Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2004, 16:01
Verwijderd
^Wat naald zegt klopt. Gast van 30 vertelde het laatst ook nog. 1 pilletje en dan was je 3 keer zo lang, veeeeel heftiger uit je naad ("dat je op je hoofd staat zonder het door te hebben").
En inderdaad een stuk duurder.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2004, 16:03
Verwijderd
Oja hehe geen enkele dealer denkt om ze klanten, ze denken alleen aan geld. Dow, daarom wordt je dealer, niet omdat het baantje je zo geweldig leuk lijkt, omdat je veel in contact komt met mensen. Euh nee.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 16:49
Type
Type is offline
Citaat:
Oma schreef op 08-05-2004 @ 17:03 :
Oja hehe geen enkele dealer denkt om ze klanten, ze denken alleen aan geld. Dow, daarom wordt je dealer, niet omdat het baantje je zo geweldig leuk lijkt, omdat je veel in contact komt met mensen. Euh nee.
Nee, klopt op zich wel, maar ik weet ook wel dat als een shop geen goede wiet verkoopt, dat ze dan een heel deel van hun clientele verliest.

Is waarschijnlijk wel een iets ander wereldje, maar ik denk dat bij elke vorm van handel de kwaliteit toch wel de prijs en de klantenkring bepaald...?
Oud 08-05-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 08-05-2004 @ 17:49 :
Nee, klopt op zich wel, maar ik weet ook wel dat als een shop geen goede wiet verkoopt, dat ze dan een heel deel van hun clientele verliest.

Is waarschijnlijk wel een iets ander wereldje, maar ik denk dat bij elke vorm van handel de kwaliteit toch wel de prijs en de klantenkring bepaald...?
Precies, als ik niet los ga op iemand z'n pillen dan koop ik daar echt niet meer. Dus een beetje dealer zorgt wel voor enigszins goede pillen of verkoopt ze gewoon voor heel weinig. Dingen als rattengif komen maar weinig voor, wel wordt het vaak gemengd met soortgelijke dingen of speed.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 18:34
Type
Type is offline
MDMA is toch ook een 'vorm van' amphetamine, of heb ik het nu mis?

Hoe zit het met het verschil tussen MDMA en Amphetamine dan, dus tussen XTC en speed? (Behalve het hallicuneren, want dat is bij XTC wel en bij speed niet, als ik me niet vergis. toch?)

Ik ga Erowid nog even grondig doornemen straks, ik weet hier namelijk te weinig van merk ik...
Oud 08-05-2004, 19:08
Verwijderd
nou ten eerste het gevoel

bij mdma wordt je extreem vriendelijk en bij speed heb je dat niet.

Het gevoel bij mdma is gewoon anders.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:59
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Oma schreef op 08-05-2004 @ 17:03 :
Bullshit oma. misschien ken jij enkel zulke dealers? ik ken er ook zulke hoor. maar je hebt soorten dealers van verschillende niveaus. je hebt zeker wel dealers die denken aan hun klanten. natuurlijk doen ze het allemaal voor het geld. waarom zou je anders zulke risico's nemen?
ik ben nogal thuis in dat wereldje en ik kan je zeggen dat er plaatsen zijn waar je heel warm ontvangen word (gratis proeven, drankje, enz) en waar men wel denkt aan de klanten. het drugmilieu gaat veel verder dan de straat he.
Oud 09-05-2004, 15:05
Verwijderd
Ja ok, maar je snapt mijn punt he. Uiteindelijk draait alles om geld, tenzij je bevriend bent met zo'n dealer misschien.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:20
Luna
Luna is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 08-05-2004 @ 20:08 :
nou ten eerste het gevoel

bij mdma wordt je extreem vriendelijk
vreindelijk? ha, zacht uitgedrukt.
Ik werd er echt extreem lief van tegen mensen en zat de hele avond met een vriendinnetje van me te kleffen.
mdma is dat gelukzalige gevoel wat je krijgt(als je teveel mdma neemt ga je ook halucineren, dat had ik dus laatst, echt te vaag), speed is volgens mij het gewoon de energie, het strak staan. (knarsetanden enzo)
Oud 11-05-2004, 08:15
Verwijderd
volgens mij ga je van mdma ook knarsetanden hoor
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:00
Verwijderd
Ja joh van mdma ken je ook gaan knarsetanden.

Maar jezus waarom denkt iedereen nou dat speed alleen maar helder en meer energie is .
Je kan met speed net zo'n lekker gevoel krijgen als met mdma. Net zo euforisch, alleen dan minder de spacezooi erbij. Wel goede pep hebben he.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 11-05-2004 @ 11:00 :
Ja joh van mdma ken je ook gaan knarsetanden.

Maar jezus waarom denkt iedereen nou dat speed alleen maar helder en meer energie is .
Je kan met speed net zo'n lekker gevoel krijgen als met mdma. Net zo euforisch, alleen dan minder de spacezooi erbij. Wel goede pep hebben he.
ja ok, maar na twee lijntjes heb ik dat gevoel nog niet, na veel meer wel.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:40
Verwijderd
Niet? hehe bagger voor je...ik wel heur na 1 lijntje al. Niet altijd, maar meestal wel.

Ik las trouwens net in een boek over amfetamine dat de poeier voor 90 % uit talkpoeder, fijngestampte paracetamol en nog een moeilijke naam bestond en voor 10 % maar uit amf.
Ken me niet voorstellen.
Trouwens die 90% bestaat niet per se daaruit, maar wel uit zulk soort shit.

Fucking talkpoeier
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:20
Verwijderd
mja ze stoppen er ook wel eens wasmiddel in of rattengif
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:23
Verwijderd
juh, maar hoe vaak komt dat nou voor? Zeker rattengif komt niet vaak voor. Mja eigenlijk zou je het altijd motten testen. Hm doe ik nooit, jij?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:28
Verwijderd
vinnik de moeite niet, als ik er wazig van wordt is het goed.

trouwens je kunt merken of er rattengif in zat, dan heb je de volgende dag last van je bovenarmen en benen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:37
Verwijderd
^haha ja ok, maar dan is het al te laat he. Bedoel straks heb je vette kutpillen waar je ziek van word. Had je ze toch liever willen testen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:45
Verwijderd
mja maar dat blijft gewoon het risico. Ik neem het altijd maar en meestal heb ik pillen van een bekende
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:32
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 09-05-2004 @ 15:59 :
ik ben nogal thuis in dat wereldje en ik kan je zeggen dat er plaatsen zijn waar je heel warm ontvangen word (gratis proeven, drankje, enz) en waar men wel denkt aan de klanten. het drugmilieu gaat veel verder dan de straat he.
nee de goot is doorgaans beneden straatnivo
Oud 13-05-2004, 20:56
Bada Bing
Bada Bing is offline
ik hou echt niet bij wat ik drink als ik eenmaal xtc op heb
misschien omdat mijn tolerantie zo laag is dat ik helemaal van de wereld ben en alleen maar wildvreemde mensen wil knuffelen.
verder is dat knarsetanden echt volop vervelend
heb altijd een week last van mijn gebit daarna.
Oud 13-05-2004, 21:44
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 09-05-2004 @ 15:59 :
je hebt zeker wel dealers die denken aan hun klanten. natuurlijk doen ze het allemaal voor het geld. waarom zou je anders zulke risico's nemen?
als in hoe langer jij leeft hoe lager ik geld van je kan krijgen?
Oud 13-05-2004, 21:57
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 13-05-2004 @ 22:44 :
zoiets dacht ik ook ja, een dode junk ken je geen drugs verkopen

wat een wc-wijsheid
Oud 16-05-2004, 12:02
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Citaat:
zoiets dacht ik ook ja, een dode junk ken je geen drugs verkopen
jullie trekken het in het belachelijke omdat jullie niet beter weten.

ik kan het wel begrijpen.
hoe zouden jullie moeten weten hoe het er aan toe gaat bij drugdealers die hoog in de hiërarchie zitten.
Oud 16-05-2004, 15:19
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 16-05-2004 @ 13:02 :
jullie trekken het in het belachelijke omdat jullie niet beter weten.

ik kan het wel begrijpen.
hoe zouden jullie moeten weten hoe het er aan toe gaat bij drugdealers die hoog in de hiërarchie zitten.
mja, ik wil het ook allemaal graag zo houden eigenlijk (no offence)
Oud 17-05-2004, 12:56
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 16-05-2004 @ 16:19 :
mja, ik wil het ook allemaal graag zo houden eigenlijk (no offence)
wel ik geef je groot gelijk zeehond23.
als je 1maal die connecties hebt en zaken hebt gedaan, dan kun je er niet zomaar uitstappen en dat suckt maar de voordelen overtreffen wel de nadelen. meer kan ik er niet over kwijt...
Oud 17-05-2004, 21:42
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 17-05-2004 @ 13:56 :
wel ik geef je groot gelijk zeehond23.
als je 1maal die connecties hebt en zaken hebt gedaan, dan kun je er niet zomaar uitstappen en dat suckt maar de voordelen overtreffen wel de nadelen. meer kan ik er niet over kwijt...

meningen zijn soms zo heerlijk verschillend
Oud 18-05-2004, 00:29
Milk&barbapapa
Milk&barbapapa is offline
daarom neem ik voordat ik xtc gebruik gewoon eerst altijd wat te eten, paar viteminepilletjes, en alleen water.. kom ik van een feest terug nog paar vitamientjes, en dwing ik mezelf nog wat te eten (okal krijg ik het niet door me strot) en neem nog paar slokken water... dan ga ik naar me bed, waar ik om 1 of andere reden toch weer 20 liter vocht uitzweet want het lijkt altijd wel alsof me lichaam 50 graden is
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:57
Verwijderd
maar waarom vitaminepilletjes van te voren?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 08:15
ESCO
ESCO is offline
Vitamine afbraak
Oud 19-05-2004, 02:13
daddy d
daddy d is offline
mensen vergeet pillen....vloeibare mdma for president!
Oud 19-05-2004, 07:59
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
daddy d schreef op 19-05-2004 @ 03:13 :
mensen vergeet pillen....vloeibare mdma for president!
jij wil een illigale vloeibare substatie met een drogerende werking als president?
Oud 19-05-2004, 12:35
Verwijderd
Altijd leuk. Dan hoef je hem niet JFK style af te schieten maar giet je hem gewoon uit over de grond. Of je verdampt hem. Je vervuilt hem. Gooit er een bruistablet in .
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:45
zeehond23
zeehond23 is offline
norrit werkt ook wel goed denk

Owh, ik zal het zelf maar gelijk doen

*kuch*
Oud 19-05-2004, 12:47
Verwijderd
Je kan hem ook levend koken . Of hem leuke kleurtjes gaan geven. Of gewoon limonade erbij en opdrinken .
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:49
Type
Type is offline
*kucht ook nog een keer*

ontopic, mensen.
Oud 03-06-2004, 00:18
Günther
Günther is offline
okej, binnenkort wordt ingekocht en ik heb me erbij "opgegeven" maar nu ff vraagje... ik hou van drinken, maar wat zijn de risico's van bier+xtc?
Oud 03-06-2004, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Günther schreef op 03-06-2004 @ 01:18 :
okej, binnenkort wordt ingekocht en ik heb me erbij "opgegeven" maar nu ff vraagje... ik hou van drinken, maar wat zijn de risico's van bier+xtc?
het kan, maar je moet het wel even controleren als je het niet helemaal ziet zitten.

Ik zou gewoon niet drinken van te voren. En als jij denkt dat het tijdens het effect kan, dan doe je het. Voelt het niet goed, dan ga je er niet mee door. Zo kwam het bij mij nog elke keer goed
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:18
Verwijderd
Ja ik zou eerst ff het effect van xtc afwachten. Dat effect is zo hevig, dat mensen vaak geen behoefte hebben aan bier.
Als je toch wil drinken als het uiteindelijk begint te werken, neem dan niet te veel en drink ook af en toe een glas water tussendoor.
XTC droogt uit, bier ook...en dat mot je niet hebben natuurlijk.
Viel spass!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:56
Verwijderd
Sommige merken nix van uitdrogen, andere wel. En sommige drogen onwijs uit zonder dat ze het merken.
Dus wacht het af en doe rustig aan en idd tussendoor water drinken.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 14:49
Günther
Günther is offline
oke chill
Oud 07-06-2004, 18:30
tessa24
tessa24 is offline
Ik ben nu bijna 25 en ik gebruik al (met mate) sinds mijn 16e voornamelijk XTC. Met mate bedoel ik zo ongeveer 5 a 6 in het jaar. Ik zal het niemand aanraden maar ik heb er ook zeker geen spijt van. Het geeft je echt een heerlijk gevoel. Het is wel zo dat je nooit het gevoel van je eerste pilletje terugkrijgt. Ik weet dat nog heel goed. Ik liep op een groot feest en natuurlijk maar wachten tot het ging werken...en toen liep ik de trap af en ineens....had ik het gevoel dat ik in de hemel was. Een warm liefdevol gevoel overspoelde me..echt een orgasme maar dan nog 10 keer beter... Beetje jammer dat als je in de spiegel kijkt je er echt niet uitziet (maar goed dat moet je dan maar ff op de koop toe nemen+ natuurlijk het klote depressieve gevoel van the day after!!!) Wat ik ook zo heerlijk vind is als je flink kort ben op de wc gaan zitten en je dan zo ongeloofelijk happy voelen met jezelf..lol. verder heb je ook de leukste gesprekken met iedereen en maak je snel contact met mensen. Doe ik normaal ook wel hoor maar hier wordt je echt over spontaan van. Oeps lijkt wel een reclame campagne..maar zo moet je het niet zien hoor. Het is en blijft natuurlijk troep!en je moet het alleen nemen als je erover nagedacht hebt en je op dat moment goed voelt.groetjes
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:34
tessa24
tessa24 is offline
Trouwens als je een goeie pil hebt..waarom dan alcohol?Dat komt het effect van de MDMA echt niet ten goede....Dat is trouwens volgens mij ook echt weer zo'n jongens ding. Ik zou zeggen..gewoon lekker aan de Spa blauw.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:35
zeehond23
zeehond23 is offline
mwah, als ik nuchter ben kan ik ook heel erg happy voelen met mezelf hoor...

Maar je hebt idd een beetje wel gelijk (behalve dan het wc verhaal), en ik heb persoonlijk niet echt last van dat after gevoel...
Oud 07-06-2004, 18:36
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
tessa24 schreef op 07-06-2004 @ 19:34 :
Trouwens als je een goeie pil hebt..waarom dan alcohol?Dat komt het effect van de MDMA echt niet ten goede....Dat is trouwens volgens mij ook echt weer zo'n jongens ding. Ik zou zeggen..gewoon lekker aan de Spa blauw.
hmhm, misschien de smaak ofzo?
Oud 07-06-2004, 18:42
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Helemaal mee eens is zo kansloos om alcohol te drinken als je een pil hebt geslikt.
Je lichaam moet ook 3keer zo hard werken.
Oud 07-06-2004, 18:47
Verwijderd
ik heb ook niet het after gevoel
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:26
Verwijderd
ik heb het soms kut als de drugs begint uit te werken. Met xtc laatst hele tijd warm, dan weer koud dan weer warm etc. en rillen enzo.
En als pep uitwerkt prikkelbaar zijn, weinig kunnen hebben, niet willen praten..echt een kutgevoel. Maar gelukkig niet altijd last van.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef op 18-05-2004 @ 09:15 :
Vitamine afbraak
Afbraak? Nee. Maar hydrofiele vitaminen zoals ascorbinezuur (vit. C) plas/zweet je uit, en daardoor heb je extra nodig als je XTC gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:55
tessa24
tessa24 is offline
aan zeehond 23: De smaak ofzo.....
Nou als je alcohol drinkt voor de smaak en dat belangrijker vind dan wat er met je lichaam gebeurd..Lekker blijven doen. Neem ik wel een kaugompje en een glaasje water. En ik voel me ook wel happy met mezelf hoor..alleen dan nog net iets happy-er en mensen die geen after gevoel hebben..................vertel mij ff hoe jullie dat doen! Ik heb het namelijk altijd kut de volgende dag. Maar goed dat weet ik nu dus van te voren. en toch blijven doen he
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
tessa24 schreef op 08-06-2004 @ 11:55 :
aan zeehond 23: De smaak ofzo.....
Nou als je alcohol drinkt voor de smaak en dat belangrijker vind dan wat er met je lichaam gebeurd..Lekker blijven doen. Neem ik wel een kaugompje en een glaasje water. En ik voel me ook wel happy met mezelf hoor..alleen dan nog net iets happy-er en mensen die geen after gevoel hebben..................vertel mij ff hoe jullie dat doen! Ik heb het namelijk altijd kut de volgende dag. Maar goed dat weet ik nu dus van te voren. en toch blijven doen he
mwa maak je niet druk, onze zeehond drinkt niet.
En hoe je dat doet, gewoon chille pillen, uitgerust zijn en gewoon lekker gaan slapen als het moet. Dus niet nog uren wakker blijven als het uitgewerkt is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten