![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben best wel tevreden met mijn borsten, alleen jammer dat ze nu meestal geen bh's meer hebben die een beetje leuk zijn én ook nog de nodige steun geven ![]()
||
Citaat:
![]() Maja, ik ben er (nu wel) tevreden mee, ondanks dat het wel vervelend is met sporten en kleding kopen enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik klaag niet maar ik vind ze ook niet geweldig. Cup C, geen idee hoe groot tepelhof is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() mijn vriend weet mijn wachtwoord en post onder mijn naam ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan me best voorstellen dat je ze irritant vind... Maar het was meer de methode die jij noemde. Behoorlijk drastisch. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, ik heb een 70D of 75C, allebei vaak te klein, maar 75D is me te groot. Mijn tepelhof is niet zo groot gelukkig maar gewoon gemiddeld, want groot dat vind ik vaak niet mooi. O ja, beetje lichtbruin. Ze zijn voorlopig nog stevig genoeg ![]() Ik ben wel tevreden met hoe ze eruit zien...Alleen met bh's kopen is het erg lastig! Ik ben vrij smal (nou ja daar tenminste), eigenlijk 70, 75 gaat net. En ik zit gewoon precies tussen een C of een D in... Verder vind ik ze zelf wel mooi eigenlijk. Ik ben zelf trouwens 1.78 lang. Dus de verhoudingen liggen goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus dat is helemaal moeilijk, die gaan eigenlijk altijd tot C. Ik ga inderdaad maar eens naar een speciaalzaak. Wie weet... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/6992.jpg |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh ja: ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, bij veel meiden zullen ze idd nog een stuk groeien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
Tevreden met jouw vagina of die van je vriendin? Verwijderd | 55 | 06-01-2004 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tevreden met lichaam Dreamwave | 59 | 12-08-2003 20:19 | |
Seksualiteit |
Tevreden met je penis / borsten? Achttien | 75 | 14-06-2003 19:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
borsten Somebody16 | 21 | 23-02-2002 20:10 |