Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je vindt idd iemand leuk omdat je je tot diegene aangetrokken voelt. En om je tot iemand aangetrokken te voelen, moet diegene aan een aantal dingen voldoen (of misschien juist níet voldoen).
||
Citaat:
maar als je nou een hele leuk<e> jongen/meisje tegen zou komen en die blijk dus ehm bv. christelijk te zijn wat jij bv. dus totaal niet zou willen dan maakt dat toch geen flikker uit ? ![]() en wat nou als dr iets aan hem/haar mankeerd wat jij niet leuk zou vinden zou je daarom al niet van hem/haar kunnen houden dat punt dat lijkt mij sterk tsjah misschien voor mezelf dan he ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk, het hangt natuurlijk een beetje van de context af. Als een meisje ergens mee zit dat haar plezier in seks bederft, allà. Natuurlijk ga ik dan niet pushen, dat is lomp en zou ik zelf ook niet willen meemaken. Maar het zogenaamd 'principiële' argument dat je niet op de eerste date al seks hebt, vind ik rammelen aan alle kanten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nee, ik ben het eigenlijk wel met je eens... waarom wachten als het goed voelt en je weet dat het goed zit ![]()
||
Citaat:
![]() Waarom niet als ik vragen mag? Anti-zachte g? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Als ik 'een christelijke jongen' opschrijf, dan val ik daar dus niet op. Dan maakt dat dus wel een flikker uit en zou ik hem nooit leuk vinden op de manier die hier bedoeld wordt. De eigenschappen die ik heb opgeschreven zijn voor mij gewoon afknappers en op zulke jongens zal ik dus nooit vallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, doe mij maar zo plain mogelijk, een leuk lief tatootje kan geen kwaad, en een arrogantie mag wel (ik denk ook dat jij verwaand en arrogant door elkaar haalt ![]() Humor moet erin zitten, het liefst mijn humor (moeilijk, moeilijk). Een "geen hokjes" instelling en een open mind. Ook een erg hoog discussie-vermogen en een bepaalde natuurinstelling is een pré. Weten wanner je op moet houden en absoluut een hoog EQ (emotie-vermogen). Ik noem nu eigenlijk de JA punten op, maar daar wil ik mee aangeven dat alles wat daarbuiten valt, minder punten op zal leveren.... ![]() Ik merk dat ik me er bv aan erger als mijn vriend zijn lange haar niet normaal heeft geborstelt (als het echt crappy is, klitten en al)... ik er heel slecht tegen kan als je naar etenswaren, en andere rare (lichaams) geuren ruikt... dit zo ongeveer komt door het feit dat er maar 1 keer in de week wordt gedouched ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 01:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is juist het geilste accent wat er is, op het Australische engels na.
||
Citaat:
Maar dat ben ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Waar vallen jullie meer op? (MEIDEN, Gays?) dd51001 | 14 | 08-10-2015 20:34 | |
Liefde & Relatie |
Hij is d'r op gevallen Ceridwen | 48 | 22-11-2006 16:13 | |
Seksualiteit |
Figuur vriendje/vriendinnetje Lelle_* | 116 | 07-05-2005 17:38 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Lifestyle |
Welke foutheden val jij op? Verwijderd | 260 | 05-11-2004 09:44 | |
Lifestyle |
waar val jij op? (kleding) Fluff-Ball | 170 | 27-04-2003 20:08 |