![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren naar RusH geweest. Was OK. Niet super, beetje tamme sfeer, niet zoals gewoonlijk. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vanavond toch niet naar de Starfish in Aken, een vriend was gister jarig in wilde dat gewoon in de stad vieren. Dus ik ga lekker naar mijn stamkroegje in Maastricht. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
blablabla ik ga nooit uit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar als je daar in je eentje staat tussen iedereen die t leuk heeft is dat neit leuk |
![]() |
||
Citaat:
Komende zaterdag waarheen??? Nog geen idee. Aangezien ik zaterdag 19 juni verjaardagsfeessie heb en daarna naar de stad ga, zou het komende zaterdag eens iets anders dan de stad kunnen worden ![]()
||
Citaat:
Hij had het gister heel vaag over een illigaal feestje..
||
Citaat:
is niet naar de illegale after geweest.
||
Citaat:
![]() ![]() En t was vet.
Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 09:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik wilde er vet graag heen maar vond het te duur, ik wilde alleen maar Lamb zien. Nja, komt wel weer. Zaterdag, hele avond in rokerij gehangen met een vriend en daarna met hem naar melkweg, was super ![]() ![]() Gisteravond met vrienden gekookt en gegeten en daarna film gekeken(24hour party people), al weet ik niet meer zo goed waar het nou over ging. ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 |