![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder eigenlijk alles wel een beetje als verwacht. Zeurende Eva Belgie en Jasper, idd best wel sneu voor hem. Inge en Tim; ben ook nog benieuwd of daar nog iets is gebeurd! Eva Ned en Steven is duidelijk dat ze met elkaar naar bed zijn geweest! Wouter; ben benieuwd of hij nog heeft kunnen scoren ;-)! Joeri; ik hoop dat hij straks aan het kampvuur nog durft! en Kookai, echt sneu dat ze zo'n lieve jongen dat aandoet! Carl is een gluiperd; eerst het lieve, trouwe mannetje uithangen, en vervolgens stiekem toch naar binnen gaan! En in het voorfilmpje is Kim wel errug boos op hem, dus ik ben benieuwd! Denk verder niet dat er bij Kim en Ingmar nog wat gebeurd is! Volgende week een-na-laatste aflevering denk ik; eerst kampvuur en daarna hoe het vervolgens gegaan is! Spannend :-) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik vind het heel stoer van die Joeri dat ie zich aan zijn afspraak met zijn vriendin houdt, ook al gaat zij veel te ver ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wie zouden er nog bij elkaar zijn? ik denk eigenlijk dat alle stellen uitelkaar vallen. volgens mij is zelfs carl de fout ingegaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind hem echt zo stom! Maar toch denk ik niet dat kim en carl uit elkaar gaan. De rest wel.. Eva N en Wouter bijna zeker, Joerie en Kookai ook. Eva B en Tim denk ik ook, behalve als Eva hem toch nog terug neemt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eva zegt wel steeds dat ze hem niet terug hoeft, maar ik vraag me af of ze dat blijft volhouden als ze hem weer ziet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eva NL heeft aan Wouter opgebiecht dat ze gekust heeft met Steven en dat het zogenaamd niet lekker was en dat het volgens haar geen vreemdgegaan is. Ook nog wat over dat ze niet zo harteloos is en dat ze er sterker uit is gekomen en nog wat tranen erboven op en Wouter was volgens mij ook al weer om. En dat terwijl hij daarvoor nog zo stoer zei dat het voor hem over zo zijn als ze weer gezoend zou hebben. Loser, hij kan toch niemand anders krijgen en heeft helaas niet kunnen scoren deze dagen dus wil die Eva vast niet kwijt. Zeik-Eva stak weer een hele respectpreek af voordat ze met Tim werd herenigd. Hij deed al dat gezoen van hem af als onbewust en haalde ook het smoesje van dronken zijn erbij. Het stelde volgens hem allemaal niks voor en ze hoefde zich niet druk te maken. Dat deed ze dus ook niet, ze was ineens helemaal om en gelukkig met haar "brave" Tim. Dat ie gevoelens heeft voor Inge heeft ie voor het gemak even verzwegen maar dat komt volgende week uit... Carl gooide meteen op tafel dat ie met Chantal gezoend had voor het SPEL ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kookai is echt een dom wijf en ik snap niet dat Joeri haar gelooft. Hij verdient wel wat beters vind ik. Ik snap ook niet waarom al die mensen niet gewoon opbiechten wat ze allemaal gedaan hebben, want ze weten toch dat het toch wel op tv komt later? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
en die tim, loser !! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat laatste vraag ik me ook altijd af. Je kunt het toch beter meteen vertellen dan dat je partner er maanden later achter komt? |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island UK Chasin' | 0 | 04-02-2007 22:27 | |
Films, TV & Radio |
Undercover lover [nieuw programma] Verwijderd | 3 | 04-10-2006 08:41 | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island V: De ultieme fantasie Marcade | 315 | 28-05-2006 21:32 | |
Liefde & Relatie |
Temptation Island: Jij en je vriend(in)? Verwijderd | 2 | 18-04-2005 20:59 | |
Films, TV & Radio |
Temptation island.. herhaling Sitia | 3 | 22-06-2003 21:35 | |
Muziek |
[V8, Temptation Island reclame] Welk liedje hoor ik hier?! S | 2 | 10-03-2003 18:41 |