![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Christus zeg, ik zit al 9 jaar op internet ofzo, ik geef les aan bejaarden die hun eerste stappen op de computer zetten. Dan mag ik mij storen aan meisjes die golfje's in hun posts zetten. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oh dat is zo achterlijk. " Ik ben Leren" wat doe je dan op MSN ! of mensen met "Nog 5 dagen te gaan" of " Mijn hond is jarig" bah ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry Noé en alle anderen die zich aan *-personen ergeren.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Van die mensen die in hun nick zetten 'laat mij ajb gerust ik ben voor school bezig' (dat je denkt van; zet die domme msn dan af idio(o)t(e) ) of 'ik kan maar met 1 hand typen'.
en ook wat sjeherazade zei: mensen die heel freaky zijn op forums en elkaar echt als vrienden beschouwen nzo.. dan ga ik me toch ook vragen stellen over die mensen hun leven.. en verder die elfjestaal op noxa... echt om te kotsen.. citaat: x Ik heb VIIIIPPP x Dankzij Dat lieve meiskéé <3. Danku héé ! Koez x Mijne Allez ; kheb ook eindelijk Noxah[/b ^ver je kuneu bemachtignn Jaann Benaann <3. Lèkt x Bijt* Mijne lieve Naamgenoot .. je bent zo'n lievekeu hé! <3. Echt de Waarheiid Je t'aimehh_ Zeepbell_Alias Carootjè. M'n Mooiird SuikrHartju ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|