![]() |
||
Citaat:
neem dr mee naar je moeder en zeg: dit is mijn vriendin zie je wel hoe ze reageert. en je hebt verder nog niets gedaan? Wat wil je verder dan? ![]() Vingeren met de broek aan? ![]() iets officieels? moet het in de krant ![]() dr zijn toch best veel halve zolen hoor ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij waren ook al aan het "aanklooien" sinds een maand of 3, veel sms'en, bij ons thuis geweest (toen ouders op vakantie waren), uitgaan met zijn vrienden, die me "vriendin van" noemden. Op een gegeven moment zijn we samen naar de bios gegaan, en na afloop (uiteraard weer gezoend die avond) zei ik iets in de trant van : "Haha je bent gewoon erg..." "Hoezo? ![]() "Neuh laat maar" Stilte... Beiden schieten in de lacht. Hij vraagt weer zo: "Wat is er dan?" Stilte.... Ik floep eruit: "Ben bang dat ik toch enigzins erg verliefd op je aant het worden ben" "Ooh gelukkig, haha, ja dat gevoel is ontzettend wederzijds" Lachen.. Stilte. Hij: "Maar wat doen we ermee?" "Weet niet, wat wil jij?" "Laten we het maar proberen ![]() "Haha ja graag" Hmm, en toen was het "officieel" Maar dat was het volgens de rest van de wereld al 3 mnd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Je bent "verliefd" op mekaar, of niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen !? Tiger I | 5 | 17-04-2016 06:43 | |
Liefde & Relatie |
toch bang om te vragen, pronederlander | 6 | 01-06-2014 07:39 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen boet | 27 | 21-11-2009 07:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe een meisje verkering vragen? Nice | 5 | 19-04-2009 15:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 |