Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 21:59
raarheid
raarheid is offline
Citaat:
santje17 schreef op 12-05-2004 @ 18:24 :
ja dat ken ik...beide dingen trouwens. ik ken mijn vriend ook via internet en veel andere meisjes vallen niet op zijn uiterlijk. het nare hiervan is dat mijn "vriendinnen" ook zelfs achter mijn rug om zaten te praten dat ze hem lelijk vinden..nou ja je weet wel wat je aan hun heb dan. maar ik vind hem mooi en daar gaat het om. ik zou niks anders willen
Mijn vriendinnen hebben me dit ook 1x geflikt, hebben ze geweten ook..
Oud 17-05-2004, 14:54
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Ik leerde mijn vriend (a.s. zaterdag) 4 jaar geleden kennen...ik moest eerst niks van hem hebben. Hij was aardig, maar daar bleef het bij. We zagen elkaar nog zo nu en dan en hadden dan leuke gesprekken. Pas 2 jaar geleden spraken we echt elke vrijdag en zaterdag af. Gingen we films kijken met vrienden, de stad in en stappen. Toen leerde ik hem ook veel beter kennen, en toen begon ik verliefd op hem te worden.

Waarom?
* Z'n lach
* Z'n ogen
* Z'n humor
* Zorgzaamheid
* Spontaan
* Klikte gewoon perfect
* Hij laat me lekker me eigen dingetjes doen
EN vooral het feit dat hij er 'stoer' uitziet, maar van binnen een klein lief hartje heeft...dat deed mij toch wel het meest.

En nu...na 1,5 jaar...heb ik zo nu en dan nog steeds kriebels als ik hem zie, dus bij mij is het houden van...en verliefdheid...

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 14:57.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:09
kaasj de baasj
kaasj de baasj is offline
Hoorde van mijn beste vriend dat ze heel goed kon pijpen
Love at first sight!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:34
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
ik ben verliefd geworden op hem (en het is intussen al weer een hele tijd uit trouwens) omdat hij precies qua uiterlijk mijn type was, en ook nog eens een schat van een jongen was.. Hij was grappig, gezellig om mee te kletsen en super lief. Hij was wat dat betreft echt de meest perfecte jongen die ik tot nu toe tegen ben gekomen.. maar helaas issie nie meer van mij
Oud 18-05-2004, 16:42
Cruz
Cruz is offline
We waren eerst vrienden en dat klikte heel goed, maar hij had iets onbereikbaars. Ik dacht dat hij nooit iets anders voor me zou kunnen voelen als vriendschap. Hij is gewoon erg lief, behulpzaam, grappig, loyaal...
Oud 18-05-2004, 17:12
Verwijderd
Omdat zijn lievelingsboek hetzelfde is als dat van mij . Nee, maar toen is het alleen maar erger geworden: zelfde interesses, gek van Bert Visscher, Duin van Frank Herbert, zelfde richting op school, games enz...
Dat was wel ff slikken, bijna ongeloofwaardig . Verliefd ben ik geworden omdat hij een lieve en interessante jongen was, daarna heb ik zijn foto gezien (via msn leren kennen) en was ik helemaal verkocht .

Waarom ik nog steeds verliefd ben? Omdat hij echt lief is en blijft, begripvol, me niet opjaagt en me steunt, me begrijpt en anders probeert te begrijpen, hij niet zeurt over mijn kleding of gedrag als ik weer eens gek loop te zijn, slapen en wakker worden naast hem heerlijk is (ik heb nooit iemand naast me kunnen verdragen, heb te lang een 2persoonsbed voor me alleen gehad ), hij in een bandje speelt en goed kan zingen , gewoon ontzettend mooi is,...
Pfff, ik kan echt wel blijven opsommen. Gewoon, omdat hij perfect is.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 06:10
Visceral
Visceral is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-05-2004 @ 18:12 :
hij in een bandje speelt en goed kan zingen , gewoon ontzettend mooi is,...
Pfff, ik kan echt wel blijven opsommen. Gewoon, omdat hij perfect is.
I object! tegen alles wat daar staat! maar ja, als ik hier ga posten wat ik leuk vind aan jou dan ga jij daar ook vast weer tegenin

de belangrijkste reden voor mij was waarschijnlijk dat Mutant zichzelf is en ook durft te blijven in wat voor situatie dan ook. eigen mening, slim, mooi, lief, ze luistert altijd (en aandachtig) en ze probeert me te begrijpen. ze laat me wie ik ben en dat is belangrijk voor mij
Oud 28-05-2004, 11:26
ida
ida is offline
ben verliefd geworden op zn innerlijk nou ziet er ook niet slecht uit dus das ook mooi meegenomen. hijs gewoon heel anders dan andere mannen....

Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 11:30
Verwijderd
Ja, voelde me op mijn gemak bij hem. Zo'n algemeen gevoel dat het goed is. Een gevoel wat ik ook nog steeds heb wanneer ik bij hem ben. Ik voelde me veilig en kon gewoon vanaf het allereerste begin helemaal mezelf zijn. Hij kon me aan het lachen maken en ik werd verliefd op zijn twinkeloogjes en lach.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten