Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 07-05-2004 @ 17:13 :
Er komt een dag dat ik ook zo'n stoer spijkerjasje zelf ga maken
ik ga binnenkort ook maar een spijkerjasje voor de zomer maken denk ik. een mooie schildering achterop. een paar patches er op en verder vol rammen met spikes.

Maar eerst moet mijkn leren jasje af, vol met spikes, een CONFLICT schildering er op en natuurlijk dus als eerste morgen mn panterstof er op gaan plakken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2004, 16:32
Otis
Otis is offline
vriendin1 : Typisch Girlnextdoortype met veel Only/Vero Moda kleding en een bijpassend L'oreal-reclame-kapsel.Draagt vaak gympen en ballerina's

vriendin2 : Onze dushi, draagt voornamelijk strakke zwarte sexy shirtjes met teveel inkijken en strakke spijkerbroeken met overkneelaarzen.Heeft laatst voor het eerst ballerina's gekocht.
+ trotse eigenaar van een rood plastic Gsusjasje

vriendin3 : Doorsnee Zara-dragende-beeb , ziet er vaak erg casual uit met gewone Zara spijkerbroeken.Was helemaal trots op haar combi van polkadotschoenen en polkadottruitje.

vriend1: rijke-chinees-zonder-kleding-stijl. Hij heeft het geld maar koopt de verkeerde dingen in de verkeerde kleuren, combineert oranje Boss-stappers met een Rood RL-ruitje en een Gele HellyHansenjas.. Make-over-voer.

vriend2: mijn hippe knuffel marokkaan, ziet er altijd smooth en sexy uit met zn Burberrypetje , Nudie jeans en Armani shirtjes..
Moest wel onlangs zn motor verkopen omdat hij anders geen geld meer voor nieuwe kleren had..

vriend3: een meshcapdragende hipperd die op Screech lijkt en standaard roze sokken in zn instappers draagt.Laatst had hij alleen wel een Helly Hansen bodywarmer aan

vriend4: een Afrodude met leren jasjes , veel groen, veel hoodies en groene conversegympies (geen allstars )

En hoe ik hier tussen pas weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:37
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-05-2004 @ 17:18 :
ik ga binnenkort ook maar een spijkerjasje voor de zomer maken denk ik. een mooie schildering achterop. een paar patches er op en verder vol rammen met spikes.

Maar eerst moet mijkn leren jasje af, vol met spikes, een CONFLICT schildering er op en natuurlijk dus als eerste morgen mn panterstof er op gaan plakken
Ja dat wil ik nou ook Alleen dan met patches van de spice girls oid nee grapje heur, kan je jouw jasje nog een keer posten?
Oud 07-05-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 07-05-2004 @ 17:37 :
Ja dat wil ik nou ook Alleen dan met patches van de spice girls oid nee grapje heur, kan je jouw jasje nog een keer posten?

dit is de meest recente foto die ik er van heb. ondertussen zit er nog een nieuwe patch op mn mouw, een vette anti Balkenende button op en morgen komt ert dus panterprint op en nog wat meer patches denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 14:40
annetjuh
annetjuh is offline
nopes.
ik heb een multistijlen vriendeclub.
Kakker, aso, "miep de buurvrouw", mamakindjes, alto
ken ze allemaal en het is onwijs gezellig samen
Oud 08-05-2004, 14:47
finger_fish
finger_fish is offline
Ik draag helemaal niet dezelfde kleren als mijn vrienden..... en ik ga niet dezelfde kleren kopen als mijn vrienden.... Al mijn vrienden zijn niet goth... dusss dan loop ik er zowieso anders bij dan hun...maar da maakt opzich niet uit...d8 ik zo et gaat niet om wat je draagt maar om hoe je karakter is.... das toch et belangrijkst
Oud 08-05-2004, 15:23
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik heb niet dezelfde kledingstijl als me vrienden. Het is wel leuk echt zo´n groep met allemaal verschillende stijlen, soms wat jatten van elkaar
Vrienden varieren van skate tot heel chique... Totaal verschillende stijlen en lekker dingen uitproberen enzo
Oud 08-05-2004, 15:31
Fortisi
Fortisi is offline
Geen van m'n vrienden hebben echt een uitgesproken stijl eigenlijk...naja twee ervan zijn metal/rock persoontjes, een ander een g-sus persoon, twee andere zijn weer "gewoon"..en meer vrienden heb ik niet
Ikzelf ben van alles wat, behalve hip.
Oud 09-05-2004, 13:52
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-05-2004 @ 17:44 :
[afbeelding]

dit is de meest recente foto die ik er van heb. ondertussen zit er nog een nieuwe patch op mn mouw, een vette anti Balkenende button op en morgen komt ert dus panterprint op en nog wat meer patches denk ik
Nee deze bedoelde ik niet, het is een ander soort jasje ook.. van Chaos of exo misschien?
Oud 09-05-2004, 13:56
vixen
vixen is offline
Uhm. De meeste van mijn vriendjes/vriendinnen zijn 'alternatief' gekleed. Nou ken ik toevallig ook wat punkers, die zien er natuurlijk al helemaal belachelijk uit, maarja. Een van mijn beste vriendinnetjes is een polo-chickie en twee van mijn vrienden in Utrecht zijn ook wat uhm. netter gekleed.
Oud 09-05-2004, 13:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 09-05-2004 @ 14:56 :
Nou ken ik toevallig ook wat punkers, die zien er natuurlijk al helemaal belachelijk uit, maarja.
Oud 09-05-2004, 14:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-05-2004 @ 16:27 :
Mijn vriendengroep is best divers. Ik ga om met punx, kakkers, skaters, alto's whatever. En ja iedereen beinvloed elkaar op de een of andere manier. Alleen tussen cHa0s Lepra de Clown en mij komen nu wel erg veel overeenkomsten. Allebei ska vans, allebei een leren jasje met patches er op en binnenkort zelfs de zelfde panterpint(ik hij moet alleen nog ff lijm halen) maar ja dat boeit ons niet zo. We gaan binnenkort maar ff een schildering maken op onze jassen met daarop iets in de geest van Lepra brothers o.i.d.
een beetje zelfspot is niks mis mee
Oud 09-05-2004, 14:09
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-05-2004 @ 17:18 :
dope. ik moet de mijne ook nog maar extra beplakken met spikes nog... op de een of andere manier vind ik 't nog een beetje karig. ghehe...
Oud 09-05-2004, 14:35
Verwijderd
hmm,mijn vsate vriendengroep waar ik mee omga bstaat bijna geheel uit "hippe" gasten,met een paar kakkers (polo's etc)en samen met iemand uit die groep ben ik een van de "extreemste" wij spelen het niet op safe zeg maar,we dragen dingen die anderen nog niet durven.de rest is meer van "eerst zien,dan doen".
verder heb ik ook nog wat altos in mijn vriendenkring,gewoon omdat het tofe gasten zijn om mee om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 09-05-2004 @ 14:52 :
Nee deze bedoelde ik niet, het is een ander soort jasje ook.. van Chaos of exo misschien?
jij bedoelt idd het spijkerjasje van de cHa00t

post eens een foto mark
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-05-2004 @ 16:13 :
jij bedoelt idd het spijkerjasje van de cHa00t

post eens een foto mark
yes ma'am. plop und plop
Oud 09-05-2004, 15:49
vixen
vixen is offline
misschien moet je em eens wassen.
Oud 09-05-2004, 15:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 09-05-2004 @ 16:49 :
misschien moet je em eens wassen.
en de wasmachine schade toebrengen? nah...
Oud 09-05-2004, 15:53
vixen
vixen is offline
handwass
Oud 09-05-2004, 15:54
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 09-05-2004 @ 16:53 :
handwass
pff... 't is maar 'n jas. één festival of concert buiten en hij's weer in dezelfde staat, dus schiet toch niet op.

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:56
Verwijderd
De gelijkenissen worden steeds minder.
Een paar jaar geleden ging ik vooral om met de iets alternatievere mensen, maar nooit overdreven. Beetje baggy broeken, wel redelijk wat merken, skateschoenen, hippe shirtjes/vestjes. Zaten ook redelijk wat 'kakkers' in mijn vriendengroepje, veel polo's, rugby's enz. Op het moment is het allemaal wat minder geworden. Ik vind van de meeste mensen om mij heen de kledingstijl leuk, het ligt allemaal wel een beetje bij elkaar, maar van sommigen zie ik dat ze na de middelbare school helemaal doorgeslagen zijn in het studentenleven, anderen zijn helemaal punk geworden en dan hebben we ook nog de Hele Hippe Meisjes. Ikzelf vind het ook wel leuk om wat variatie in mijn kledingstijl te hebben en dat zie ik bij de mensen om me heen ook.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 09-05-2004 @ 16:54 :
pff... 't is maar 'n jas. één festival of concert buiten en hij's weer in dezelfde staat, dus schiet toch niet op.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:59
vixen
vixen is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 09-05-2004 @ 16:54 :
'ik was mij nooit, één festival of concert buiten en ik ben weer in dezelfde staat, dus schiet toch niet op. '
Oud 09-05-2004, 16:01
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 09-05-2004 @ 16:59 :
'ik was mij nooit, één festival of concert buiten en ik ben weer in dezelfde staat, dus schiet toch niet op. '
hey! ik ben geen crust.
Oud 09-05-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 09-05-2004 @ 16:47 :
yes ma'am. plop und plop
je lycos is offline dude geen loze bedreiging afterall
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 21:58
Verwijderd
Ivolepra, zie ik het nou goed en heb je dat jasje met typex bewerkt?

In mijn vriendengroep zijn trouwens alleen maar saaie kids wat kleding betreft. Niks extreems.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 09-05-2004 @ 22:58 :
Ivolepra, zie ik het nou goed en heb je dat jasje met typex bewerkt?

In mijn vriendengroep zijn trouwens alleen maar saaie kids wat kleding betreft. Niks extreems.
ik heb de randen geverfd met autolak dat is een van de weinige dingen die goed op leren jasjes blijft zitten

morgen als ik nog autolak kan halen ook op de achterkant nog gaan verfen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:56
Verwijderd
Mijn eh 'vrienden' zijn vrij tolerant. Dat moet ook wel want ze zitten opgescheept met mijn wansmaak .
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 10-05-2004 @ 11:56 :
Mijn eh 'vrienden' zijn vrij tolerant. Dat moet ook wel want ze zitten opgescheept met mijn wansmaak .
inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 15:09
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-05-2004 @ 22:50 :
je lycos is offline dude geen loze bedreiging afterall
ja, 24 uur offline.
slaat fucking nergens op... 'we zien 'n toename in activiteit.' goh, misschien omdat ik m'n site gebruik? rare jongens daar, bij lycos.
Oud 11-05-2004, 17:29
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 09-05-2004 @ 16:47 :
yes ma'am. plop und plop
Ja deze bedoel ik inderdaad, ik wil zelf zo'n jasje maken. Dat zou ik pas echt stoer vinden als dat ook nog zou lukken en alles Nog wel een hele uitdaging, dat dan weer wel
Oud 11-05-2004, 18:13
tjaaah
tjaaah is offline
ja eigenlijk wel
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:54
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-05-2004 @ 18:29 :
Ja deze bedoel ik inderdaad, ik wil zelf zo'n jasje maken. Dat zou ik pas echt stoer vinden als dat ook nog zou lukken en alles Nog wel een hele uitdaging, dat dan weer wel
mwoah, men neme 'n lap stof, wat textiel lijm, naald en draad, een schroevendraaier en priem, een lading spikes, wat patches, en je gaat aan de slag. zo gebeurd, zo klaar..
Reageren

Regels voor berichten