Advertentie | |
|
![]() |
|
Zal wel weer ongepast zijn...maar vanwaar die extreme verbazing en kreten als "door deze actie het vertrouwen verloren in de maatschappij" "wie had dit nou verwacht??" "dat zoiets zomaar kan zeg"
hij jaagde nog al wat mensen tegen zich in het harnas, dus zo verrassend kan het allemaal niet zijn toch. en jaaaa we weten allemaal wel dat het FOUT is om iemand te vermoorden.
||
Citaat:
![]() Hij is dood. Jammer dat het op dit manier moet gaan. Maar ja,nu nog kijken wat er allemaal gaat gebeuren. De komende dagen. Met vr Mazzzels peaCe ![]() |
![]() |
|
Zodra iedereen over de grootste shock heen is, zal het "buitenlander-gekanker" waarschijnlijk weer extra vurig opkomen. Hup oogkleppen voor..
ik ga maar weer eens...
|
![]() |
ik wordt der helemaal misselijk van, echt waar. Ik was het niet met hem eens, en van mij mocht hij zelf vetrekken maar dit is echt erg mensen
![]() ik hoop echt niet dat het een buitenlander was. Je ziet het hier nu al ontstaan, alle domkoppen van Nederland steken dan vast asielzoekerscentra in de fik, hetzelfde verhaal als wo2 en de joden..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Jezus echt te belachelijk gewoon!
Ik kan hier zo boos om worden en tegelijk ook wel een beetje verdrietig. Echt te triest!!!!!!!! Waar moet dat heen met deze wereld als je zomaar neergeschoten word als je vernieuwende ideeën brengt? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is, die het eens is met deze aanslag... Wie is er zo ziek om dit te doen??? Je kunt het niet eens zijn met Pim en zijn ideeën, maar zoiets kan toch niet?? Jezus................................................................. .... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur? Mr.Oizo | 125 | 27-02-2008 06:52 | |
De Kantine |
Waar was jij op 6-5-2002? Mr.Oizo | 106 | 10-05-2006 11:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Dijkstal bezorgd over bedreigingen kopstukken PvdA en Groenlinks Verwijderd | 2 | 08-05-2002 17:49 | |
De Kantine |
pim fortuyn is in zijn hoofd geschoten... Tahval | 7 | 06-05-2002 17:33 |