Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat geld voor only en vero moda, de kleuren zijn te, de opdrukken zijn net niet, die felle shirtjes met cartoonopdrukken of leeghoofdige teksten zijn echt niet leuk. knalgroene, gele en rode broeken enzo....dat is voor kleine meisjes. maar soms zijn er nog wel leuke dingetjes. bij de bijenkorf hebben ze vakker wat leuker spul van only die ik eigenlijk niet eens in hun eigen winkels heb zien hangen. maar het is wel lekker goedkoop. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
damnzz G-SUS & ONLY t zelfde?? ![]() hahha nooooit Gsus heeft ander soort stijl is meer casual gericht (niet altijd h00r) terwijl Only meer vrouwelijke outfits heeft .. ten slotte is Gsus duurder dan Only .. but anywayz k vind Only wel ![]() zelf draag k geen gsus omdat de naam zo is ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alhoewel, only vind ik beter dan Gsus, aan Gsus heb ik echt een gruwelijke hekel, allemaal van die tshirts met in lompe letters Gsus erop en dan die breezersletjes die erin lopen.... ![]() ![]() Njah dat waren mijn frustraties ![]() Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 10:18. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Sim only abonnement Cleavon | 12 | 19-12-2006 04:57 | |
Muziek |
Nerf Herder - I Only Eat Candy (lyrics) Rhinus | 6 | 02-10-2002 13:34 | |
Verhalen & Gedichten |
If you could only see... (tonic & cat) | 2 | 23-10-2001 22:32 | |
Verhalen & Gedichten |
million zillion thins to do and i can only think of you sunflouwer | 4 | 08-10-2001 09:13 | |
Verhalen & Gedichten |
If only I could (voor een van mijn beste vriendinnen, Marchje/ Black angel) maf fluitketeltje | 8 | 29-09-2001 20:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Why am I the only one Genesis | 6 | 21-08-2001 14:43 |