![]() |
||
Citaat:
2003 tijdvak 1 en 2 staat van alles een beetje in.. bij andere jaren is het heeeel veel kansberekenen ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oooooooow gelukkig, dar snapte ik dus echt niks van. ondanks dat wij hem wel behandelt hebben |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nog nooit van gehoord.. Wat is de bedoeling daarvan dan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik sta een 5.4... dus ik mag een 1.6 halen ![]() maarre... mjah.. ik sta voor eco ook nie mega ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een frequentiepolygoom teken je dus door per maat in een grafiek te zetten hoe vaak het voorkwam. Bij een somfrequentiepolygoom -wat een kutwoord- tel je telkens de voorgaande frequenties erbij op. Dus om op mijn voorbeeld verder te gaan: wat je bij maat 40 moet zetten is dan maat 36+37+38+39+40. Dan loopt je grafiek uiteindelijk op naar het totaal wat je onderzocht hebt. Je hebt ook nog relatieve (som)frequentiepolygomen. Daarbij moet je eerst de procenten uitrekenen en niet gewoon de aantallen. Verder is het hetzelfde . Ik hoop dat je het begrijpt ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dus tsja ik pak et nu slim aan, ik mag 2 onvoldoendes hebben en daar ga ik gewoon gebruik van maken. Nu leer ik gewoon wat beter voor de andere dingen denk dat als et me lukt ik een 3,8 wil halen 5,2 + 3,8 = 9 / 2 = 4,5 = 5 voor het geval dat ik ergens anders nog die 4 nodig heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en nogmaals, heeft iemand mss een mooie duidelijke ZELFGEMAAKTE samenvatting ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen dan moet ik economie nie verneuken (A) succes iig ![]() {bij mij was het andersom.. pta's slecht en PO 8.9 ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik moet een 4 halen voor een 6, dus ik mag ook een 0 halen voor een 4 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er staat een staafje van 3.5 tot 4.5 en waar de grafiek komt is 4. Dus dat is het midden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() daarom moet ik economie goed maken :$ |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zoals ik al zei heb ik dan geen wisk. meer maar ik kan het wel voor je in mijn boek opzoeken (want de boeken heb ik nog wel!!) en de uitleg + voorbeeld overtypen? als je wilt..? tenzij je natuurlijk getal en ruimte hebt, want die heb ik ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb Wageningse Methode, daarin wordt NIX uitgelegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
{heb hem gevonden} maar ik moet nu weg ![]() dus dan krijg je hem pas na 7 uur of je moet snel je mail gevne! |
![]() |
||
Citaat:
De 2e is gewoon hetzelfde als de eerste alleen dan zonder staafjes. Volgens mij is het dus ook het klassenmidden. De klasse loopt van 3.5 (of 4.5 of 5.5) tot 4.5 (of 5.5 of 6.5). 3.5+4.5 /2 = 4 = klassenmidden. .. Toch? |
![]() |
||
Citaat:
Nou, dat je iets vergeten bent erbij te zetten. Want domein G: subdomein binominale verdeling (alleen dat subdomein!) en domein F zijn uitgesloten. A t/m grootste deel van G moet je dus wel kennen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en niet in het 'midden', want anders zouden die punten 'boven' 0.5 'boven' 1.5 'boven' 2.5 (dus in het midden van die klasse) Maarja..boeind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
NrP nooit van gehoort hoor ![]()
||
Citaat:
z= x-m/s hebt standaardscore formule neem je x = 160 m = 170 s = 2 160-170/2 = 5 das dus de z je doet dan invnorm(-8,5) en je hebt de bijbehoorende pfi |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zegt mn leraar tenminste, mzzl |
![]() |
|
![]() |
INVNORM hoeven we toch niet te kennen voor WIS a1/2
------------- @ Fantome, je kan samenvatting mailen naar johnbiezen@hotmail.com THX ![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Studiekeuze NG/NT ivm geneeskunde Lizcake | 11 | 18-04-2012 12:50 | |
Studeren |
University College #6 Verwijderd | 500 | 13-04-2009 18:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |