Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik had vorige week maandag afspraak in het ziekenhuis voor controle en ze zei dat mijn reserves weer waren aangevuld en ik heb het hierna toch geprobeerd. Alles is gewoon goedgegaan ![]() Dacht laat het even weten. |
![]() |
|
Was echt super.. heb gewoon voorzichtig gedaan, niet teveel en geregeld water drinken (ook niet teveel) maar was echt raar om zo van de wereld te zijn. Dag erna was wat minder, maar voelde me na 24 uur eigenlijk weer hetzelfde
![]() Enige echt kutte vond ik dat kakengedoe ![]() |
![]() |
|
Ik had kauwgom bij me hoor
![]() ![]() Maar waar baseert hij op dat het een peppil was? Meisje waarmee ik was haalt ze altijd bij dezelfde tjap en die soort zijn getest (niet allemaal maar goed je snapt me). |
![]() |
|
Mijn pillen zijn nooit getest, en zijn altijd mdma vriendjes
![]() Een peppil is niet zozeer slecht, ze kunnen idd gewoon getest zijn enzo. Gaat erom dat je relatief veel oppeppend spul naar binnenkrijgt, in sommige scene's zijn die juist geliefd (bijvoorbeeld hardcore, waar ze acht uur lang uit hun dak gaan). Zelf hoef ik niet zoveel energie, en dus liever eentje waarvan ik 'gewoon' om 12.00 mee inslaap val en de dag ernaa weer een normaal rythme heb ![]() effe netwerken met wat zweverige lui en mdma snoepjes vinden moet niet zo heel moeilijk zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kauwgom moet ik zelf ook niet meer hebben, je gaat er inderdaad alleen maar meer door kauwen. Eerste keren is het een ware verlichting, maar daarna kwam ik er achter dat de grafsmaak in je mond en kramp in je kaken er alleen maar erger van wordt. ![]() welk pilletje had je dan? edit: helaas is het zo dat zogenaamde geteste pillen lang niet altijd betrouwbaar zijn, zeker de laatste tijd niet meer. Er is ontzettend veel troep op de markt gekomen (zelfs tot enkele nieuwsberichten op websites) dat die af en toe ook maar verzonnen worden. Als die gozer zegt van deze pillen zijn getest op 120 mg!!!! zou ik daar al sterke twijfels bij hebben. Tenzij jouw vriendin die gozer persoonlijk erg goed kent enzo, dan is het een ander verhaal, betrouwbaarder, maar anders zou ik ook niet meer rechtstreeks op "testresultaten" af gaan. Tenzij je zelf met een nummer naar een testcentrum kan bellen. Laatst gewijzigd op 10-03-2009 om 17:15. |
![]() |
|
Ik ben niet twee nachten doorgegaan hoor
![]() Maar over dat wel niet kunnen slapen lees ik verschillende dingen.. weet niet of er alleen maar mdma in die pillen zit, maar dat meisje zei dat de pillen getest zijn en dat er geen speed in zat. Wat er verder voor rotzooi in zat weet ik niet. Weet trouwens niet wat voor soort ik had, zal het eens navragen. Weet wel dat 1tje vrij licht was, en die andere 100 mg (en ik had van allebei de helft). Nou ik weet het niet, werd iig niet heel energiek ofzo dus het zal wel. Tis goed gegaan dus ![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2009 om 17:26. |
![]() |
|
Nouja het was dus niet echt twee nachten, ik kon zondachtochtend niet slapen en zondagavond ook niet, gister dan weer wel. Dus eigenlijk maar gewoon 1 dag.
TE was echt superrr.. beetje jammer dat de main stage een paar uur lang vol was en wij erbuiten stonden, maar verder echt top ![]() Ik moet er trouwens bijzeggen dat die vriendin dezelfde pil ophad (en nog een andere) en zij kon wel gewoon slapen. Ligt dus wss aan mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik blijf er wel bij dat er in mijn pillen nooit speed heeft gezeten, simpelweg omdat ik erna vrijwel kon slapen, en met speed op kan ik dat nooit... overigens ligt dat misschien ook wel aan de dosering; als ik een capsule van 150 mg kristallen neem wordt ik net zo wazig als wanneer ik een blauwe driehoek van dezelfde sterkte in één keer neem. Echter met pillen bouw ik het altijd een beetje op, beginnen met halfjes... edit: misschien had ik gewoon altijd geluk met goede, mdma-only pillen |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
|
Verwijderd
|
over werkzame stoffen in pillen; het is de laatste paar maanden bij de testcentra zo druk dat niet eens alle aangeleverde pillen ook daadwerkelijk getest worden. er zijn zoveel pillen met mcpp op de markt gekomen dat er tegenwoordig gelijk in het testcentrum een reagenstest (marquis/mandelin) op gedaan wordt. als daar al blijkt dat een pil mcpp bevat, wordt hij niet meer opgestuurd naar het testcentrum.
slechte ontwikkeling, veel te veel troep ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee het is gewoon een stof op zichzelf, 3,4-methylenedioxyamphetamine. De effecten zijn wel meer psychedelisch.
Als ik het goed heb maakt je lichaam van mdma uit zichzelf mda (misschien iets met het afbraakproces ofzo), vandaar ook de welbekende verhalen over hekjes, staantafels, zonnebrillen en andere hallucinaties van mensen die veel mdma tot zich hebben genomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-03-2009 om 10:26. |
![]() |
|
ik denk dat het grootste deel van de mensen je hier zal aanraden, net zoals ik nu ga doen, om op je 15e nog geen xtc te gebruiken. Je hebt nog genoeg tijd om dat soort dingen te proberen. Nu zijn je hersenen nog volop in ontwikkeling, en op je 17e (of nog beter 18e) zullen de gevolgen van xtc-gebruik minder zijn. Daarnaast krijg je nu waarschijnlijk veel meer problemen als je ouders er achter komen.
Heb je uberhaupt al andere drugs geprobeerd? En over die ijzerwaarden, ik neem aan dat dat ook invloed heeft op je hemoglobine-waarden? Ik zou het sowieso niet doen als je bloed niet helemaal in orde is, om geen onnodig risico te lopen. Als je het echt zo graag nu wilt doen, dan zou ik wachten tot je weer helemaal in orde bent.
|
Er is iets niet helemaal goed gegaan met het quoten. Ik denk dat ie daardoor nu denkt dat degene die boven hem post XTC wil gaan gebruiken op haar 15e wat dus niet het geval is.
![]() Ik heb daarom de post even aangepast zodat we hier niet nog meer problemen door krijgen.
|
|