
juno
juno is offline
En dat is maar goed ook, want anderen krijg je niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:11
Verwijderd
Al zou het kunnen, ik zou ze niet willen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:15
juno
juno is offline
Grappig, ik heb 75 A en jij hebt 75 D en we zijn er allebei even happy mee.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:20
Verwijderd
Het past ook bij ons beider lichaam. Stel je voor, jouw iele lichaam met van die sinaasappels of mijn dikke kont met van die erwtjes.

Maar uiteindelijk vind ik het gewoon prachtig als mensen een 'eigen' lichaam hebben. Heel erg van zichzelf en dus juist de imperfectheden. Zoals mn vriend vindt, het is mijn vorm en dat vindt hij mooi omdat het zo bij mij hoort. En dat geldt denk ik wel voor elk lichaam.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:24
juno
juno is offline
Twee erwten op een plankje ja, dat kreeg ik vroeger wel te horen. Dank voor het oprakelen van mjn jeugdtrauma! (En eigenlijk had ik toen zo assertief moeten zijn om te vragen "of hij nog wat groeide of dat dit nou alles was? ")

Iemand waar je om geeft vind je altijd mooi, omdat het bij hem of haar hoort, het is wat hem tot die unieke persoon maakt. Als je je stoort aan bepaalde "fouten" dan hou je niet genoeg van hem. Een eigen lichaam ja, daarom heb ik zo de schurft aan dat modieuze schaamhaar afscheren. Iemands lichaamsbeharing is uniek, maar kaal zijn we allemaal hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:30
Verwijderd
Joh, ik had het niet over de jouwe. Maar een algemene overdrijving.

Tuurlijk zie je er kaal niet allemaal hetzelfde uit! Elke lul en elke kut heeft een ontzettend eigen uiterlijk. Van de lullen die ik heb gezien leek er geeneen ietwat op een ander! Ik vind die beharing juist meer een algemene look en juist niet zo eigen. Ik wil het vlees zien. De kleur, de vormen.. veel beter zichtbaar dan allemaal en dat vind ik echt heerlijk.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten