![]() |
||
![]() |
Citaat:
En hier zijn elke dag moordpartijen. Dat is daar veel minder. Beangstigt het jou niet dat hier zoveel moorden zijn? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Er zijn trouwens ook (ex-)Marokkanen in Israël hier. (Ex-)Marokkaanse Joden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Marokkaantjes. Kutmarokkaantjes. Dat slaat dus niet op iedereen van Marokkaanse afkomst. Dat slaat op die straatbendes. gehele jaar - Melding bij CIDI. Bij de synagogen in de Lekstraat en Amsterdam-West worden de synagoge-bezoekers bijna wekelijks lastig gevallen door Marokkanen tussen de 15 en 40 jaar. Zij schelden hen uit voor "vuile rot-Joden". Bij de Joodse scholen in Amsterdam gebeurt hetzelfde. gehele jaar - Melding bij CIDI. Bij de Joodse basisschool Rosh Pina in Amsterdam is zo'n vijftien maal een Marokkaanse taxichauffeur langs gereden en is daar gaan spugen. De politie heeft dit in onderzoek. december - Melding bij CIDI. Tijdens een educatieve muziekuitvoering in het concertgebouw roepen Marokkaanse jongeren op het moment dat er Klezmer-muziek gespeeld wordt: "Stop die rot-Joden muziek". De zaal roept dat ze hun mond moeten houden. Bij de uitvoering zijn leerlingen van de Joodse Scholengemeenschap aanwezig. 17 juni - Melding bij CIDI. Bij de halte van lijn 5 tussen Amstelveen en Amsterdam vindt een gesprek plaats tussen Marokkaanse jongeren, dat wordt opgevangen door meldster. De jongeren kwamen vermoedelijk net van 'vechtles'; zij bespraken hoe ze het beste Joodse vrouwen kunnen vermoorden. juli - Melding bij CIDI. Een als Jood herkenbare man wordt in Amstelveen-Zuid op een tramhalte uitgescholden voor "Jahoed" door Marokkanen. 13 juli - Melding bij ADB Den Haag. Een Joodse man meldt in het centrum van Den Haag te zijn uitgescholden voor "kankerjood" door volgens hem Marokkaanse jongeren. 6 september - Melding bij ADB West-Brabant. Een Joods echtpaar en hun kinderen worden door jongeren van Arabische afkomst gepest. In de buurt worden op speeltoestellen discriminerende leuzen gekalkt. De jongeren brengen de familie de Hitlergroet. Dat soort noem ik kutmarokkaantjes. En ja, die mogen best in een concentratiekamp worden opgesloten. Ik wil wel kampbewaarder zijn. ![]() Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 22:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ben zeker gezakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meisje heeft helemaal gelijk: jij bent niet minder erg dan een nazi. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 00:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1 voorliefde voor het nationale => chauvinisme 2 het streven naar nationale zelfstandigheid chau·vi·nis·me (het ~) 1 blinde ingenomenheid met alles van en in het eigen land => nationalisme pa·tri·ot·tis·me (het ~) 1 vaderlandsliefde nouja, het lijkt ook verdammt veel op elkaar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu moet ik huilen, hoe had ik ook kunnen verwachten dat je je zondige rechtse gedachtes zou verbannen? Nee, u bent nog steeds een rechtse bobo, nu uitgerust met extra vileine trekjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nationale Politie Clemenzia | 25 | 19-12-2010 08:43 | |
De Kantine |
nationale complimenten dag Verwijderd | 33 | 03-03-2008 22:23 | |
PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet' Mark Almighty | 500 | 26-02-2007 20:29 | |
dubbele nationaliteit vichog | 92 | 21-11-2006 19:12 | |
Drugs & Alcohol |
Maffia kweekt marihuana in nationale parken VS coopergirl | 15 | 08-09-2006 21:27 | |
Muziek |
Nationaal Junior Songfestival Goede Fee | 27 | 29-09-2004 19:58 |