Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 16:10
Verwijderd
bij mij is dat nou weer anders. ik heb nu eigenlijk pas mijn eerste vriend (een andere jongen vind dat wij een dag iets hadden omdat ik toen met hem was uitgeweest, maar ik vind dat niet). ik ben altijd serieuzer geweest qua dit soort dingen dan de meesten van mijn vriendinnen. de meesten hadden zoiets van: ik vind hem nu leuk, hij is wel lief, je kan lol met hem hebben enz. en ik zie wel hoe lang het duurt. terwijl ik altijd meer zat te wachten op die lieve waarmee ik het jaren uit kon houden. het heeft dus ook een tijdje geduurd voordat ik hem vond, maar nu heb ik hem en het gaat fantastisch tussen ons. ik heb die macho's, players, 'spannende' jongens nooit zo gemogen. in dat opzicht ben ik ontzettend ouderwets en wacht ik het liefst op de ware (mijn vriendje zou dat waarschijnlijk wel eens kunnen zijn... ).
miss komt het ook doordat ik over het algemeen wat volwassener ben (komt door iets uit mijn jeugd). lieve jongen, wacht nog een paar jaar en dan staan de meisjes voor je in de rij!!!!

kussie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 16:49
Uziel
Uziel is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 03-05-2004 @ 15:01 :
Je bent te lief.

Vrouwen vallen op een beetje stoer en onbereikbaar, iemand met een persoonlijkheid en uitstraling van "hier sta ik".
Natuurlijk moeten die mannen ook gevoel hebben en dat kunnen uiten, moeten ze genoeg aandacht geven, lief zijn, romantisch, zorgzaam enz. Maar dus niet alleen dat.
Dat ja... Ik ken het zelf ook...

Ik hoor regelmatig: ooh Patrick, je bent echt mn beste vriend.. Dat is zooo frustrerend.. Maarja wat doe je eraan...

Ik ga niet iemand zijn die ik niet ben...

Sterker nog, veel van mijn relaties gingen uit OMDAT ik te lief was enzo...TE romantisch, TE lief, TE begrijpend...

Ik heb in al mijn 5 relaties, nog nooit 1x ruzie gehad. en met AL die meiden kan ik nog steeds super goed opschieten.
Oud 28-05-2004, 19:31
Ymir
Ymir is offline
ach ja, we zullen wel zien hoe het uitpakt.....
ik blijf in ieder geval mezelf, en just keep on truckin'
Oud 29-05-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-05-2004 @ 20:38 :
Maar vroeger kozen ze voor de macho en pas daarná voor de betrouwbare jongen. Dus hoe je het ook wendt of keert: de betrouwbare jongen is tweede keus.
Volgens mij weet jij de betekenis van 'tweede keus' niet helemaal...

Voorbeeld dat er verder niets mee te maken heeft:
Vroeger wou ik altijd psychologie gaan studeren. Dat was, op dat moment, mijn eerste keus.
Later besloot ik, dat ik geneeskunde wou gaan studeren. Toen werd dat mijn eerste keus. Psychologie was ik gaan doen als ik uitgeloot was geweest, waarmee op dat moment psychologie mijn tweede keus was, ondanks het feit dat het eerder mijn eerste keus was. Geneeskunde werd ook niet opeens de tweede keus alleen omdat ik die keuze later maakte.

'tweede keus' is niet een keuze die je later maakt, maar datgene wat je net iets minder graag wil dan dat van je eerste keus.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 29-05-2004 @ 09:56 :
Volgens mij weet jij de betekenis van 'tweede keus' niet helemaal...

Voorbeeld dat er verder niets mee te maken heeft:
Vroeger wou ik altijd psychologie gaan studeren. Dat was, op dat moment, mijn eerste keus.
Later besloot ik, dat ik geneeskunde wou gaan studeren. Toen werd dat mijn eerste keus. Psychologie was ik gaan doen als ik uitgeloot was geweest, waarmee op dat moment psychologie mijn tweede keus was, ondanks het feit dat het eerder mijn eerste keus was. Geneeskunde werd ook niet opeens de tweede keus alleen omdat ik die keuze later maakte.

'tweede keus' is niet een keuze die je later maakt, maar datgene wat je net iets minder graag wil dan dat van je eerste keus.
Ik denk dat hij gewoon probeert te zeggen dat wij hoe dan ook pas na de macho's komen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 20:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-05-2004 @ 13:46 :
Ik denk dat hij gewoon probeert te zeggen dat wij hoe dan ook pas na de macho's komen
Yo! Jij vat 'em!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:02
Verwijderd
Ja, oke, en dat is lastig, want dan moet je wachten. Maar dat maakt het niet 'tweede keus'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten