- 1 vader en 1 moeder, superouders, al kan mijn pa soms nors zijn en mijn ma soms bemoeierig
- 1 zusje, goed contact mee, soms doe ik wel bot tegen haar maar andersom ook. Ze is vind ik wel serieuzer en spontaner dan mij.
- 2 oma's en 1 opa. De tweede opa heb ik nooit gekend, die is al gestorven voor mijn geboorte. Met die oma die alleenstaand is hebben we al jaren geen contact meer mee. Zit in een bejaardentehuis. Maar die oma heeft dus vier zonen, onder wie mijn vader, maar niet alle zonen hebben geen goed contact met elkaar. Zij is eigenlijk degene die de familie bij elkaar moest houden en met iedereen moet praten en eventueel om mensen te laten "verzoenen". Dat heeft ze nagelaten, ze dacht alleen aan haar eigen, aan haar eigen problemen. Ze deed ook veel dingen stiekem en zo. Met die andere opa en oma heb ik goed contact. Dat zijn schatten.

Ga nog bijna elke week ff een uurtje op bezoek bij ze. Mijn opa is wel kankerpatiënt en het is eigenlijk nog een wonder dat die man nog leeft.
- Mijn pa heeft dus 3 broers, dus ik heb 3 ooms en 3 tantes, allemaal nog in leven. Met 1 oom en tante hebben we nog heel goed contact, die zie ik heel veel per week, al is het maar ff hoi zeggen of zo maar het zijn vet goede mensen.

Die hebben nog 2 dochters, ook leuke meiden. 1tje woont samen en 1tje is al getrouwd en is al in verw8ing van haar tweede kind. Met de twee andere ooms en tantes hebben we geen contact. Met 1tje is gewoon het contact verwaterd en met 1tje hebben we een beetje ruzie. Maar ja, daar heeft iedereen ruzie mee, het lijkt wel of die het leuk vinden om ruzie te maken waar iedereen bij is. Het ene koppel heeft nog 2 dochters en het ander koppel heeft een zoon en een dochter.
- Mijn ma heeft nog 1 broer, ook nog getrouwd en heeft een zoon en een dochter, allebei nu op de middelbare school. Vrij goed contact met ze. Soms een beetje domme mensen, maar ook wel aardig.
Dus heb ik in totaal 2 neven (1tje ouder en 1tje jonger) en 6 nichten (5 ouder en 1tje jonger).