Citaat:
Gothic schreef op 29-04-2004 @ 18:25 :
Nu vraag ik me af hoeveel mensen wel eens vreemdgegaan zijn met iemand die een relatie had... Dus zelf vrijgezel, maar de ander in een relatie
|
Yep. En ik wist het. En t kon me nix schelen. Ik was vrijgezel en dronken en eigenlijk dacht ik eerst dat hij een grapje maakte, want ik begon nog over zijn vriendin. Uiteindelijk heb ik tot 5 keer toe gevraagd: En *naam* dan? Maar hij haalde zijn schouders op en omdat zij nu niet echt een aangenaam persoon is (heeft mij lange tijd gepest tot ik iets met een vriend van haar vriend kreeg, toen was ze poeslief maar nog steeds achterbaks), heb ik mijn schouders opgehaald, het is en blijft een knappe en leuke jongen dus... Geen spijt van.
En over vreemdgaan welf, het is al gebeurd. En ja, het overkomt je wel... mensen die denken dat ze zelf nooit in een situatie terecht zullen komen waarin het kan gebeuren, flauwekul! Bepaalde samenlopen van omstandigheden kunnen je volkomen verrassen.
En net doordat ik zelf weet hoe het je kan overkomen, weet ik ook dat er over gepraat moet kunnen worden. Als het echt een misstap is van een dronken avond, zou je t kunnen verzwijgen, je doet de ander pijn, zadelt de ander op met pijn en problemen terwijl jij mooi ervanaf bent, want je hebt het opgebiecht. Als het om een andere reden is, zou het verteld moeten worden, zodat je tenminste kan uitzoeken waarom het gebeurd is. Je gaat niet zomaar vreemd.
En voor diegenen die zich afvragen of ik er spijt van heb: nee, absoluut niet, ik zou de hele situatie kunnen uitleggen en dan ook nog gelijk krijgen van 3/4e van de mensen hier, maar het is niet mijn bedoeling begrip te kweken. Ik heb er zelf begrip voor gekregen en ik heb enorm veel geleerd.