Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 17:42
Verwijderd
de vriendin van een vriend van mij: om je dóód te ergeren. hij raakt per ongeluk haar hand wat te hard aan, ze begint acuut te jengelen en aanhankelijk te worden, en zielig te kijken. Damn it, wat een sneu typje. krijgt ze even geen aandacht: hopata, ze doet er van alles aan om die aandacht te krijgen. hangen, jengelen, zeurderig klinken, enz.

als mannen ook zo kunnen zijn, drama kings ofzo, dan zijn ze heel snel de deur uit bij mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2004, 18:19
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
als mannen ook zo kunnen zijn, drama kings ofzo, dan zijn ze heel snel de deur uit bij mij.
Ja niks is zo onaantrekkelijk als een hysterisch, zeikerig typje
Oud 07-05-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 06-05-2004 @ 14:09 :
Oh vertel een van jullie ergste aanvallen
ik ben een keer boos geworden omdat hij 5 minuten te laat belde. ja.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 18:44
hodelahitie
hodelahitie is offline
Volgens mij valt het bij mij wel mee? Soms kan ik me wel een beetje aanstellen, maar hij weet dan wel dat het niet serieus is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 19:06
Verwijderd
soms, maar alleen als het echt terecht is
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 19:39
Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb tot nu toe nog niet echt de kans gehad om de drama queen uit te hangen, maar ik ben bang dat ik die neiging toch wel heb
Niet zozeer het hij-belt-5-minuten-te-laat-nu-barst-ik-uit-in-een-gigantische-huilbui idee, maar als iemand bijvoorbeeld íets fout doet op een verkeerd moment dan kan ik zó chagerijnig worden, en dan heel irritant chagerijnig, dan word ik echt zo'n strenge lerares en ga ik mensen heel denigrerend behandelen.
Mijn volgende vriend moet dus echt een sterk persoon zijn die mij net zo hard terug afblaft.

heel vaak kan ik trouwens ook flippen om iets heel onbenulligs, als iemand een pek pakt zonder het te vragen ofzo, dan zegt iedereen "het is maar een pen",maar dan gaat het mij om het onbeschofte gedrag, niet zozeer om die pen...ik kan erg overdrijven...ow, ik heb nu al medelijden met mijn (eventuele)volgende vriend
Oud 07-05-2004, 21:13
Sade
Sade is offline
Ik ben wel een drama queen, maar niet tegenover m'n vriend. Misschien dat dat nog komt, maar ik denk het niet.
Ik kan erg moeilijk doen over kleine dingetjes, maar als ik bij hem ben is dat nooit nodig, we hebben tot nu toe nog geen echt ruzie gehad.
Met vriendinnen onderling zijn we wel echte dramaqueens
Oud 07-05-2004, 22:33
Verwijderd
Ik heb de neiging om irritaties op te slaan totdat ik ze allemaal tegelijk uit, en tja, dan kan ik een woede-aanval krijgen omdat-ie de kraan niet goed dichtdraait, bij wijze van spreke.

Maar de laatste tijd kan ik er goed meteen iets van zeggen en het dan van me af zetten
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-05-2004 @ 23:33 :
Ik heb de neiging om irritaties op te slaan totdat ik ze allemaal tegelijk uit, en tja, dan kan ik een woede-aanval krijgen omdat-ie de kraan niet goed dichtdraait, bij wijze van spreke.
Aw gut wat erg, een woede aanval Sterkte ermee meid

Citaat:
sarahbressers schreef op 07-05-2004 @ 23:33 :
Maar de laatste tijd kan ik er goed meteen iets van zeggen en het dan van me af zetten
Oh wat fijn weer
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 16:51
ZerO
ZerO is offline
Ik heb dit jaar op Lowlands de drama queen uitgehangen. Oke ik geef de schuld aan drank.
Maar ik zou met mijn vriend afspreken voor een tent waar een drum&bass feest aan de gang was. Hij gingen nog met zijn vrienden op de camping wat drinken en hij belde van ik kom eraan. Nou mijn mobiel viel daarna uit dus ik stond te wachten en het was donker en druk en ik dacht oooh waar blijft hij nou. Gelukkig stond ik niet in mijn eentje maar hij kwam maar niet.
Ja en toen begon ik echt hysterisch te doen in de rij van de wc want ik moest ook nog eens nodig pissen ( ja bier he)
Uiteindelijk bleek dat hij ook heeft staan wachten maar aan de verkeerde kant, ja na een half uur hadden we mekaar weer gevonden.
Oud 08-05-2004, 22:06
Verwijderd
ik ben niet echt een dramaqueen, maar bv vandaag had ik ontzettend zin in een mcflurry. dus ik ging in de rij staan bij de mac... was nogal een lange rij: 25 minuten (!!!!)
toen ik eindelijk aan de beurt was, bleek er iets met het ijs te zijn en er zou ook niet snel weer ijs komen, dus ik wilde een side salad (zo'n nieuwe) nemen om mezelf te troosten, maar nee die hadden ze ook niet. toen ik daarna buiten kwam moest ik wel even mijn gal spuwen tegen mijn moeder: ggrrr sta ik 25 minuten in de rij en dan hebben ze nix... grrrr
naja... maar verder ben ik geen dramaqueen hoor, niet zo erg tenminste.

Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:23
Verwijderd
Mijn exvriendin heeft mij midden in de school een keer flink uitgescholden, op het niveau dat de gehele kantine het hoorde, met allemaal prettige verwensingen erbij. Daarna ging ze huilen en moest ik haar troosten.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:37
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ridder schreef op 09-05-2004 @ 14:23 :
Mijn exvriendin heeft mij midden in de school een keer flink uitgescholden, op het niveau dat de gehele kantine het hoorde, met allemaal prettige verwensingen erbij. Daarna ging ze huilen en moest ik haar troosten.
ha ik denk dat we een winnar hebben
Reageren

Regels voor berichten