Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar eigelijk is het toch zo DOM van die mensen, tis gewoon een moderne manier van afkijken dan toch ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De tijd is nooit zo snel gevlogen tijdens het maken van een van mijn examens. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
verder is het opzich wel makkelijk natuurlijk..... ![]() maar hoe weet iedereen zeker dat het zomaar kan allemaal? (site?) klinkt allemaal zo makkelijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik hoorde van mn MnO leraar dat je ook je GR vol mag stampen, ik heb ff gemaild naar examen.kennisnet.nl en dit kreeg ik terug:
Van: LAKS: Sebastiaan Steenman <sebastiaan@laks.nl> Verzonden: donderdag 13 mei 2004 21:48:01 Aan: ... Onderwerp: Re: examenregelingen: Grafische rekenmachine programma's Ja hoor, dat mag. Uit je antwoorden mag alleen niet blijken dat je deze gebruikt hebt, dus programma's die alles voor je uitrekenen kan je niet flekkeloos overnemen, je moet altijd wel de berekening erbij schrijven. Met vriendelijke groeten, Sebastiaan Steenman LAKS (mijn vraag: ) At 21:20 13-5-2004, you wrote: Betreft: examenregelingen Functie: kandidaat Onderwerp: Grafische rekenmachine programma's Inhoud: -------------------------------------------------- Is het toegestaan om formules e.d. in de GR op te slaan vooraf aan het examen, om deze tijdens het examen te kunnen bekijken? Mn leraar MnO zei dat het mocht, ik lees hier dat de GR niet gereset gaat worden, maar mag het nu wel of niet...? --- Tja et lijkt te mogen, maarja iemand die vlekkeloos met een f schrijft, kan je daar wel op aan ![]() Oja de echte diehardspiekfiguren die echt een gsm nodig hebben (waarom snap ik echt niet, de antwoorden staan nergens online tijdens examn) kopen een gsm horloge he ![]() Ik twijfel nog of ik MnO er in ga zetten, dat kan wel handig zijn die ratio's enzo inderdaad.
Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 15:24. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar als ik dat zo lees over GRM ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je gewoon goed leert kan iedereen het wel! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nu ook maar alles onderverdeeld over de klas, werkt perfect ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hiervoor zijn we vorige week nog nadrukkelijk gewaarschuwd!! ze mogen echter vantevoren niets met je geheugen doen, maar wel controleren, en dat kan dus al teveel zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor eco zet ik er wel een paar dingetjes in, van prijselasticiteit dingetjes enzo, en AIQ. en voor wiskunde zien we nog wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en de prijselasticititeit was uit mn hoofd, kan dus fout zijn ![]() % verandering in de vraag naar een product (Qv) --------------------------------------------------------- % verandering van de prijs van dit product en als daar iets uitkwam van tussen de 0 - 1 ( -1 tot 0) dan izzie inelastisch, en daarboven / daaronder elastisch (dacht ik, als iemand iets toe te voegen heeft?) |
![]() |
|
![]() |
Ook voor da controleren door leraren is wel een oplossing. Een vriend van me is nogal goed in programmeren met dat ding die maakte een programma waardoor het leek of ie leeg was, en je gewoon een nieuw programma kon maken enz.
Maar goed gister MnO gehad en ik was blij dat ik geen moeite had gedaan iets in mn GR te zetten, echt heel moeilijk vond ik het niet, en aangezien ik toch vooraan zat kon ik et als k het gehad had toch niet gebruiken, dan neem ik zulke risico's liever niet ![]() Oja zelf kabeltje maken is trouwens ook een optie als je info in je GR wil zetten (dus niet perse voor examens, maar ook sowieso wel handig voor programmaatjes). Als je een beetje goed bent in solderen kun je met een kleine hoeveelheid onderdeeltjes al zo'n ding maken. http://www.ticalc.org/hardware/cables/ (maak dan niet de fout de stekker voor de pc in spiegelbeeld te maken zoals ik eerst deed ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2015 |
[ALG] Spieken tijdens de examens Moncpier | 1 | 14-06-2015 22:07 | |
De Kantine |
Hoe reageert de volgende forummer op... Sietse Fliegen | 500 | 25-04-2004 22:11 | |
Eindexamens 2003 |
Hoe ging het Spieken??? magicwopke | 76 | 04-07-2003 14:38 | |
Eindexamens 2003 |
Woordenboeken Marisje | 13 | 19-05-2003 10:46 | |
Eindexamens 2003 |
Spieken tijdens het examen???? iraifia | 22 | 15-04-2003 19:10 |