Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 12:21
snoopy
snoopy is offline
z'n woonplaats, maar daar issie zelf al mee bezig!
kan ik straks lekker op de fiets naar m toe
Oud 26-04-2004, 11:13
Naru
Naru is offline
Z'n woonplaats ckers weten!

(nouja die van mijn bijna-vriendje dan!)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:25
jinx
jinx is offline
Dat ze iets minder eigenwijs zou zijn.
Oud 26-04-2004, 13:30
Koning
Koning is offline
dat ze van computer naar vrouw transformeerde..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:47
In_stilte
In_stilte is offline
Hij mag wel iets vaker initiatief nemen, opbellen....
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:02
elledc
elledc is offline
Eigenlijk valt er niets op aan te merken en is hij voor mij perfect en ideaal, maar omdat ik nogal streng ben ik het kiezen van de juiste lover heb ik toch enkele negatieve kanten gevonden, hier komen ze:

1) dat hij minder alcohol drinkt
2) dat hij, met momenten, iets meer aandacht voor me toont en iets minder 'bruut' met me omgaat
3) dat hij minder rookt

Om nou even serieus te zijn, de ideale perfecte man bestaat niet.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:34
Verwijderd
gadverdamme, wat een stelletje zeikerds zijn jullie als je vriend of vriendin niet perfect is dump hem/haar dan en als je daar het lef niet voor hebt probeer je dan niet te ergeren aan zijn/haar nare eigenschappen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:53
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-04-2004 @ 16:34 :
gadverdamme, wat een stelletje zeikerds zijn jullie als je vriend of vriendin niet perfect is dump hem/haar dan en als je daar het lef niet voor hebt probeer je dan niet te ergeren aan zijn/haar nare eigenschappen
nah... ik vind t niet meer dan logisch dat je heus wel dingen minder prettig aan je vriend(in) vindt. Ik blijf bij m'n vriend omdat ik verliefd op hem ben en van hem hou, niet omdat hij helemaal volmaakt is. Komop zeg... alsof je zelf wel volmaakt bent. kijk... als ik nou zeg dat ik wil dat m'n vriend mooier, liever, aardiger etc is... dan heb ik een probleem. Maar ik vind alleen dat ie te ver weg woont, waardoor ik niet even naar m toe kan gaan als ik me rot voel. Das toch alleen maar n teken dat ik m lief vind? Wie is hier nou de zeikerd?

jezus, wat laat ik me kennen
Oud 26-04-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 26-04-2004 @ 16:53 :
nah... ik vind t niet meer dan logisch dat je heus wel dingen minder prettig aan je vriend(in) vindt. Ik blijf bij m'n vriend omdat ik verliefd op hem ben en van hem hou, niet omdat hij helemaal volmaakt is. Komop zeg... alsof je zelf wel volmaakt bent. kijk... als ik nou zeg dat ik wil dat m'n vriend mooier, liever, aardiger etc is... dan heb ik een probleem. Maar ik vind alleen dat ie te ver weg woont, waardoor ik niet even naar m toe kan gaan als ik me rot voel. Das toch alleen maar n teken dat ik m lief vind? Wie is hier nou de zeikerd?

jezus, wat laat ik me kennen
oké, dat je vriend ver weg woont, daar heb ik geen commentaar op, maar ik erger me wel aan mensen die posten: "ik zou graag willen dat mijn vriend me wat minder vaak afsnauwd"
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:23
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-04-2004 @ 18:21 :
oké, dat je vriend ver weg woont, daar heb ik geen commentaar op, maar ik erger me wel aan mensen die posten: "ik zou graag willen dat mijn vriend me wat minder vaak afsnauwd"
Wie ben jij om daar commentaar op te hebben;
je kan toch houden van iemand en deze persoon niet perfect vinden. Dat ik hier in een topic antwoord op wat beter zal kunnen zegt nix over het feit dat ik wel/ niet om hem geef!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 26-04-2004 @ 18:23 :
Wie ben jij om daar commentaar op te hebben;
je kan toch houden van iemand en deze persoon niet perfect vinden. Dat ik hier in een topic antwoord op wat beter zal kunnen zegt nix over het feit dat ik wel/ niet om hem geef!
blablablabla, kind je bent pas 18... relaties op onze leeftijd moeten leuk zijn en niet gecompliceerd... als het niet leuk is zet je er een punt achter
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 26-04-2004 @ 18:41 :
blablablabla, kind je bent pas 18... relaties op onze leeftijd moeten leuk zijn en niet gecompliceerd... als het niet leuk is zet je er een punt achter
kom, hou het een beetje gezellig.

Dit is jouw mening en dat de hare, dat heeft niets te maken hoe relaties moeten zijn op een bepaalde leeftijd. Dat de een nou een ongecompliceerde en nietserieuze relatie wilt en de ander graag een serieuze relatie wilt met veel diepgang, dat is toch ieder zijn keus?
Om mijn mening te weten moet je maar op pagina 1 kijken, daar staan twee grote posts van mij..

Daarnaast meen ik niet te hebben opgemerkt dat diegene zij dat de relaite niet leuk was.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:08
Cruz
Cruz is offline
Niet zo jaloers.
Oud 26-04-2004, 18:49
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-04-2004 @ 18:41 :
Klopt, sterker nog ik ben pas net 18
Wie zegt dat als je iets wilt veranderen aan de ander dat je relatie "gecompliceerd" is en een relatie, verkering, weet ik veel hoe je het wilt noemen kan ook nog steeds leuk zijn. Je trekt conclusies die echt nergens op gebaseerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:55
Verwijderd
He psst... In_stilte...... Ik had je al verdedigd.. Althans geprobeerd
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 26-04-2004 @ 19:49 :
Klopt, sterker nog ik ben pas net 18
Wie zegt dat als je iets wilt veranderen aan de ander dat je relatie "gecompliceerd" is en een relatie, verkering, weet ik veel hoe je het wilt noemen kan ook nog steeds leuk zijn. Je trekt conclusies die echt nergens op gebaseerd zijn.
lees de posts van andere mensen ook eens door als je wilt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 22:36
In_stilte
In_stilte is offline
hmmzz, sorry, ik voelde me indirect aangevallen, ookal waren idd al mijn argumenten al door loontje genoemd.

Verder no offence
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:57
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Dat 'ie meer tijd voor me had...
Oud 29-04-2004, 15:02
Verwijderd
Dat hij gewoon zijn neus zou snuiten als die vol zit, in plaats van hard door zijn neus naar buiten te ademen en daardoor een regen van minieme snotdruppeltjes naar buiten te sprayen. Of zijn acne, want daar heeft hij zelf meer last van dan ik, dus het zou heel lief van mij zijn als hij door mij daarvanaf zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:16
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
sientjuh schreef op 25-04-2004 @ 13:16 :
Woonplaats, en hij is ook wel een beetje dun
Haha, de jouwe ook? Vertel?
Oud 29-04-2004, 16:17
Verwijderd
Ik ben niet van plan mijn vriend te veranderen. Volgens mij worden we helemaal gek van elkaar als we elkaar daartoe dwingen. Bovendien kan ik niet zo goed tegen perfectheid, dan verveel ik me al snel.

Oeh wat een serieuze reactie weer...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 16:59
luchtballon
luchtballon is offline
Z'n amsterdamse accent .
Het is gelukkig niet zo erg, maar soms valt het op en ik vind het lelijk..

En dat ie iets dichterbij zou werken zodat ie niet het hele weekend weg is..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 18:09
Verwijderd
minder naďef
of iets gastvrijer.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 21:14
DvoorA
DvoorA is offline
ik heb nu geen vriend, maar de ideale vriend is toch wel (en wat je dus aan elke jongen moet veranderen ) is dat ze inderdaad altijd eerlijk zijn..dus altijd zeggen wat ze voelen, waar ze wel of niet zin in hebben, wat ze denken, of juist eerlijk zeggen als het 3x niets met ze is.

Als hij eerlijk zou zeggen waar hij behoefte aan heeft, kun je er wat aan doen, maar als ze om dingen heendraaien of oppervlakkig blijven, hoe kun je iemand dan gelukkig maken
Reageren

Regels voor berichten