Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() andere partijen deden net zo goed campagne-achtige dingen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Daarbij begon LPF met die paginagrote advertentie... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu komt het: na Pims dood ging het alleen nog maar beter met de LPF! Dat is toch bij de wilde spinnen af? Je gaat toch in Godsnaam niet stemmen op een lijk, dat ten eerste! Ten tweede: mensen die op LPF stemmen doen dat met hun gevoel. Ik heb meegelopen in een 'luide tocht' voor Pim Fortuyn in Utrecht, puur uit interesse. En het simpele plebs wat daar liep stemt écht wel uit emotie op Fortuyn, omdat ze te simpel zijn om een échte politicus te begrijpen. Daarom zouden ze niet mogen stemmen. En verder: ik had het er vanmiddag nog over met een paar studiegenootjes van me. Je kunt niet in redelijkheid tot de conclusie komen op LPF te moeten stemmen. Iedereen met een béétje gezond verstand kan toch aanvoelen dat het een hartstikke instabiele, onervaren partij is, met alleen maar politieke n00bs die blindelings achter Fortuyn aanhobbelden en nu in het diepe zijn gegooid. Mensen als Herben, Langendam en Hoogendijk zijn toch werkelijk niet goed bij hun hoofd? Daar kún je als normaal mens niet omheen! De enige van de LPF in wie ik nog een béétje vertrouwen heb is Joao Varela, maar dat komt misschien omdat hij op een sympathieke manier op Humberto Tan lijkt. Mensen schijnen niet in te zien dat het hier gaat om het besturen van een land voor een periode van vier jaar. Dan kies je toch in Godsnaam niet voor de LPF? Ik snap écht niet dat mensen met gezond verstand dat doen (IMO zijn mensen die menen met hun 'verstand' op LPF te moeten stemmen ook niet helemaal 100). Pim's ideeën waren lucht, de LPF is lucht, hun hele ideologie is lucht. Stem dan op het CDA, dat is tenminste een gevestigde, stabiele partij met capabele mensen. Niet zo'n zootje windbuilen bij elkaar, die om de week een andere voorzitter benoemen en elke extreme uitspraak achteraf moeten nuanceren. En tot slot nog iets. Ik vind het werkelijk onbeschoft hoe sommige mensen hier over mensen als Melkert en vooral Kok praten. We hebben het hier godverdomme over mensen die zich acht jaar lang kéihard hebben ingezet voor Nederland. Staatslieden pur sang waren het. Niet zo'n toneelspelende goochelaar als Fortuyn was. Het is de afgelopen acht jaar goed gegaan in Nederland, dat valt niet te ontkennen. Deze mensen hebben veel voor het land gedaan en verdienen het niet om op zo'n weerzinwekkende, onbeschofte manier bejegend te worden. Mensen die het in hun botte kop halen om Kok en Melkert voor moordenaars uit te maken...daar ga ik écht van over m'n nek. Dat ik in één land woon met dat soort lieden, dáár schaam ik me voor! |
![]() |
||
Citaat:
is dat geen campange voeren ? goed, niet puur wettelijk, maar in het openbaar zeggen niet op lpf stemmen vind ik zeer zielig, als ik in de lpf zat had ik naast een krantenadvertentie en een vleigtuig, ook in een persconferentie die pvda veroordeeld, zeer laag vind ik dat.
||
Citaat:
en wat is er mis met mensen bedanken voor de steun die ze gekregen hebben? Kok aan de andere kant moet zijn mond maar houden... en dat gedoe van het ging beter met LPF na Pim's dood slaat ook nergens op, aangezien LPF nog meer zetels zou halen als Pim nog had geleefd... Wat ik niet kan aanstaan is dat het CDA zegt dat het door hun programma komt dat ze hebben gewonnen, ipv toe te geven dat een hoop LPF-stemmers op CDA hebben gestemd nu Pim dood is...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en o.a. dat heeft hem (en de pvda) mijn stem gekost.
|
![]() |
Een premier die, zelfs in zijn rol als premier, op de valreep van de verkiezingen partijpolitieke spelletjes gaat spelen - hoe (on)tactisch geformuleerd dan ook - omdat de lijsttrekker van zijn partij een augurk is en niet meer in beeld durft, is wat mij betreft zwaar verkeerd bezig. Zwak wanneer de aangevallen lijsttrekker leeft, ronduit zielig wanneer deze dood is en je van hem geen weerwoord meer kan krijgen. Pim had 'm met de grond gelijk gemaakt (figuurlijk), diezelfde avond nog. En misschien hadden anderen, met name de LPF, hier ook meer hun best voor moeten doen.
Ach ja. Ik ben tevreden. Alhoewel ik het idee heb dat hierdoor toch op het laatst nog een heel aantal stemmen/zetels van de LPF naar het CDA gegaan zijn, zijn ze i.i.g. niet bij de PvdA terecht gekomen. En volgens mij heeft Kok zich met deze verschijningen bij de burger/kiezer meer belachelijk gemaakt dan dat 't z'n image goed heeft gedaan. |
![]() |
|
![]() |
Ga toch weg met je dat zou Pim gewilt hebben!
Is hij premier ofzo? NEE! En hij zou het ook niet geworden zijn! Hij kreeg zoveel stemmen omdat er zoveel domme mensen zijn die kiezen voor iemand die leuke dingen roept! Ze denken niet goed na over gevolgen en andere partijen! LPF is gewoon k*t |
![]() |
|
lpf is gewoon erg
pim fortuyn wou artikel 1 van de grondwet afschaffen, zodat je dus alles over iemand kan zeggen. en nu gaan hoogendorp en spong mensen aanklagen vanwege dat ze dingen over pim fortuyn hebben gezegt dus gewoon voor artikel 1, terwijl pim fortuyn tegen artikel 1 was. lollige cartoon over herben, ik vond hem in kopspijkers ook heel mooi. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zo'n oppervlakkige zeikreacties hierzo.. VOORSPELBAAR, VERTEL ES IETS WAT WE NOG NIET VERWACHTEN ![]() ik vind het tot nu toe perfect gaan hoor, WAO blijft gewoon, JSF word aangeschaft, kwartje van kok gaat terug, de zorg blijkt inderdaad een puinhoop te zijn die moet worden gereorganiseerd, eindelijk word het europese advies mbt kernenergie opgevolgd, en ga zo maar door... de economie en welvaart gaan de komende jaren eindelijk weer stijgen... het werd tijd... tegelijkertijd word het milieu er beter op omdat al die milieuorganisaties een keer aan de kant worden gezet, en het oplossen van het kernafvalprobleem aangepakt kan worden (wat JAAAAAREN is tegengehouden door onder andere greenpeace), zodat we SCHONE energie kunnen krijgen die OOK nog rendabel is nee, wat mij betreft, mag het zo nog lang doorgaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 | |
Info zetelverdeling verkiezingen Droomvlucht | 1 | 15-05-2002 21:40 | |
Aanklacht tegen politici en pers door advocaten Fortuyn Boogie | 68 | 15-05-2002 08:00 | |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 | |
Fortuyn scoort ook bij allochtonen Verwijderd | 3 | 27-03-2002 13:49 | |
pimmetje zakt maantje_2 | 2 | 23-03-2002 13:51 |