Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 22:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
MarkB schreef op 12-05-2004 @ 23:08 :
Ik bedoel: aanslagen zijn daar aan de orde van de dag. Beangstigt zoiets je niet?
Dat valt wel mee, laatste aanslag is alweer een hele tijd geleden (volgens mij zijn er sinds 14 maart, in Ashdod, geen aanslagen meer geweest).

En hier zijn elke dag moordpartijen. Dat is daar veel minder. Beangstigt het jou niet dat hier zoveel moorden zijn?
Advertentie
Oud 14-05-2004, 22:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-05-2004 @ 23:01 :
Dat valt wel mee, laatste aanslag is alweer een hele tijd geleden (volgens mij zijn er sinds 14 maart, in Ashdod, geen aanslagen meer geweest).

En hier zijn elke dag moordpartijen. Dat is daar veel minder. Beangstigt het jou niet dat hier zoveel moorden zijn?
Nee, want ik heb geen vijanden. En de Duitsers en Belgen willen ons niet dood om een stuk land.
Oud 14-05-2004, 22:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
MarkB schreef op 14-05-2004 @ 23:11 :
Nee, want ik heb geen vijanden. En de Duitsers en Belgen willen ons niet dood om een stuk land.
Maar het aantal moorden, straatroven, winkelroven en overlast door criminele Marokkaantjes is hier véél hoger.
Oud 14-05-2004, 22:38
meisje
meisje is offline
en hierbij maak ik de meldig dat ik kots van jouw toon
Oud 15-05-2004, 15:04
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 14-05-2004 @ 23:38 :
Oud 15-05-2004, 15:32
Verwijderd
nederland interesseert me niet zo veel
Oud 15-05-2004, 17:34
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 15-05-2004 @ 16:04 :
waar is dat op gebaseerd, als ik vragen mag? Ik kan niet zo goed tegen de uitdrukking 'tje'
Oud 15-05-2004, 19:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-05-2004 @ 18:34 :
waar is dat op gebaseerd, als ik vragen mag? Ik kan niet zo goed tegen de uitdrukking 'tje'
Die roloog was gebaseerd op de opmerking dat jij kotste van zijn toon.
Oud 15-05-2004, 22:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-05-2004 @ 23:25 :
Maar het aantal moorden, straatroven, winkelroven en overlast door criminele Marokkaantjes is hier véél hoger.
Ja, like DUH! Er wonen ook helemaal geen Marokkanen in Israël, lekker logisch dan dat dat hier in Nederland hoger ligt.
Oud 16-05-2004, 21:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
MarkB schreef op 15-05-2004 @ 23:20 :
Ja, like DUH! Er wonen ook helemaal geen Marokkanen in Israël, lekker logisch dan dat dat hier in Nederland hoger ligt.
Des te meer reden om daarheen te gaan.

Er zijn trouwens ook (ex-)Marokkanen in Israël hier.

(Ex-)Marokkaanse Joden.
Oud 16-05-2004, 21:56
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 15-05-2004 @ 20:59 :
Die roloog was gebaseerd op de opmerking dat jij kotste van zijn toon.
waarom dan?
Oud 16-05-2004, 22:00
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
meisje schreef op 14-05-2004 @ 23:38 :
Oh, ging dat over mij.

Marokkaantjes. Kutmarokkaantjes.

Dat slaat dus niet op iedereen van Marokkaanse afkomst. Dat slaat op die straatbendes.

gehele jaar - Melding bij CIDI. Bij de synagogen in de Lekstraat en Amsterdam-West worden de synagoge-bezoekers bijna wekelijks lastig gevallen door Marokkanen tussen de 15 en 40 jaar. Zij schelden hen uit voor "vuile rot-Joden". Bij de Joodse scholen in Amsterdam gebeurt hetzelfde.

gehele jaar - Melding bij CIDI. Bij de Joodse basisschool Rosh Pina in Amsterdam is zo'n vijftien maal een Marokkaanse taxichauffeur langs gereden en is daar gaan spugen. De politie heeft dit in onderzoek.

december - Melding bij CIDI. Tijdens een educatieve muziekuitvoering in het concertgebouw roepen Marokkaanse jongeren op het moment dat er Klezmer-muziek gespeeld wordt: "Stop die rot-Joden muziek". De zaal roept dat ze hun mond moeten houden. Bij de uitvoering zijn leerlingen van de Joodse Scholengemeenschap aanwezig.

17 juni - Melding bij CIDI. Bij de halte van lijn 5 tussen Amstelveen en Amsterdam vindt een gesprek plaats tussen Marokkaanse jongeren, dat wordt opgevangen door meldster. De jongeren kwamen vermoedelijk net van 'vechtles'; zij bespraken hoe ze het beste Joodse vrouwen kunnen vermoorden.

juli - Melding bij CIDI. Een als Jood herkenbare man wordt in Amstelveen-Zuid op een tramhalte uitgescholden voor "Jahoed" door Marokkanen.

13 juli - Melding bij ADB Den Haag. Een Joodse man meldt in het centrum van Den Haag te zijn uitgescholden voor "kankerjood" door volgens hem Marokkaanse jongeren.

6 september - Melding bij ADB West-Brabant. Een Joods echtpaar en hun kinderen worden door jongeren van Arabische afkomst gepest. In de buurt worden op speeltoestellen discriminerende leuzen gekalkt. De jongeren brengen de familie de Hitlergroet.

Dat soort noem ik kutmarokkaantjes. En ja, die mogen best in een concentratiekamp worden opgesloten. Ik wil wel kampbewaarder zijn.

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 22:02.
Oud 16-05-2004, 22:01
meisje
meisje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 16-05-2004 @ 23:00 :
Oh, ging dat over mij.

Dat slaat dus niet op iedereen van Marokkaanse afkomst. Dat slaat op die straatbendes.

gehele jaar - Melding bij CIDI. Bij de synagogen in de Lekstraat en Amsterdam-West worden de synagoge-bezoekers bijna wekelijks lastig gevallen door Marokkanen tussen de 15 en 40 jaar. Zij schelden hen uit voor "vuile rot-Joden". Bij de Joodse scholen in Amsterdam gebeurt hetzelfde.

gehele jaar - Melding bij CIDI. Bij de Joodse basisschool Rosh Pina in Amsterdam is zo'n vijftien maal een Marokkaanse taxichauffeur langs gereden en is daar gaan spugen. De politie heeft dit in onderzoek.

december - Melding bij CIDI. Tijdens een educatieve muziekuitvoering in het concertgebouw roepen Marokkaanse jongeren op het moment dat er Klezmer-muziek gespeeld wordt: "Stop die rot-Joden muziek". De zaal roept dat ze hun mond moeten houden. Bij de uitvoering zijn leerlingen van de Joodse Scholengemeenschap aanwezig.

17 juni - Melding bij CIDI. Bij de halte van lijn 5 tussen Amstelveen en Amsterdam vindt een gesprek plaats tussen Marokkaanse jongeren, dat wordt opgevangen door meldster. De jongeren kwamen vermoedelijk net van 'vechtles'; zij bespraken hoe ze het beste Joodse vrouwen kunnen vermoorden.

juli - Melding bij CIDI. Een als Jood herkenbare man wordt in Amstelveen-Zuid op een tramhalte uitgescholden voor "Jahoed" door Marokkanen.

13 juli - Melding bij ADB Den Haag. Een Joodse man meldt in het centrum van Den Haag te zijn uitgescholden voor "kankerjood" door volgens hem Marokkaanse jongeren.

6 september - Melding bij ADB West-Brabant. Een Joods echtpaar en hun kinderen worden door jongeren van Arabische afkomst gepest. In de buurt worden op speeltoestellen discriminerende leuzen gekalkt. De jongeren brengen de familie de Hitlergroet.

Dat soort noem ik kutmarokkaantjes. En ja, die mogen best in een concentratiekamp worden opgesloten. Ik wil wel kampbewaarder zijn.
dat maakt jou dan niet beter dan een nazikampbewaarder.
Oud 16-05-2004, 22:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
meisje schreef op 16-05-2004 @ 23:01 :
dat maakt jou dan niet beter dan een nazikampbewaarder.
Anne Frank liep zeker ook over straat mensen uit te schelden voor 'vuile kankerchristen'?
Oud 16-05-2004, 22:03
meisje
meisje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 16-05-2004 @ 23:02 :
Anne Frank liep zeker ook over straat mensen uit te schelden voor 'vuile kankerchristen'?
we hebben het over volwassen mensen. Afgezien daarvan, verlaag jij je altijd tot dierlijk niveau? Ik vind je een schande voor het Joodse volk.
Oud 16-05-2004, 22:03
Zaina
Zaina is offline
Nee die mocht niet naar buiten.
Oud 16-05-2004, 22:05
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Oh, ging dat over mij.

Dit moet zeker bewijzen dat joden zeikerds zijn terwijl voor elke jodenpesterij 10 moslims uitgescholden zijn die daar geen melding van maken?

Oud 16-05-2004, 22:12
Tox
Tox is offline
Ja ik ben zeer nationalistisch, ik ben trots op mijn vaderland, ik geloof in de dingen waar ons land voor staat en sta achter het koningshuis. Ik krijg kippevel bij het horen van het volkslied of het zien wapperen van onze vlag. Een echte nationalist
Oud 16-05-2004, 22:13
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Mu schreef op 12-05-2004 @ 18:45 :
Hoeveel waarde hecht jij aan je land, je nationaliteit? Geeft het je een bepaalde waarde? Vind je de status en positie van je land belangrijk? Zou je voor je land willen vechten en/of sterven? Moedig je nationale zaken meer aan dan internationale zaken? Ben je bijvoorbeeld voor het Nederlands elftal. Hecht je belang aan de Nederlandse cultuur?
geen, geen, nee, nee, nee, nee, nee, nee.

Ik ben zeker gezakt.
Oud 16-05-2004, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Zeven incidenten. Zeven, motherfucker. En daarmee wil jij alle Marokkaantjes even over éen kam scheren?

Meisje heeft helemaal gelijk: jij bent niet minder erg dan een nazi.
Oud 16-05-2004, 23:30
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
zucht..
Oud 16-05-2004, 23:58
Verwijderd
Citaat:
LaResistance schreef op 16-05-2004 @ 23:13 :
geen, geen, nee, nee, nee, nee, nee, nee.

Ik ben zeker gezakt.
Terug naar je achterlijke bergdorpje jij.
Oud 17-05-2004, 00:01
NERD
NERD is offline
Altijd leuk zo'n topic met mensen die het verschil niet kennen tussen chauvinisme, patriottisme en nationalisme.
Oud 17-05-2004, 00:02
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2004 @ 00:25 :
Zeven incidenten. Zeven, motherfucker. En daarmee wil jij alle Marokkaantjes even over éen kam scheren?

Idd.

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 00:25.
Oud 17-05-2004, 07:24
meisje
meisje is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 16-05-2004 @ 23:05 :
Dit moet zeker bewijzen dat joden zeikerds zijn terwijl voor elke jodenpesterij 10 moslims uitgescholden zijn die daar geen melding van maken?

alleen FA is zo'n zeikerd, oh ja en zijn duivelse hulpje
Oud 17-05-2004, 07:47
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Myuki schreef op 12-05-2004 @ 19:15 :
De wereld is mijn vaderland, de mensen zijn mijn vrienden en hen te helpen is mijn levensplicht aldus mijn opa...
Goede man, die opa (:
Oud 17-05-2004, 07:50
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
NERD schreef op 17-05-2004 @ 01:01 :
Altijd leuk zo'n topic met mensen die het verschil niet kennen tussen chauvinisme, patriottisme en nationalisme.
na·ti·o·na·lis·me (het ~)
1 voorliefde voor het nationale => chauvinisme
2 het streven naar nationale zelfstandigheid

chau·vi·nis·me (het ~)
1 blinde ingenomenheid met alles van en in het eigen land => nationalisme

pa·tri·ot·tis·me (het ~)
1 vaderlandsliefde

nouja, het lijkt ook verdammt veel op elkaar.
Oud 17-05-2004, 07:51
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
NERD schreef op 17-05-2004 @ 01:01 :
Wat een denderend verschil ook.
Oud 17-05-2004, 08:28
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Joostje schreef op 17-05-2004 @ 08:50 :
na·ti·o·na·lis·me (het ~)
1 voorliefde voor het nationale => chauvinisme
2 het streven naar nationale zelfstandigheid

chau·vi·nis·me (het ~)
1 blinde ingenomenheid met alles van en in het eigen land => nationalisme

pa·tri·ot·tis·me (het ~)
1 vaderlandsliefde

nouja, het lijkt ook verdammt veel op elkaar.
Mjah...
Oud 17-05-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2004 @ 00:25 :

Dat motherfucker doet het 'em.
Oud 17-05-2004, 11:25
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 16-05-2004 @ 22:56 :
waarom dan?
Omdat ik zo'n opmerking zonder verdere onderbouwing zielig en onnodig vind.
Oud 17-05-2004, 13:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 16-05-2004 @ 22:54 :
Des te meer reden om daarheen te gaan.

Er zijn trouwens ook (ex-)Marokkanen in Israël hier.

(Ex-)Marokkaanse Joden.
Ja, van die 5 (ex-)Marokkanen zul je ook echt veel last hebben...
Oud 17-05-2004, 13:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 16-05-2004 @ 23:02 :
Anne Frank mocht niet over straat. Die moest in d'r Achterhuisje blijven. Wie weet wat ze had gedaan mocht ze gewoon over straat hebben gekunt. Het is een pure hypothetical case...
Oud 17-05-2004, 18:02
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 17-05-2004 @ 12:25 :
Omdat ik zo'n opmerking zonder verdere onderbouwing zielig en onnodig vind.
Ik onderbouwde die met FA's post.
Oud 18-05-2004, 07:16
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 17-05-2004 @ 19:02 :
Ik onderbouwde die met FA's post.
Magere onderbouwing.
Oud 18-05-2004, 07:26
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 18-05-2004 @ 08:16 :
Magere onderbouwing.
vind jij, je begrijpt het niet, maakt niets uit hoor, ik vind het echt niet erg....
Oud 18-05-2004, 07:27
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 18-05-2004 @ 08:26 :
vind jij, je begrijpt het niet, maakt niets uit hoor, ik vind het echt niet erg....
Ik begrijp je wel maar vind de onderbouwing gewoon zwak.
Oud 18-05-2004, 07:28
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 18-05-2004 @ 08:27 :
Ik begrijp je wel maar vind de onderbouwing gewoon zwak.
als je me begrijpt, boeit die onderbouwing toch niets meer?
Oud 18-05-2004, 07:30
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 18-05-2004 @ 08:28 :
als je me begrijpt, boeit die onderbouwing toch niets meer?
Voor mij niet, maar voor anderen die het niet begrijpen mischien wel en voor die mensen doe ik dit.
Oud 18-05-2004, 07:31
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 18-05-2004 @ 08:30 :
Voor mij niet, maar voor anderen die het niet begrijpen mischien wel en voor die mensen doe ik dit.
oooooooooooh wat lief, je komt voor andere mensen op! Dat had ik niet van jou verwacht.
Oud 18-05-2004, 07:33
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 18-05-2004 @ 08:31 :
oooooooooooh wat lief, je komt voor andere mensen op! Dat had ik niet van jou verwacht.
Zoals je aan mijn avatar kunt zien ben ik de laatste tijd erg sociaal bezig.
Oud 18-05-2004, 07:34
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 18-05-2004 @ 08:33 :
zo en waar komt die linkse behoeftes vandaan als rechtse bobo?
Oud 18-05-2004, 07:35
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 18-05-2004 @ 08:34 :
zo en waar komt die linkse behoeftes vandaan als rechtse bobo?
Provoceren en mensen op het verkeerde been zetten.
Oud 18-05-2004, 07:37
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 18-05-2004 @ 08:35 :
Provoceren en mensen op het verkeerde been zetten.

Nu moet ik huilen, hoe had ik ook kunnen verwachten dat je je zondige rechtse gedachtes zou verbannen? Nee, u bent nog steeds een rechtse bobo, nu uitgerust met extra vileine trekjes.
Oud 18-05-2004, 07:38
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 18-05-2004 @ 08:37 :
Nu moet ik huilen, hoe had ik ook kunnen verwachten dat je je zondige rechtse gedachtes zou verbannen? Nee, u bent nog steeds een rechtse bobo, nu uitgerust met extra vileine trekjes.
Uiteraard.
Oud 18-05-2004, 07:38
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 18-05-2004 @ 08:38 :
Uiteraard.
je wordt er beter van
Oud 18-05-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 18-05-2004 @ 08:33 :
Haha
Oud 18-05-2004, 15:52
Verwijderd
tss rechts met een stalinava, schaam u diep machiavelli !!
Oud 18-05-2004, 20:01
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Solero schreef op 18-05-2004 @ 16:52 :
tss rechts met een stalinava, schaam u diep machiavelli !!
Oud 19-05-2004, 01:08
JCG
JCG is offline
Ik vind wel mooi wat nederland in het verleden gedaan heeft: de afsluitdijk, we waren ooit 1 van de grootste zeevarende naties, de niet-zeiken-maar-werken mentaliteit.

Maarja het meeste daarvan is verdwenen, en waarom zou ik daar trots op kunnen zijn ik heb er niets aan bijgedragen.

Regels voor berichten