Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Ga je wel eens vreemd?
Wel eens (een keertje) vreemdgegaan 50 25.00%
Nog nooit vreemdgegaan 127 63.50%
Ik ga vaker vreemd 6 3.00%
Ik heb er wel eens aan gedacht 17 8.50%
Aantal stemmers: 200. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 15:50
Arox
Arox is offline
Ik heb iemand ooit vreemd laten gaan.

Onder welke keus valt dat?
Oud 29-04-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Duifje schreef op 29-04-2004 @ 06:47 :
Komt een beetje over alsof dat 'in vorige realties though' het vreemdgaan opzich minder erg maakt...

Maar nog nooit vreemd gegaan. Ben het ook niet van plan. Jammerlijke actie zou ik dat vinden van mezelf!
Was niet mijn bedoeling.
Maar ik moet wel zeggen dat het allemaal redelijk lang geleden is - en dat is natuurlijk geen excuus - en ik het nu niet meer zou doen. Ik hechtte toen veel minder waarde aan een relatie en het was ook niet serieus te noemen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 16:38
Bruut
Bruut is offline
nog nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 17:25
Gothic
Gothic is offline
Nu vraag ik me af hoeveel mensen wel eens vreemdgegaan zijn met iemand die een relatie had... Dus zelf vrijgezel, maar de ander in een relatie
Oud 29-04-2004, 21:28
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik ben nog nooit vreemd gegaan, maar in mijn vorige relatie heb ik er weleens aan gedacht...

Met mijn huidige vriend ben ik ontzettend gelukkig en zou vreemd gaan niet eens in mij opkomen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 29-04-2004 @ 18:25 :
Nu vraag ik me af hoeveel mensen wel eens vreemdgegaan zijn met iemand die een relatie had... Dus zelf vrijgezel, maar de ander in een relatie
Yep. En ik wist het. En t kon me nix schelen. Ik was vrijgezel en dronken en eigenlijk dacht ik eerst dat hij een grapje maakte, want ik begon nog over zijn vriendin. Uiteindelijk heb ik tot 5 keer toe gevraagd: En *naam* dan? Maar hij haalde zijn schouders op en omdat zij nu niet echt een aangenaam persoon is (heeft mij lange tijd gepest tot ik iets met een vriend van haar vriend kreeg, toen was ze poeslief maar nog steeds achterbaks), heb ik mijn schouders opgehaald, het is en blijft een knappe en leuke jongen dus... Geen spijt van.

En over vreemdgaan welf, het is al gebeurd. En ja, het overkomt je wel... mensen die denken dat ze zelf nooit in een situatie terecht zullen komen waarin het kan gebeuren, flauwekul! Bepaalde samenlopen van omstandigheden kunnen je volkomen verrassen.
En net doordat ik zelf weet hoe het je kan overkomen, weet ik ook dat er over gepraat moet kunnen worden. Als het echt een misstap is van een dronken avond, zou je t kunnen verzwijgen, je doet de ander pijn, zadelt de ander op met pijn en problemen terwijl jij mooi ervanaf bent, want je hebt het opgebiecht. Als het om een andere reden is, zou het verteld moeten worden, zodat je tenminste kan uitzoeken waarom het gebeurd is. Je gaat niet zomaar vreemd.

En voor diegenen die zich afvragen of ik er spijt van heb: nee, absoluut niet, ik zou de hele situatie kunnen uitleggen en dan ook nog gelijk krijgen van 3/4e van de mensen hier, maar het is niet mijn bedoeling begrip te kweken. Ik heb er zelf begrip voor gekregen en ik heb enorm veel geleerd.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 29-04-2004 @ 18:25 :
Als hij (of zij) op die tijd in een relatie zit.... dat is dan heel jammer maar dat is dan zijn keuze. Ik laat me erdoor niet tegen houden, ik ben niet fout in mijn ogen. Het is op dat moment zijn verantwoordelijkheid tegenover zijn vriendin....
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 17:02
Cruz
Cruz is offline
Ik ben 2 keer vreemdgegaan (met dezelfde jongen) Maar dat was niet bij mijn huidige vriend.. Hem ben & blijf ik trouw!
Oud 30-04-2004, 17:10
Blondfun
Blondfun is offline
Nooit gedaan, niet van plan. Ik vind vreemdgaan een vorm van geen respect hebben voor je vriend(in). Zij/hij houdt van je, en zij/hij gaat er van uit dat jij dat ook doet. Iets met iemand hebben is zeg maar een voorrecht om met iemand te zoenen of iets dergelijks, ik vind dat anderen dat recht niet hebben. Ontrouw zijn aan je vriend(in) is vertrouwen schenden, wat voor mij de basis is van een relatie.
Oud 30-04-2004, 22:28
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
ninei schreef op 30-04-2004 @ 18:10 :
Nooit gedaan, niet van plan. Ik vind vreemdgaan een vorm van geen respect hebben voor je vriend(in). Zij/hij houdt van je, en zij/hij gaat er van uit dat jij dat ook doet. Iets met iemand hebben is zeg maar een voorrecht om met iemand te zoenen of iets dergelijks, ik vind dat anderen dat recht niet hebben. Ontrouw zijn aan je vriend(in) is vertrouwen schenden, wat voor mij de basis is van een relatie.
Mooi gezegd en helemaal mee eens
Oud 01-05-2004, 21:52
Coral
Coral is offline
Ik ben nog nooit van mn leven vreemd gegaan. Ik moet er niet aan denken mijn eventuele vriendje op zown manier pijn te doen. Of dat mijn eventuele vriendje mij ermee pijn doet. Ik behandel een ander zoals ik ook behandeld zou willen worden. Punt.
Oud 01-05-2004, 22:35
Dootjemenootje
Dootjemenootje is offline
nog nooit vreemdgegaan en nooit aan gedacht. zal het nooit doen, wat er ook gebeurd, vreemdgaan is tegen mijn principes, je doet er iemand zoveel pijn mee!
Oud 01-05-2004, 22:48
Verwijderd
ja/nee, de situatie was zo vaag dat ik het niet beschouw als écht vreemd gaan
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:01
Soullar
Soullar is offline
Tenzij er afspraken over zijn heet het vreemdgaan.
Ik neem wel aan dat dit alleen seksueel is? Hoewel ik met enige zekerheid wel kan zeggen dat ik ook nooit geestelijk vreemd ben gegaan in de trant van dat ik liever bij een ander was dan bij mijn partner.
Oud 02-05-2004, 11:44
Silvie
Silvie is offline
Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik zal dat ook nooit doen. Ik vind dat gewoon zo zwak. Vreemdgaan is gewoon stom. Maak het dan gewoon uit met je vriend(in) of praat gewoon goed met elkaar maar ga het dan niet bij een ander zoeken...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:26
beestje
beestje is offline
ik heb er wel eens aan gedacht. tijdens mijn vorige relatie ging het niet meer zo goed en toen ben ik nog wel eens in een serieuze verleiding terechtgekomen, maar ik heb me altijd in weten te houden. dus "it slipped my mind"
Oud 03-05-2004, 14:24
Verwijderd
ik ben 1 keer vreemdgegaan, maar dat was om mijn ex terug te pakken toen hij voor mijn neus was vreemdgegaan. Dus ik wilde hem gewoon terugpakken door met zijn beste vriend te zoenen, voor zijn neus. Heb er nooit spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 18:50
suikerprinses
suikerprinses is offline
vreemdgaan is echt een nono.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 21:21
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-04-2004 @ 22:18 :
Nog nooit vreemdgegaan.
wel es bijna met n jongen gezoend die al n vriendinnetje had( dat vriendinnetje vond ik stom) alleen toen werden we gestoord door mensen en toen ging t feestje niet door
Oud 08-05-2004, 15:04
angel-nieke
angel-nieke is offline
1 keertje, niet echt spijt van gehad...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:20
juno
juno is offline
De ergste vorm van ontrouw is die van het hart. Dan kun je nog zo kuis zijn, als je hete fantasieen hebt over iemand anders, en het graag zou doen als je vrijgezel was, en zelfs verliefd bent op iemand anders...dat is heel erg. Eigenlijk erger dan een keertje voor de fun iemand anders uitproberen...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:25
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
juno schreef op 08-05-2004 @ 16:20 :
De ergste vorm van ontrouw is die van het hart. Dan kun je nog zo kuis zijn, als je hete fantasieen hebt over iemand anders, en het graag zou doen als je vrijgezel was, en zelfs verliefd bent op iemand anders...dat is heel erg. Eigenlijk erger dan een keertje voor de fun iemand anders uitproberen...
Ik vind het erger als je vreemdgaat, dat is namelijk een bewuste keuze, je kiest ervoor iemand te kwetsen, je kiest ervoor iemand pijn te doen.

Verliefd worden gebeurt, zolang je trouw blijft en eerlijk blijft zal houden van verliefdheid overwinnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten