![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe 'volwassener' je bent, hoe gemakkelijker je op één lijn komt te zitten met de persoon met wie je omgaat (imho). Soms moet je dus behoorlijk kinds nog zijn wil je mensen kunnen uitstaan en/of begrijpen die een stuk 'minder volwassen' zijn dan jijzelf.
||
Citaat:
Of het moet je juist ongelofelijk vertederen. Dat je hem (of haar) zoooo schattig vindt, juist omdat je al die kinderlijke trekjes die tussen het soms al juist heel volwassen en wijs gedrag zitten nog herkent van jezelf, vroeger. Dan mogen het niet al te irritante trekjes zijn, het is niet de bedoeling dat je partner de bokkige puber gaat uithangen. Nee, het moet juist lief en kwetsbaar zijn. Zo van: doe nou maar niet alsof je al groot bent, want ik zie nog steeds het kind in jou. Edit: Bij ons in de familie zijn we allemaal grote kinderen, eigenlijk. Wide eyed and wondering. Ik heb ooms die 50 werden, waar iedereen verbaasd om was...die? al VIJFTIG??? Inmiddels zijn er al een paar de zestig gepasserd, en dat kunnen we ons al helemaal niet meer voorstellen. Sommige mensen blijven eeuwig twintig. Ik ben der ook zo eentje. Ik doe mijn best, om groter te groeien, maar het lukt niet echt. *grijns* Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 12:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is waar Kasper ooit verliefd op werd. 'Haar kinderlijke trekjes in combinatie met haar intelligente uitstraling'. Ik kan dan ook met veel leeftijden gewoon nog opschieten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik word nog heel lang niet volwassen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisje van 16 en jongen van 27 kan dat? koeienfreak | 221 | 26-07-2017 21:41 | |
Liefde & Relatie |
Lief, ik mis je... Charlottetje | 126 | 21-02-2004 13:54 | |
Liefde & Relatie |
hoe is de relatie van jouw partner met jouw ouders? Verwijderd | 40 | 05-02-2004 13:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel jaren verschil m.b.t leeftijd moet kunnen in een relatie? Prea|K | 49 | 14-08-2003 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Liefde & Relatie |
mn moeder heeft een nieuwe vriend..."HELP"! Smokey_Girl | 19 | 13-06-2002 13:24 |