Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2004, 12:43
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
alguien schreef op 06-05-2004 @ 13:42 :
Ja Eva B ofzo haha. Dat zou wat zijn... maar dat zit er niet in denk ik
Ja die wil alleen maar Tim die gast kon na een dag al zijn handen niet meer thuis houden
Oud 06-05-2004, 12:46
alguien
alguien is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-05-2004 @ 13:43 :
Ja die wil alleen maar Tim die gast kon na een dag al zijn handen niet meer thuis houden
Te erg ja. Iets beters dan dat kan ze echt wel krijgen. Maar ja, Tim is haar leven
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 12:47
JantjePietje
JantjePietje is offline
Leip programma, dat in de reclames veeeeel sensationeler wordt gemaakt dan het is. Ik vraag me af wat die lui daar doen. Volgens mij weten ze dat zelf niet eens.

En wat een vreselijke accenten. Blegh! Zeker nog nooit van ABN gehoord!?
Oud 06-05-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 06-05-2004 @ 13:47 :
Leip programma, dat in de reclames veeeeel sensationeler wordt gemaakt dan het is. Ik vraag me af wat die lui daar doen. Volgens mij weten ze dat zelf niet eens.

En wat een vreselijke accenten. Blegh! Zeker nog nooit van ABN gehoord!?
der zitten ook belgen in schat, die praten nou eenmaal zo
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 13:54
alguien
alguien is offline
Dat is dus ABB.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 22:32
Cruz
Cruz is offline
Geweldig Kan nie w88 tot het weer dinsdag is.. Ik wil wel weten wie die "rare geluiden" maakten
Oud 11-05-2004, 21:08
ZerO
ZerO is offline
vanavond weer
Oud 11-05-2004, 21:13
IkbenEva
IkbenEva is offline
Wordt een leuke/spannende aflevering denk/hoop ik!

Er zal vast wel een hoop 'mis' gaan op die dream dates!
Natuurlijk Eva Ned en Steven; daar zal een hoop gaan gebeuren denk ik zo!
Verder bij Tim en Inge; daar zal ook wel het een en ander gaan gebeuren, dat hangt al de hele tijd in de lucht!
En ik ben benieuwd hoe het bij Kookai en die barman zal gaan; misschien dat haar geweten haar eindelijk parten gaat spelen ;-)!
En natuurlijk Carl en Chantal, en Kim en Ingmar; ben benieuwd of ze nog steeds zo 'braaf' zullen blijven!

Nog een half uurtje, en dan zullen we het weten......
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:19
ZerO
ZerO is offline
jaja we gaan aftellen
Oud 11-05-2004, 23:04
LaResistance
LaResistance is offline
Wat een vreselijke figuren zeg, bah! Maar dus heerlijk om naar te kijken

De Carl is echt ontzetten irritant, zijn accent is zo mogelijk nog erger dan dat van al die belgen bij elkaar. Ik zou zeggen dat ie homo is. Z'n vriendin is ook een tutje.

Dat die barman iets in Kookai ziet kan ik me echt niet voorstellen, dat moet wel geacteerd zijn.

Haar vriend, ben z'n naam effe kwijt, vind ik wel zielig. Dat lijkt me echt zo'n brave gast.

Dan de meest irritante vrouw in het hele spel, dat is toch wel die Eva België met haar eeuwige gezeik over d'r Tim die niets tegenhoudt en blabla jankjank. Ik heb medelijden met die gasten die steeds met haar op date moeten.

Die vrijgezelle Madelaine is trouwens ook een irritant wijf zeg, wat een arrogante snol en ze speelt haar rol ook niet goed. In plaats van dat ze loopt te verleiden loopt ze iedereen af te katten. Als ze nou een beetje mee had gewerkt, was die slungel (naam kwijt, vriend van Eva NL) allang bij haar in bed beland want die staat overal voor open.

Wie vergeet ik nou?
Oud 12-05-2004, 09:36
Verwijderd
Volgens mij hebben Eva N en Steven seks gehad. Tussen die andere koppels is niet veel gebeurd.

Ik vind het wel zielig voor Joerie allemaal Hij is zo lief, en Kookai doet zo stom. Maar hij is beter af zonder haar, hij mocht toch al niks.

Carl gaat boos worden volgende week op Kim, omdat ze wel in 1 bed geslapen heeft met Ingmar. Maar eigenlijk vraag ik me af waarom sommigen zich daar zo druk over maken. Die bedden zijn zo groot, ze liggen ver uit elkaar, en er gebeurt helemaal niks. Wat is dan het probleem van samen in één bed slapen?
En zelf ging hij snachts ook sneaky Chantal's kamer binnen

Ik vond het ook sneu voor Jasper, hij moest de hele tijd dat gezeur van Eva B aanhoren. Ze kan toch wel gewoon even plezier maken..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 10:51
lievelieze
lievelieze is offline
volgens mij fluisterde eva nl. in het oor van steven "het is al 3 week uit".

en helemaal niet dat ze "het" aan hem zou overlaten...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 12-05-2004 @ 10:36 :

Ik vond het ook sneu voor Jasper, hij moest de hele tijd dat gezeur van Eva B aanhoren. Ze kan toch wel gewoon even plezier maken..
is inderdaad sneu voor jasper, eva moet zich niet zo aanstellen die weet toch al dat hij is vreemdgegaan dus dan kan ze net zo goed der bek houden, ze zit op een super mooie plek, gaat ze zitten miepen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:40
levi's
levi's is offline
ik vind die kookai echt een onrespectvolle bitch!
Oud 12-05-2004, 20:26
IkbenEva
IkbenEva is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 12-05-2004 @ 11:51 :
volgens mij fluisterde eva nl. in het oor van steven "het is al 3 week uit".

en helemaal niet dat ze "het" aan hem zou overlaten...
He, wat raar, dat dacht ik nu ook te hebben gehoord! Het was volgens mij ook nog best wel duidelijk, maar goed....

Verder eigenlijk alles wel een beetje als verwacht.
Zeurende Eva Belgie en Jasper, idd best wel sneu voor hem. Inge en Tim; ben ook nog benieuwd of daar nog iets is gebeurd!
Eva Ned en Steven is duidelijk dat ze met elkaar naar bed zijn geweest! Wouter; ben benieuwd of hij nog heeft kunnen scoren ;-)!
Joeri; ik hoop dat hij straks aan het kampvuur nog durft! en Kookai, echt sneu dat ze zo'n lieve jongen dat aandoet!
Carl is een gluiperd; eerst het lieve, trouwe mannetje uithangen, en vervolgens stiekem toch naar binnen gaan! En in het voorfilmpje is Kim wel errug boos op hem, dus ik ben benieuwd! Denk verder niet dat er bij Kim en Ingmar nog wat gebeurd is!

Volgende week een-na-laatste aflevering denk ik; eerst kampvuur en daarna hoe het vervolgens gegaan is! Spannend :-)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:47
Jules
Jules is offline
Oh my! Ik verstond dus ook dat ze zei dat het al drie weken uit was.. maar mijn vriend dacht van niet en Steven zei ook iets anders dus ik dacht dat ik ernaast zat.. nu ben ik in shock

Is volgende week die 'half jaar later' aflevering al, of duurt dat nog 2 weken?
Oud 12-05-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 12-05-2004 @ 21:47 :
Oh my! Ik verstond dus ook dat ze zei dat het al drie weken uit was.. maar mijn vriend dacht van niet en Steven zei ook iets anders dus ik dacht dat ik ernaast zat.. nu ben ik in shock

zei ze dat het al 3 weken uit was? ik dacht dat ze zei dat het 3 maanden geleden was en dat ze daarmee doelde op seks
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:12
Jules
Jules is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 12-05-2004 @ 21:59 :
zei ze dat het al 3 weken uit was? ik dacht dat ze zei dat het 3 maanden geleden was en dat ze daarmee doelde op seks
wat ik verstond was letterlijk "het is al drie weken uit" ...
Oud 12-05-2004, 23:24
Lente
Lente is offline
Citaat:
Jules schreef op 12-05-2004 @ 23:12 :
dat verstond ik ook

ik vind het heel stoer van die Joeri dat ie zich aan zijn afspraak met zijn vriendin houdt, ook al gaat zij veel te ver
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 12-05-2004 @ 23:12 :
owh kan wel, dan was het al uit toen ze het eiland opgingen

Citaat:
ik vind het heel stoer van die Joeri dat ie zich aan zijn afspraak met zijn vriendin houdt, ook al gaat zij veel te ver
dat vind ik ook, hij heeft tenminste respect voor mensen. zij echt niet. benieuwd hoe hij het dinsdag gaat vertellen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 15:22
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
levi's schreef op 12-05-2004 @ 13:40 :
un zeurderige Thaise importhoer iset
Oud 13-05-2004, 17:15
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
levi's schreef op 12-05-2004 @ 13:40 :
ik zeg niet dat het netjes is van d'r maar ach, ze is verliefd, ze zit in temptation island, laat haar lekker the time of her life hebben
Oud 14-05-2004, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 12-05-2004 @ 21:47 :

dat duurt nog een week langer. aankomende aflevering is de hereniging denk ik, en we zullen mss horen wat er allemaal gebeurd is tijdens de dreamdate.

wie zouden er nog bij elkaar zijn?

ik denk eigenlijk dat alle stellen uitelkaar vallen. volgens mij is zelfs carl de fout ingegaan.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 14-05-2004 @ 10:33 :
wie zouden er nog bij elkaar zijn?

ik denk eigenlijk dat alle stellen uitelkaar vallen. volgens mij is zelfs carl de fout ingegaan.
carl gaat volgens mij boos worden op kim, omdat ze in hetzelfde bed sliep als ingmar. terwijl hij zelf ook chantal's kamer binnensloop..
ik vind hem echt zo stom!

Maar toch denk ik niet dat kim en carl uit elkaar gaan. De rest wel.. Eva N en Wouter bijna zeker, Joerie en Kookai ook. Eva B en Tim denk ik ook, behalve als Eva hem toch nog terug neemt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 21:00
Sietse Fliegen
Citaat:
Pebbles schreef op 14-05-2004 @ 15:52 :
Eva B en Tim denk ik ook, behalve als Eva hem toch nog terug neemt.
Ik denk juist dat Tim minder snel Eva terug neemt dan andersom. Zij is constant met hem bezig, boos op hem, om hem aan het huilen, wat bewijst dat ze nog gek op hem is. Hij vermaakt zich prima met die chick van hem, en denkt volgens mij vrij weinig aan Eva.
Oud 14-05-2004, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 14-05-2004 @ 22:00 :
Ik denk juist dat Tim minder snel Eva terug neemt dan andersom. Zij is constant met hem bezig, boos op hem, om hem aan het huilen, wat bewijst dat ze nog gek op hem is. Hij vermaakt zich prima met die chick van hem, en denkt volgens mij vrij weinig aan Eva.
jaa, hij denkt nu idd bijna niet aan haar. Maar ik denk dat wanneer hij haar ziet, hij haar niet zomaar op wil geven.

Eva zegt wel steeds dat ze hem niet terug hoeft, maar ik vraag me af of ze dat blijft volhouden als ze hem weer ziet
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:20
Sietse Fliegen
Citaat:
Pebbles schreef op 14-05-2004 @ 22:10 :
jaa, hij denkt nu idd bijna niet aan haar. Maar ik denk dat wanneer hij haar ziet, hij haar niet zomaar op wil geven.

Eva zegt wel steeds dat ze hem niet terug hoeft, maar ik vraag me af of ze dat blijft volhouden als ze hem weer ziet
Denk inderdaad dat ze ontzettend hypocriet is.. ze roept nu wel zo hard dat hij zijn spullen kan pakken, maar als die elkaar weerzien rent ze huilend naar hem toe "OOH Těm Tím Těm Tím!!"
Oud 15-05-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 15-05-2004 @ 11:20 :
Denk inderdaad dat ze ontzettend hypocriet is.. ze roept nu wel zo hard dat hij zijn spullen kan pakken, maar als die elkaar weerzien rent ze huilend naar hem toe "OOH Těm Tím Těm Tím!!"
nou dat denk ik niet, maar er zal veel gepraat moeten worden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:56
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 15-05-2004 @ 11:20 :
Oud 18-05-2004, 12:08
Sietse Fliegen
Citaat:
anniemoppie schreef op 15-05-2004 @ 13:53 :
nou dat denk ik niet, maar er zal veel gepraat moeten worden denk ik.
misschien, maar ze wil hem echt wel terug
Oud 18-05-2004, 13:11
Jules
Jules is offline
Vanavondd
Oud 18-05-2004, 14:45
ZerO
ZerO is offline
Bah ik heb morgen examen dus moet ik op tijd naar bed vanavond bah
Oud 18-05-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 18-05-2004 @ 15:45 :
Bah ik heb morgen examen dus moet ik op tijd naar bed vanavond bah
zaterdag herhaling

Citaat:
misschien, maar ze wil hem echt wel terug
weet ik niet, aan de ene kant mss wel maar ze kan ook mss sterk genoeg zijn om de stap te nemen en weg te gaan bij hem.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:32
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Dit is misschien wel het walgelijkste programma ooit in Nederland vertoond. Te goor gewoon. Braak.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:58
xxwentjuhxx
xxwentjuhxx is offline
zow eerst in temptation Island al heel lang gelede
zat een TIM uit belgie
die was echt lekker
Oud 18-05-2004, 18:07
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
xxwentjuhxx schreef op 18-05-2004 @ 18:58 :
zat een TIM uit belgie
die was echt lekker
nu ook zou het toeval zijn

Citaat:
zaterdag herhaling
ja dan ben ik weg, dus opnemen ! bah ik heb een hekel aan dingen achterf zien
Oud 18-05-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
xxwentjuhxx schreef op 18-05-2004 @ 18:58 :
zat een TIM uit belgie
die was echt lekker
goh en die was zeker nog nooit vreemd gegaan enzo leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:34
lievelieze
lievelieze is offline
AAAAAH GEMIST!

iemand zin om hier neer te zetten wat er gebeurd is?
ik zag t pas vanaf sneaky carl en zijn "spelletjes"
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:50
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 18-05-2004 @ 23:34 :
AAAAAH GEMIST!

iemand zin om hier neer te zetten wat er gebeurd is?
ik zag t pas vanaf sneaky carl en zijn "spelletjes"
Kookai loog! Ze zei dat ze echt niet doorhad dat de barman bij haar in bed kroop terwijl je op de beelden duidelijk ziet dat ze haar shirtje uit doet en dat tegen hem zegt. Ze beweerde dat ze dacht dat Joeri het was Ze probeerde de rollen ook nog even om te draaien door boos op hem te worden om de beelden die ze van hem had gezien terwijl hij zo onschuldig is als het maar zijn kan. Maar goed, dat zachte ei trapte erin en neemt haar mee naar huis.

Eva NL heeft aan Wouter opgebiecht dat ze gekust heeft met Steven en dat het zogenaamd niet lekker was en dat het volgens haar geen vreemdgegaan is. Ook nog wat over dat ze niet zo harteloos is en dat ze er sterker uit is gekomen en nog wat tranen erboven op en Wouter was volgens mij ook al weer om. En dat terwijl hij daarvoor nog zo stoer zei dat het voor hem over zo zijn als ze weer gezoend zou hebben. Loser, hij kan toch niemand anders krijgen en heeft helaas niet kunnen scoren deze dagen dus wil die Eva vast niet kwijt.

Zeik-Eva stak weer een hele respectpreek af voordat ze met Tim werd herenigd. Hij deed al dat gezoen van hem af als onbewust en haalde ook het smoesje van dronken zijn erbij. Het stelde volgens hem allemaal niks voor en ze hoefde zich niet druk te maken. Dat deed ze dus ook niet, ze was ineens helemaal om en gelukkig met haar "brave" Tim. Dat ie gevoelens heeft voor Inge heeft ie voor het gemak even verzwegen maar dat komt volgende week uit...

Carl gooide meteen op tafel dat ie met Chantal gezoend had voor het SPEL en om de cameramensen te provoceren. Hij had er zogenaamd spijt van maar hij kon het allemaal uitleggen. Dat arme kind aan het huilen maar ze hield nog wel zijn handje vast. Dat zwakke schaap zal na de uitzendig wel weer ingepalmd zijn door de manipulatieve Carl met z'n spelletjes.
Oud 18-05-2004, 23:54
Verwijderd
Wat een slappe zooi zeg. Eerste keer dat ik het kijk (toevallig) en ik ken die bord-kartonnen mensen nu al.

Ik ben het eens met LaResistance...Die Kookai is zo'n bitch die gewoon glashard zit te liegen en vervolgens de rollen omdraait, waar die vriend in trapt ( ), die Eva-NL deed ook alsof ze oh o onschuldig was (domme doos dat ze is) en die andere Eva was ook gelijk de wanacties van haar vriend vergeten. Die Chantal was echter niet te spreken over de acties van háár vriend en dus denk ik dat dat wel echt voorbij is nu.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 02:43
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Laatste stel, dat meisje heette KIM hoor

Volgens mij zijn er (gezien de beelden van volgende week) wel 3 stellen uit elkaar
Oud 19-05-2004, 06:53
Verwijderd
Citaat:
LaResistance schreef op 18-05-2004 @ 23:50 :

Carl gooide meteen op tafel dat ie met Chantal gezoend had voor het SPEL en om de cameramensen te provoceren. Hij had er zogenaamd spijt van maar hij kon het allemaal uitleggen. Dat arme kind aan het huilen maar ze hield nog wel zijn handje vast. Dat zwakke schaap zal na de uitzendig wel weer ingepalmd zijn door de manipulatieve Carl met z'n spelletjes.
nee joh, het gaat uit tussen hen en hij gaat met chantal verder spelen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:10
Verwijderd
Blegh, wat is die Carl toch een freaky griezel. Met zn spelletjes enzo, walgelijk. Slap excuus voor alles wat hij heeft gedaan en eigenlijk niet kan. En als ie echt serieus spelletjes heeft gespeeld, dan vind ik hem nog walgelijk..
Maar aan de voorstukjes voor volgende week te zien, zijn Kim en Carl ook uit elkaar..

Eva B en Tim blijven denk ik wel bij elkaar. Van Eva N en Wouter dacht ik dat Eva het wel uit zou maken, maar het kwam eigenlijk meer van Wouter uit. En dat ze zei dat ze maar een minuut met hem gezoend had in bed, zo zag het er toch niet uit..

Kookai en Joerie weet ik niet. Joerie verdient veel beter..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:12
ZerO
ZerO is offline
Dames & heren je weet wat je voortaan moet zeggen als je vreemdgaat..Oh schat het was maar een spel
Oud 19-05-2004, 09:15
ZerO
ZerO is offline
EvaNed heeft keihard ge*eukt hoe kan je zoiets ontkennen.
Had die Steven haar knock-out geslagen ?
Oud 19-05-2004, 16:43
alguien
alguien is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 10:10 :
Blegh, wat is die Carl toch een freaky griezel. Met zn spelletjes enzo, walgelijk. Slap excuus voor alles wat hij heeft gedaan en eigenlijk niet kan. En als ie echt serieus spelletjes heeft gespeeld, dan vind ik hem nog walgelijk..
Maar aan de voorstukjes voor volgende week te zien, zijn Kim en Carl ook uit elkaar..

Eva B en Tim blijven denk ik wel bij elkaar. Van Eva N en Wouter dacht ik dat Eva het wel uit zou maken, maar het kwam eigenlijk meer van Wouter uit. En dat ze zei dat ze maar een minuut met hem gezoend had in bed, zo zag het er toch niet uit..

Kookai en Joerie weet ik niet. Joerie verdient veel beter..
Ja en EvaNL had toch ook al eerder met Steven gezoend? Kan me trouwens niet voorstellen dat ze het niet lekker vond, gezien de beelden.

Kookai is echt een dom wijf en ik snap niet dat Joeri haar gelooft. Hij verdient wel wat beters vind ik.

Ik snap ook niet waarom al die mensen niet gewoon opbiechten wat ze allemaal gedaan hebben, want ze weten toch dat het toch wel op tv komt later?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 19-05-2004 @ 10:12 :
Dames & heren je weet wat je voortaan moet zeggen als je vreemdgaat..Oh schat het was maar een spel
ja makkelijk toch, 'het is om de crew beet te nemen' ik vond hem nog wel de aardigste van de jongens. echt niet dus.

Citaat:
Ja en EvaNL had toch ook al eerder met Steven gezoend? Kan me trouwens niet voorstellen dat ze het niet lekker vond, gezien de beelden.

Kookai is echt een dom wijf en ik snap niet dat Joeri haar gelooft. Hij verdient wel wat beters vind ik.

Ik snap ook niet waarom al die mensen niet gewoon opbiechten wat ze allemaal gedaan hebben, want ze weten toch dat het toch wel op tv komt later?
helemaal mee eens, ik denk trouwens dat carl ook met chantal naar bed is geweest, hij biechte toch nog wat op volgende week?
en die tim, loser !!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:25
xxwentjuhxx
xxwentjuhxx is offline
Citaat:
ZerO schreef op 18-05-2004 @ 19:07 :
nu ook zou het toeval zijn

zal dan wel een herhaling zijn van toen
Oud 19-05-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
alguien schreef op 19-05-2004 @ 17:43 :

jaa, ik dacht ook dat ze al eerder gezoend hadden. Eva N verzint volgens mij maar dat ze het niet lekker vond en maar een minuutje gezoend had, om Wouter niet te kwaad te maken.

En dat laatste vraag ik me ook altijd af. Je kunt het toch beter meteen vertellen dan dat je partner er maanden later achter komt?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:35
alguien
alguien is offline
Citaat:
xxwentjuhxx schreef op 19-05-2004 @ 18:25 :
zal dan wel een herhaling zijn van toen
Nee, een jaar geleden was er ook een Temptation Island en daar zat toevallig ook een Tim in. En zn vriendin heette Katrien en die ging helemaal loos met Ralph haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten