Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 22:01
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 13-05-2004 @ 22:53 :
Maar Zweden heeft Ibrahimovic en Ljungberg, spelfouten onder voorbehoud......

Beide spelers bij de Europese top......

Die Denen zijn met al het respect 'wissels' bij de Europese top.
Sorry maar Sladan vind ik lang niet zo goed als iedereen zegt en ik noem Ajakz nou niet echt de Europese top.
Vergeet Larsson ook niet trouwens.
Oud 14-05-2004, 11:28
TæknØboy
TæknØboy is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 13-05-2004 @ 22:53 :
Maar Zweden heeft Ibrahimovic en Ljungberg, spelfouten onder voorbehoud......

Beide spelers bij de Europese top......

Die Denen zijn met al het respect 'wissels' bij de Europese top.
Dat waren ze in '92 ook
Bovendien is het met de Zweden hetzelfde. Celtic en Ajax zijn nou niet echt Europese top. Ljungberg is een beetje het Grønkjær verhaal. Een regelmatige basisspeler.
Maar ja.......Gravesen is een bepalende speler bij Everton, Claus Jensen bij Charlton (die het toch niet onaardig doen in de premierleague) verder speelt Tomasson toch regelmatig bij Milan. Sand is weer in vorm bij Schalke en speelt iedere wedstrijd. Madsen is topscorer bij Bochum. Jørgensen is bepalend voor Udinese, Sørensen keept goed bij Aston Villa die goed draaien in de PL. Zo kan ik nog wel effe door gaan.
Oud 14-05-2004, 12:14
USPalermo
USPalermo is offline
Nouja beide landen kunnen ver komen, neemt niet weg dat ik Ajax wél een Europese top vind. Ook de komende jaren verwacht ik toch wel wat van ze. Ze zullen denk ik niet in staat zijn, de CL te winnen, maar kunnen zeker ver komen.

Zlatan vind ik een zeer sterke voetballer. Als persoonlijkheid heeft hij zich sterk ontwikkeld. Eerst moest hij het van zijn smerige gedrag hebben. Dat laat hij gelukkig nu achterwege.
Ljungberg vind ik ook een topspeler die net iets meer heeft als Gronkjaer.

Maargoed je kunt hier best over twisten.

Wat me opviel, de laatste tijd op Eurosport en op de NOS zo'n programma over de EK's.

En wat me dus opviel, eigenlijk staan vaak niet de 2 sterkste landen in de finale.

B.v. in 1988 dan wel(alhoewel, Rusland?), maar in 92 niet, in 2000 was NL toch beter dan Italië maar het kwam helaas niet in de finale. In 96 uit mijn hoofd Tsjechië??

Dus Nederland kan best in de finale komen, want ik denk dat we niet het sterkste team hebben, Frankrijk en Italië zijn in beginsel beter.....
Oud 14-05-2004, 12:50
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Als je het zo bekijkt kon je best eens gelijk krijgen denk ik.
Maar op verschillende WK's zijn dit soort voorbeelden vast ook wel te noemen.
Duitsland op WK 2002, Duitsland is op laatste jaren ook niet echt een superteam vind ik, spelen wel goeie spelers maar die hebben alle Europese toplanden.

Hoop dat je gelijk krijgt, heb het niet zo op het "Oranjegevoel" maar sta wel te juichen als ze winnen.
Reageren

Regels voor berichten