Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Max Haveloos en de antipimfortuynkabouters - van Pim Fortuyn krijg je spijt als haren op je hoofd.
Hier te downloaden: http://ididntdoit.et.tudelft.nl/~jeroen"
||
![]() |
Citaat:
Als je geluik hebt moet je 't ook maar gewoon vaak uitleggen. Dan maak je jee geloof waardig. Politiek is niet alleen leuk. Je moet soms ook eindeloos herhalen hoe en wat je denkt. En dat moet iedereen doen. OOK Pim. En je kan rologen wat je wil. Ik kijk veel naar politieke programma's en hij hijf mij nog nooit verteld waarom ik hij niet te vergelijken is met Le Pen en soortgenoten. |
![]() |
||
Citaat:
en ja politiek is zeker neit altijd leuk.. en ik denk dat het toch daadwerkenlijk aann jouw ligt (en aan de eenzijdige kant van de media) dat je neit weet waarokm je hem neit met le pin mag vergelijken.. maar hij heeft toch echt altijd elk verband met rechts extremisme nationalisme etc van de hand gedaan... dat hij daar amper kans toe kreeg is een ander verhaal...
|||
![]() |
Citaat:
![]() WEET JE WAT DE WOORDEN WAAREN VAN PIM?! "Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg." DUS HIJ MOET NIET GENERALIZEREN! Dus hij moet zeggen wie hij precies bedoeld.. Citaat:
Ja, als ik zelf een beetje na denk dan weet ik ook waarom ze niet met elkaar vergeleken 'morgen' worden. Maar ik wil het uit zijn mond horen. (En zoiezo, je mag iedereen met elkaar vergelijken. Je mag mij ook met Hitler vergelijken. Je mag mij ook met Bill Clinton vergelijken.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vind wel dat hij een onschuldig slachtoffer is,wat heeft hij gedaan waaarom hij het verdiend doodgeschoten te worden?..Net zoveel als iedere andere lijsttrekker,hij deed niks meer als zijn mening naar voren brengen. Ik hoop gewoon dat dit een eyeopener voor nederland is,en ik hoop dat mensen niet op lijst fortuyn gaan stemmen als eerbetoon. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nederland heeft zijn onschuld verloren nu iemand vermoord is om zijn mening. Maar men moet nou niet gaan doen alsof hij een vermoorde held is, zoals Che Guevara. Iedereen is tegen Pim, en nu hij dood is o o wat een symphatie. Het is fout dat er iemand vermoord is om zijn ideeen, Nederland is een vrij land en iedereen heeft recht op een vrijheid van meningsuiting. Maar WAAROM moet hij een nummer krijgen? Kreeg Adolf Hitler dan ook? En Lenin? Stalin perhaps? Zo geweldig was die man niet. (Trouwens, als Pim zijn zin had gekregen en de grondwet was afgeschaft, had-ie wettelijk vermoord mogen worden. Of niet? Vrijheid van meningsuiting was dan afgeschaft.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Art. 11 . Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam. |
![]() |
||
Citaat:
Tool - Eulogy lijkt me trouwens wel toepasselijk. ![]() He had a lot to say. He had a lot of nothing to say...
||
![]() |
Citaat:
Lees de Volkskrant zelf maar aandachtig. ZIjn woorden zijn opzettelijk verdraaid door de andere lijsttrekkers |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Uit de meeste opiniepeilingen is juist gebleken dat Pim op veel stemmen kon rekenen van mensen en dat er dus wel mensen waren die het eens waren met zijn IDen greetz
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
]{ing schreef:
Citaat:
gedachtengoed wel redelijk goed weer, niet zozeer de muziek als wel de naam van de band Killing in the Name Off???
||
Citaat:
|
![]() |
|
Artist: The Gathering
Album: If-Then-Else Song: Shot To Pieces What fine judgement I see in the eyes of our world leaders Oh how beautiful life could be if it hadn't been shot to pieces Shot to pieces What secret music do I hear upon the drums of my ear What great pleasure I feel I come from nowhere and I shall return Because of you people I will flee I see my late identity burn moest ik aan denken ik = geen fortuyn aanhanger ofiets en ook geen voorstander van zinloos geweld
||
![]() |
Citaat:
Da's overigens niet het begin dit is iets na het begin. Maar goed, ik vergelijk het niet met hoe Hitler aan de macht is gekomen, ik vergelijk elementen van beide met elkaar. En da's heel wat anders dan Fortuyn direct met Hitler vergelijken ![]()
||
![]() |
Citaat:
Was het barbecue-feest nog gezellig? Ik hoorde dat jullie in tentjes hadden geslapen. Mijn vriendin was er ook, maar dat was denk ik niet onopgemertk gebleven no one can find me, here in the tent ![]()
||
![]() |
Citaat:
no one can find us, here in the tent
|
Verwijderd
|
en jah, ik ben sarcatisch:
![]() ![]() Will Smith - Black suits Comin' [NOD YA HEAD] want als ie dat had gedaan, was 'ie er nog (ben links hoor ![]() JXL vs Elvis - Little Less conversation (hij zegt zo weinig de laatste tijd) Enne, die Zoeloelip-vieze-spuit-snol-derde-rangs-ranzig-melkvelletjes-wijf van een Vanessa (Conny van Breukhoven) hijgde toch een nummer in voor een standbeeld voor die kale (alsof ze geen geld hebben) Enne, die rare Joling piepte ook al een nummer mee (om zijn bankrekening te spekken, want daar hoor je al jaren nix meer van (en zo hoort het ook) ) ! ![]() Laatst gewijzigd op 02-07-2002 om 21:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Joling versie vond ik nog het mooist
In de kerk, met z'n allen, en oude uitspraken uit de sloot graaien om die op een nog ouder deuntje voort te gaan blaten. At your service, what you see is what you get At your service, are the words we won't forget Maar Gerard, dat is een risico om te zingen gezien er hedendaags gesuggereerd word door insiders dat de Taliban verantwoordelijk is voor de moord op Pim. Om dan die aanspraken aan te gaan halen lijkt mij dan een redelijk groot risico. Binnenkort ook Joling met gaten op straat? Lijpe shit. ![]() |
![]() |
|
|