![]() |
||
Citaat:
Eerste cd had een geniaal 'eigen' geluid, en wtf echt de nummers leken totaal niet op elkaar. Vaker luisteren jij ![]() 't begint nu gewoon iets meer op (innnderdaad) andere bands te lijken. Jammer ![]() Maarja misschien moet ik gewoon even wennen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een "geniaal" eigen geluid. Tja, als jij dat vindt, geen probleem, (al ben je wel de eerste die ik tegenkom die dat al geniaal beschrijft maar kom). Eigen ok (nu ja, st. anger heeft ook een "eigen geluid ![]() Afgezien van het feit dat je de songs beter vindt, Je gaat me nu toch echt niet vertellen dat je dąt geluid beter vind dan de nieuwe?? Want dan klopt er toch echt iets niet met je gehoor. En nee, het lijkt nu net niet op andere bands. Je hoort de invloeden, maar Het is nog overduidelijk Atreyu. (niet dat ik ze opeens geweldig vindt, verre van, maar een vooruitgang vind ik het echt wel) Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
st. anger is als je t mij vraagt meer als statement bedoelt door de producer... dattie daar mee kan weg komen! das gewoon geniaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|