Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 09:14
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Sparks schreef op 11-05-2004 @ 17:42 :
I don't cheat....

=P

www.gamefaqs.com voor de faqs en voor meer cheats www.gamewinners.com
Oud 03-07-2004, 13:49
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
relyt schreef op 02-07-2004 @ 23:26 :
aimbot = is een cheat die ervoor zorgt dat jij nix hoeft te doen in principe hoe je alleen te lopen... die cheat doet al t aim werk voor je (beetje lame want dan kun je gewoon een compleet peleton ventjes tegemoet rennen je lmb vasthouden en hoppa je hebt allemaal headshots )

wallhack = cheats die de muren doorzichtig maakt als t ware (melkachtig wit meestal , of anders zie je gewoon de ventjes duidelijk achter een muur staan met de normale textures, die heb je ook) zodat jij door de muur kan gaan schieten

speedhack lijkt me duidelijk je loopt sneller dus je kunt op plekken zijn waar anderen dat niet verw88

zeusbot... volgens mij ben je dan gewoon onsterfelijk en 1 shot 1 kill

own = een gegrip dat sommigen zeggen als ze zichzelf goedvinden bijv. ik heb jou geownd >> ik ben lekker veel beter dan jou

noobbot= geen id eigenlijk podbots zijn noobs dus misschien is dat t? nee dit weet ik niet

noob saibot = is een character uit de mortal combat scene en is geen cheat..

op zich niet domme vraag maar van die aimbot en wallhjack had ik wel verw8 dat je dat zou weten
Dank u. Beetje lame eigenlijk die dingen. Dan is er toch niks meer aan in het spel?

En Mortal Kombat heb ik nooit gespeeld dus die gast kende ik niet.
Oud 03-07-2004, 20:56
relyt
relyt is offline
even iets rectificeren inderdaad:

HOE HAD IK ZO STOM KUNNEN ZIJN OM:

mortal combat met een c te schrijven terwijl ik wel weet dat t met een k is!!!

foutje moet kunnen baas
Oud 05-07-2004, 02:20
DioS
DioS is offline
zozo, zit toch wel 1 slimme jongen tussen hier

zoek op google en gij zult vinden als het er is

"blablabla cheats"
*klik*
*klaar*
Oud 05-07-2004, 09:48
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
relyt schreef op 02-07-2004 @ 23:26 :
aimbot = is een cheat die ervoor zorgt dat jij nix hoeft te doen in principe hoe je alleen te lopen... die cheat doet al t aim werk voor je (beetje lame want dan kun je gewoon een compleet peleton ventjes tegemoet rennen je lmb vasthouden en hoppa je hebt allemaal headshots )

wallhack = cheats die de muren doorzichtig maakt als t ware (melkachtig wit meestal , of anders zie je gewoon de ventjes duidelijk achter een muur staan met de normale textures, die heb je ook) zodat jij door de muur kan gaan schieten

speedhack lijkt me duidelijk je loopt sneller dus je kunt op plekken zijn waar anderen dat niet verw88

zeusbot... volgens mij ben je dan gewoon onsterfelijk en 1 shot 1 kill

own = een gegrip dat sommigen zeggen als ze zichzelf goedvinden bijv. ik heb jou geownd >> ik ben lekker veel beter dan jou

noobbot= geen id eigenlijk podbots zijn noobs dus misschien is dat t? nee dit weet ik niet

noob saibot = is een character uit de mortal combat scene en is geen cheat..

op zich niet domme vraag maar van die aimbot en wallhjack had ik wel verw8 dat je dat zou weten
Je vergeet de recoil - hack

Als spelers je raken met kogels knal je daardoor als het ware een beetje terug, recoil hacks zorgen ervoor dat dit niet gebeurd.
Oud 05-07-2004, 15:28
relyt
relyt is offline
daar vroeg hij toch niet om slimmerd
Oud 05-07-2004, 21:00
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
skeleton schreef op 05-07-2004 @ 10:48 :
Je vergeet de recoil - hack

Als spelers je raken met kogels knal je daardoor als het ware een beetje terug, recoil hacks zorgen ervoor dat dit niet gebeurd.
dit klopt ook volgens mij niet. of de hack heet anders. Recoil gaat namelijk over het afwijken van je crosshair na het schieten (dat heb je dus met een recoilhack niet (lijkt me logischer als het zo heet...))
Oud 06-07-2004, 00:25
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 05-07-2004 @ 22:00 :
dit klopt ook volgens mij niet. of de hack heet anders. Recoil gaat namelijk over het afwijken van je crosshair na het schieten (dat heb je dus met een recoilhack niet (lijkt me logischer als het zo heet...))

Hmja je hebt gelijk.. hoorde het net toevallig van iemand @ msn

* gaat zich in een hoekje zitten schamen *
Oud 07-07-2004, 23:55
Backfire
Backfire is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 05-07-2004 @ 22:00 :
in simpele woorden : je hebt geen terugslag
Oud 08-07-2004, 00:00
Verwijderd
cheat cc
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten