![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het christendom niet wat ouder dan de islam? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar hoezo is het cliché om daar een controversie op te wekken als ik vragen mag? |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom veel mensen tegen die trots vertellen dat ze een hele ontdekking hebben gedaan, namelijk dat de drie G_dsdiensten dezelfde zijn. Alsof het hun ontdekking is. Van die controversie word ik het een beetje zat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zijn nu bijna 10 jaar verder, en dit is zwaar verwaterd. Ik ben het grootendeels eens met de overtuiging, alleen er zijn ook dingen die in mijn ogen niet kloppen. Ik geloof eigenlijk meer op m'n eigen manier.... Ik ga al vanaf m'n 15e niet meer zondags naar de kerk, dit vind ik bv 1 van de dingen waar ik het niet mee eens ben. Ik heb er toen voor gekozen, ik was dus vrij. Al geef ik toe dat als je acht bent, je eigenlijk nog geen serieuze keuze kunt nemen. Ik ben ook gesteund toen ik me ging afzonderen, het boeiede ze eigenlijk niet. Mijn vader (die niet bij ons woont) is niet gelovig, heeft er ook nooit werkelijk over nagedacht. Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 22:08. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête geloof onder jongeren bokbier | 27 | 20-04-2011 15:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |