![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als alleen alle turken en marokkanen zouden verdwijnen, zou het al een stuk minder vol zijn... |
![]() |
||
Citaat:
Maak me niet druk om kleur, maar over de 2e generatie "allochtonen". Meestal geeft dat de meeste criminele problemen en niet de eerste generatie... Als er steeds meer "kleurlingen" komen, zou een vakantieganger eerder het idee hebben dat hij in turkije is en niet nederland, Sinds nederlanders meestal gezien worden als blank.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet dat alle mensen met blond haar en blauwe ogen hier zijn geboren, maarja
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb het alleen over degene met blauwe ogen en blond haar die hier zijn geboren... Waarom? Waarom zou je wel uit ons land gegooid moeten worden als je hier bent geboren? ![]() En waarom zouden buitenstaanders even veel recht hebben om hier te wonen? Alleen maar omdat ze vluchteling zijn? Ja laat iedere vluchteling maar binnen komen, dolle pret, daar hebben we ook zat geld voor ... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De 1e generatie ouderen houden zich wel rustig, maar de 2e generatie heeft meer kans om crimineel te worden. Kijk dan is om je heen, hoe vaak zie je niet dat mensen in elkaar geslagen worden door jongeren en dus niet ouderen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze hier net binnen komen, hebben ze niet meteen een nederlands paspoort. ![]() Wanneer ze een nederlands paspoort hebben, kun je niet meer spreken over "vluchtelingen" |
![]() |
||
Citaat:
Hoezo "meer kans"? Misschien omdat ze een stigma krijgen opgeplakt en daarnaar gaan handelen omdat ze het toch niet meer kan schelen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Liever lui dan moe? En dat komt van een "professioneel werkloze" ??? Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 18:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij had je eerder in dit topic over de 'allochtonen' van de 2e generatie, die zijn hier ook geboren hoor, of wil je soms alleen de ouders van kinderen het land uit gooien, nee dat zal ze stimuleren om op het rechte pad te blijven! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het grootste gedeelte van de turken/marokkanen verkloten het voor die minderheid bij jou op je universiteit. De meeste hebben dus overal schijt aan. (sorry voor het "groffe" taalgebruik, voordat iemand daarover begint) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ooit van het begrip gastarbeider gehoord?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gastarbeiders...vroeger werden veel mensen uit het buitenland hier naar toe gehaald voor werk...maar denk je dat er nu nog veel gastarbeiders zijn met al die werklozen en uitkeringstrekkers? Het wordt ook steeds moeilijk om werk te vinden... En...ja, ik ga heerlijk door, als je er last van hebt, dien je maar een klacht in bij een forumbaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk helemaal niet dat ze onze baantje inpikken, geen idee hoe je daarbij komt. Ja hoor, echt bijzondere buitenlanders...... Maar goed, zoals ik al eerder zei, is de 2e generatie meer het probleem en niet degene die hier komen.... Ik maak er een eind aan, dan zijn jullie weer van m'n "domme" gezeur over buitenlanders af ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Uitzetten vluchtelingen onmenselijk? Floriskortie | 73 | 28-03-2004 18:49 |