Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Is waarschijnlijk wel een iets ander wereldje, maar ik denk dat bij elke vorm van handel de kwaliteit toch wel de prijs en de klantenkring bepaald...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben nogal thuis in dat wereldje en ik kan je zeggen dat er plaatsen zijn waar je heel warm ontvangen word (gratis proeven, drankje, enz) en waar men wel denkt aan de klanten. het drugmilieu gaat veel verder dan de straat he. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik werd er echt extreem lief van tegen mensen en zat de hele avond met een vriendinnetje van me te kleffen. mdma is dat gelukzalige gevoel wat je krijgt(als je teveel mdma neemt ga je ook halucineren, dat had ik dus laatst, echt te vaag), speed is volgens mij het gewoon de energie, het strak staan. (knarsetanden enzo)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() wat een wc-wijsheid ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je 1maal die connecties hebt en zaken hebt gedaan, dan kun je er niet zomaar uitstappen en dat suckt ![]() ![]()
||
Citaat:
meningen zijn soms zo heerlijk verschillend ![]()
|
![]() |
daarom neem ik voordat ik xtc gebruik gewoon eerst altijd wat te eten, paar viteminepilletjes, en alleen water.. kom ik van een feest terug nog paar vitamientjes, en dwing ik mezelf nog wat te eten (okal krijg ik het niet door me strot) en neem nog paar slokken water... dan ga ik naar me bed, waar ik om 1 of andere reden toch weer 20 liter vocht uitzweet want het lijkt altijd wel alsof me lichaam 50 graden is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou gewoon niet drinken van te voren. En als jij denkt dat het tijdens het effect kan, dan doe je het. Voelt het niet goed, dan ga je er niet mee door. Zo kwam het bij mij nog elke keer goed |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik zou eerst ff het effect van xtc afwachten. Dat effect is zo hevig, dat mensen vaak geen behoefte hebben aan bier.
Als je toch wil drinken als het uiteindelijk begint te werken, neem dan niet te veel en drink ook af en toe een glas water tussendoor. XTC droogt uit, bier ook...en dat mot je niet hebben natuurlijk. Viel spass! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu bijna 25 en ik gebruik al (met mate) sinds mijn 16e voornamelijk XTC. Met mate bedoel ik zo ongeveer 5 a 6 in het jaar. Ik zal het niemand aanraden maar ik heb er ook zeker geen spijt van. Het geeft je echt een heerlijk gevoel. Het is wel zo dat je nooit het gevoel van je eerste pilletje terugkrijgt. Ik weet dat nog heel goed. Ik liep op een groot feest en natuurlijk maar wachten tot het ging werken...en toen liep ik de trap af en ineens....had ik het gevoel dat ik in de hemel was. Een warm liefdevol gevoel overspoelde me..echt een orgasme maar dan nog 10 keer beter... Beetje jammer dat als je in de spiegel kijkt je er echt niet uitziet (maar goed dat moet je dan maar ff op de koop toe nemen+ natuurlijk het klote depressieve gevoel van the day after!!!) Wat ik ook zo heerlijk vind is als je flink kort ben op de wc gaan zitten en je dan zo ongeloofelijk happy voelen met jezelf..lol. verder heb je ook de leukste gesprekken met iedereen en maak je snel contact met mensen. Doe ik normaal ook wel hoor maar hier wordt je echt over spontaan van. Oeps lijkt wel een reclame campagne..maar zo moet je het niet zien hoor. Het is en blijft natuurlijk troep!en je moet het alleen nemen als je erover nagedacht hebt en je op dat moment goed voelt.groetjes
|
![]() |
|
mwah, als ik nuchter ben kan ik ook heel erg happy voelen met mezelf hoor...
Maar je hebt idd een beetje wel gelijk (behalve dan het wc verhaal), en ik heb persoonlijk niet echt last van dat after gevoel...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je lichaam moet ook 3keer zo hard werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
aan zeehond 23: De smaak ofzo.....
Nou als je alcohol drinkt voor de smaak en dat belangrijker vind dan wat er met je lichaam gebeurd..Lekker blijven doen. Neem ik wel een kaugompje en een glaasje water. En ik voel me ook wel happy met mezelf hoor..alleen dan nog net iets happy-er ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe je dat doet, gewoon chille pillen, uitgerust zijn en gewoon lekker gaan slapen als het moet. Dus niet nog uren wakker blijven als het uitgewerkt is |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote AD(H)D topic wijntjekonijntj | 0 | 07-07-2014 11:31 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer XTC Prospect | 99 | 20-07-2012 15:26 | |