Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 09:21
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
kliwie schreef op 20-05-2004 @ 09:02 :
ik ben nu een beetje ziek en eet veel fruit maar ik weet niet of het wel gezond is zoveel fruit te eten. ik hoorde laatst namelijk dat het niet goed voor je is zoveel fruit.
Het lijkt me niet zo erg hoor, maar het is misschien wel belangrijk om af te wisselen met het soort fruit dat je eet. Dus niet elke dag 3 appels, maar bijvoorbeeld een appel, een banaan en wat druiven (gewoon even een voorbeeldje hoor).
Oud 20-05-2004, 12:27
summer1986
summer1986 is offline
Ontbijt:
1 x volle yoghurt
1 x rijstwafel
1 x kaas 20+
1 x brood volkoren
1 x glas rooibos-honing thee
1/2 suikerklontje
1 x ontbijtkoek
1 x boter op brood

Tussendoor:
1 x kiwi

Lunch:
1 x kaasbroodje
1/2 liter water

Tussendoor:
1/2 liter water
Oud 20-05-2004, 12:31
MieX
MieX is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 13:27 :
*lijst*
Ik zou iets meer eten bij de lunch, het lijkt me dat je met 1 kaasbroodje na een uur of 2 al weer heel erge honger hebt
Oud 20-05-2004, 12:34
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
MieX schreef op 20-05-2004 @ 13:31 :
Ik zou iets meer eten bij de lunch, het lijkt me dat je met 1 kaasbroodje na een uur of 2 al weer heel erge honger hebt
Nou het was wel een heel erg vet kaasbroodje...zo'n eentje die je warm bij de croissanterie haalt mmm...ik zit er nu nog wel erg vol van hoor, terwijl het al 1.5 uur geleden is.
Oud 20-05-2004, 13:08
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 13:34 :
Nou het was wel een heel erg vet kaasbroodje...zo'n eentje die je warm bij de croissanterie haalt mmm...ik zit er nu nog wel erg vol van hoor, terwijl het al 1.5 uur geleden is.
kaasbroodjes vullen mij ook altijd heel erg... dus lijkt me niet dat je meer moet eten
Oud 20-05-2004, 13:19
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 20-05-2004 @ 14:08 :
kaasbroodjes vullen mij ook altijd heel erg... dus lijkt me niet dat je meer moet eten
Ja, en volgens mij zijn het ook aardig wat calorieen
Oud 20-05-2004, 13:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 14:19 :
Ja, en volgens mij zijn het ook aardig wat calorieen
Ja en dat snap ik dan niet. Als je dan gewoon 4 boterhammen eet... verspreid tussen 11 uur en 18 uur, heb je helemaal geen honger
Oud 20-05-2004, 14:09
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 20-05-2004 @ 14:46 :
Ja en dat snap ik dan niet. Als je dan gewoon 4 boterhammen eet... verspreid tussen 11 uur en 18 uur, heb je helemaal geen honger
Ik heb geen honger hoor! Maar ik snap je punt, maar ik was in de stad en had gewoon trek in een lekker broodje.
Oud 20-05-2004, 14:45
Verwijderd
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 15:09 :
Ik heb geen honger hoor! Maar ik snap je punt, maar ik was in de stad en had gewoon trek in een lekker broodje.
En dan moet je dat ook gewoon nemen!
Oud 20-05-2004, 17:08
Verwijderd
Ik probeer nu het vele water drinken uit.
Oud 20-05-2004, 17:37
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 09:44 :
Je ziet het, ik vraag me af of het er ook is.

(Kan nl niet, volgens mij, je hebt al behoorlijk ondergewicht.)
Ja.
Citaat:
Leonoor schreef op 19-05-2004 @ 19:21 :
Zit ik idd wel te overwegen. Al weet ik zijn reactie toch wel ("je bent toch helemaal niet dik?!"), maar goed, ik kan het er op gooien dat ik voor mijn trouwen graag een paar kilo kwijt wil en/of dat ik het gevoel heb dat het met eten nog niet goed zit (ivm intolerantie). Al moet ik dan wel snel gaan, want anders is het niet meer te halen...
Maar als je aankomt (of iig niet afvalt?) terwijl je goed let op
wat en hoeveel je eet ed, klopt het toch ook niet helemaal
lijkt me..? Is alleen dat niet al een reden om te kunnen gaan
ed, of?

Verder, naja. Pluspunt is dat m'n gewicht iig een beetje stabiel is. (eindelijk?)
Oud 20-05-2004, 17:55
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Quiana schreef op 20-05-2004 @ 18:37 :
Verder, naja. Pluspunt is dat m'n gewicht iig een beetje stabiel is. (eindelijk?)
Oud 20-05-2004, 17:58
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 13:27 :
Ontbijt:
1 x volle yoghurt
1 x rijstwafel
1 x kaas 20+
1 x brood volkoren
1 x glas rooibos-honing thee
1/2 suikerklontje
1 x ontbijtkoek
1 x boter op brood

Tussendoor:
1 x kiwi

Lunch:
1 x kaasbroodje
1/2 liter water

Tussendoor:
1/2 liter water
1 x appelflap

Diner:
2 x opscheplepel patat
2 x eetlepel volle mayonaise
1 x bakje dubbelvla
1 x glas fanta
Dit heb ik uiteindelijk vandaag gegeten. Een vriendin was jarig, vandaar die appelflap en vet avondeten. Ik zit aan de 1232 calorieën.
Ik heb 20 km gefietst. Daar heb ik ongeveer 630 calorieën mee verbruikt.
Oud 20-05-2004, 19:06
steefos
steefos is offline
waarom, waarom warm weer is leuk maar al het vet en suiker in schepijs...
Oud 20-05-2004, 19:49
nienie
nienie is offline
Citaat:
Kassandra schreef op 20-05-2004 @ 20:06 :
Neem waterijs, dat scheelt een hoop! Raketten en van die roze frambozenijsjes zijn ook nog best lekker, en als je nog gezonder wil, kan je ook waterlollies nemen (minder suiker).
Oud 20-05-2004, 19:56
MieX
MieX is offline
Citaat:
Kassandra schreef op 20-05-2004 @ 20:06 :
Hertog slagroom ijs light
Oud 21-05-2004, 01:05
Verwijderd
ik ben vanaf zondag heel goed bezig:
ik heb zondag, dinsdag en woensdag hardgelopen (miss vandaag weer ff) ik doe daarmee zo'n programmaatje waarmee je dus niet te vlug begint, maar wel na een aantal weken een half uur kan lopen.
ik eet geen choco of snoepjes meer. wel elke avond een koekje. verder veel water en vruchtensap. ik loop eigenlijk niet met honger rond en alles gaat goed. vandaag heb ik wel een lekker roerei gemaakt en vanaaf een ijsje gehaald (schepijs MET slagroom :-) ).
ik ga het niet overdrijven, maar ik merk nu al dat het werkt. volgens mij ben ik al ietsje afgevallen en ik voel me lekkerder in mn vel zitten door het hardlopen. tis een echte aanrader!!!

voor alle mensen die wat willen afvallen hier een tip: beweeg!!! al het bewegen helpt: fietsen, wandelen, neem de trap ipv de lift enz. hierdoor gaat het veel sneller en het verhoogt je stofwisseling en vetverbranding!!!

kussie
Oud 21-05-2004, 07:03
Verwijderd
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 18:58 :
Ik zit aan de 1232 calorieën.
Nogal weinig (erg) voor iemand die aan de groei is...

Ipv schepijs idd waterijsjes of yoghurtijs, scheelt ook een heleboel of idd dat light ijs, maar ik weet niet of dat te eten is (ik vind slagroomijs toch sowieso niet lekker ). Jamin (en vaak van die ijsdingen op wielen die door de straat rijden ook) heeft bovendien meestal ook wel suikervrij ijs. En Solero heeft maar 4% vet oid...staat iig op de verpakking, in hoeverre het waar is en hoe het met suiker enz. zit, dat weet ik ook niet precies.
Oud 21-05-2004, 07:05
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 21-05-2004 @ 02:05 :
voor alle mensen die wat willen afvallen hier een tip: beweeg!!!
Ik denk dat vrijwel iedereen hier dat wel weet.

Fijn dat je je er beter door voelt iig!
Oud 21-05-2004, 07:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-05-2004 @ 08:03 :
En Solero heeft maar 4% vet oid...staat iig op de verpakking, in hoeverre het waar is
Ze mogen geen onwaarheden op de verpakking zetten.

Je hebt nu ook magnum light.
Oud 21-05-2004, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 21-05-2004 @ 08:23 :
Ze mogen geen onwaarheden op de verpakking zetten.

Je hebt nu ook magnum light.
Das waar. Dan 4% vet, maar verder weet je niet wat er in zit (misschien wel tien kilo suiker oid, bij wijze van spreke dan natuurlijk ).

Magnum Light hebben ze hier idd ook...al vraag ik me af of de hele Magnum dan light is of alleen het binnenste gedeelte...maar ja, 't zal sowieso minder slecht zijn dan een gewone Magnum.
Oud 21-05-2004, 08:03
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-05-2004 @ 08:30 :
Das waar. Dan 4% vet, maar verder weet je niet wat er in zit (misschien wel tien kilo suiker oid, bij wijze van spreke dan natuurlijk ).
Klopt ze mogen wel dingen verzwijgen op de LOSSE verpakkingen.

Ik neem aan dat de ijsjes die je los koopt hetzelfde zijn als de ijsjes die je per 4/6 in de winkel koopt. Dan kun je wél kijken hoeveel suiker erin zit. Kost wat moeite, maar och

Ik ben pas een advertentie tegen gekomen van die Magnum, geloof in de Yes. Als ik hem gevonden heb zal ik even kijken of het voor de vulling is of voor het hele ijsje!

[edit]Gevind! Ze hebben het over 33% minder vet en 30% minder caloriën. Vraag me af of het voor de chocola geld aangezien chocola aan een bult eisen moet voldoen om überhaupt chocola te heten. Ik weet niet of die eisen ook gaan over suiker en cacaoboter, maar dan moet ik mijn warenwetboekje weer opzoeken [/edit]

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 08:14.
Oud 21-05-2004, 08:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 18:58 :
Dit heb ik uiteindelijk vandaag gegeten. Een vriendin was jarig, vandaar die appelflap en vet avondeten. Ik zit aan de 1232 calorieën.
Ik heb 20 km gefietst. Daar heb ik ongeveer 630 calorieën mee verbruikt.
drink je geen melk?
Oud 21-05-2004, 10:05
steefos
steefos is offline
hmm ja is een idee meer waterijs eten ipv schepijs, die magnum light is een beetje hard volgemij is het suiker vervangen door water en er romig is hij ook niet meer.

>lang leve de racketjes dan maar<
Oud 21-05-2004, 10:17
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Kassandra schreef op 21-05-2004 @ 11:05 :
hmm ja is een idee meer waterijs eten ipv schepijs, die magnum light is een beetje hard volgemij is het suiker vervangen door water en er romig is hij ook niet meer.
Er zitten zoetstoffen in *blurgh*
Oud 21-05-2004, 10:59
Arwyn
Arwyn is offline
Ik vond die Magnum light best wel meevallen eigenlijk!
Ik had zo'n hartstikke ranzig ijsje verwacht, maar het was best te eten

En dat warme weer is idd leuk, maar ja, dat ijs dan weer... Ik heb woesdag met 3 andere mensen een literbak leeggegeten (nou heb ik volgens mij wel het minst gehad, maar dan nog!).. Slecht!
Maar ben toch nog een beetje afgevallen. Heb dan ook veel gefietst, dat helpt
Oud 21-05-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 21-05-2004 @ 02:05 :
voor alle mensen die wat willen afvallen hier een tip: beweeg!!! al het bewegen helpt: fietsen, wandelen, neem de trap ipv de lift enz. hierdoor gaat het veel sneller en het verhoogt je stofwisseling en vetverbranding!!!
ja, dat is een leuke tip, maar ik ben nu al 2 weken 5 keer per week een uur aan het sporten, en dr is niets af. ik let op mn eten, eet alleen maar groenten, fruit en brood (met gezond bleg, weliswaar), en ik val niet meer af. door de pil houdt ik toch extra vocht vast ofzo.

zijn er meer mensen hier die aangekomenz ijn door hun pil en die het er niet (meer) afkrijgen? (of moet dit in het pil-topic?)
Oud 21-05-2004, 15:34
Verwijderd
Liners zijn ook best lekker...lijkt op een Magnum, maar is suikervrij (hoewel suikervrije chocola wel erg vet schijnt te zijn).

@WooF: Door het warme weer zou het misschien ook kunnen dat je meer vocht vast houdt dan normaal ofzo...
Oud 21-05-2004, 18:38
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik ben even 2 weken van dieet af, dus vandaag heb ik heel ongezond gegeten (veel en ijsje, koekje, snoepjes en zonet pannenkoeken en vanavond vast wat chips), maar moet voor een keertje kunnen. Straks heb ik examens en dan moet ik dus genoeg eten.
Verder wil ik m'n benen nog steeds wat dunner maar hoeft er verder geen gewicht meer af (ik ben wel dus wel dun genoeg), misschien dat ik het de sportleraar binnenkort wel vraag.
(als hij goede tips heeft dan zal ik het hier wel neerzetten)
Oud 21-05-2004, 18:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Bah, ongesteld. Vreetbuien de gekste
Oud 21-05-2004, 19:04
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Zo!, ik ben niet zo best bezig met eten. I.g. niet echt gezond. 't kan mij eerlijk gezegd ook niet veel schelen(op dit moment) . En ik heb zooo zin in ijsjes .*heeft net heel wat dropjes op*.
Raar genoeg was ik pas geleden wel afgevallen, zal wle stress zijn. Nu zal het er wel wat aankomen, want ik eet meer nu ik even vrij ben dezer dagen & het weekend. Nahjah, na het weekend maar weer op het goede spoor gaan zitten.
Oud 21-05-2004, 20:07
Verwijderd
het gaat goehoed! niet dat ik niet heel af en toe zondig, maar dit keer, in tegenstelling tot andere keren, kan ik daarna gewoon doorgaan met lijnen
Oud 21-05-2004, 20:29
Redhair
Redhair is offline
Vandaag is het eindelijk eens gpoed gegaan

Ontbijt
Boterham met lightjam
jus dorange

middageten
tomatensoep met stokbrood
stukje stokbrood met patrella

avondeten
stokbrood met salami

tussendoor water gedronken en veel druiven gegeten
Ik kan het wel!En dat terwijl er in de kast mijn lievelingschips en koekjes liggen

Jammer dat ik nu niet kan sporten door mijn moeheid
Oud 21-05-2004, 21:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga niet meer lijnen denk ik. Als ik lijn dan kom ik alleen maar aan en nu heb ik al een poos niet bewust gelijnt en zit zelfs mijn strakste spijkerbroek los. Ik geloof er niet meer in. Wel denk ik dat als je eenmaal ooit begonnen bent met lijnen dat je dat gevoel nooit meer kwijt raakt, dat je nooit meer onbezonnen ongezond kan eten zonder ergens in je achterhoofd te beseffen dat het heel ongezond en slecht voor je lijn is wat je nu eet. Ik denk niet dat ik daar nog ooit van af kom. Zijn er mensen die dit herkennen of ben ik de enige hierin?
Oud 22-05-2004, 00:38
Verwijderd
het lekkere bij mij is vooral dat als ik hardgelopen heb ik ook niet zo veel honger heb!! Verder let ik wel op wat ik eet, maar ik ga niet extreem doen, dat hou ik namelijk toch niet vol...
Oud 22-05-2004, 08:52
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-05-2004 @ 22:51 :
Wel denk ik dat als je eenmaal ooit begonnen bent met lijnen dat je dat gevoel nooit meer kwijt raakt, dat je nooit meer onbezonnen ongezond kan eten zonder ergens in je achterhoofd te beseffen dat het heel ongezond en slecht voor je lijn is wat je nu eet. Ik denk niet dat ik daar nog ooit van af kom. Zijn er mensen die dit herkennen of ben ik de enige hierin?
Dat heb ik ook ja. Misschien vervelend (of juist goed), maar volgens mij hebben veel mensen hier dat ook wel.
Oud 22-05-2004, 10:46
Verwijderd
de eerste kilo is eraf!
Oud 22-05-2004, 11:07
robuez
robuez is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 22-05-2004 @ 11:46 :
de eerste kilo is eraf!
gefeliciteerd!! Ik moet trouwens ook nodig wat strakker worden voor de zomer, ik weet het begin laat..maar het is tenminste een begin! Opzich hoef ik niet veel af te vallen..wil alleen een wat plattere buik!! Ga dus vooral veel oefeningen doen, veel water drinken en gezond eten..
Oud 22-05-2004, 11:30
steefos
steefos is offline
hurey ik heb mn onbijt binnen een maand op kunnen halen van helemaal niets tot 2 beschuitjes met aardbeien en een rijstenwafel met kaas.
Oud 22-05-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Kassandra schreef op 22-05-2004 @ 12:30 :
hurey ik heb mn onbijt binnen een maand op kunnen halen van helemaal niets tot 2 beschuitjes met aardbeien en een rijstenwafel met kaas.
goedzo! das al een stuk gezonder!
Oud 22-05-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-05-2004 @ 22:51 :
Ik ga niet meer lijnen denk ik. Als ik lijn dan kom ik alleen maar aan en nu heb ik al een poos niet bewust gelijnt en zit zelfs mijn strakste spijkerbroek los. Ik geloof er niet meer in. Wel denk ik dat als je eenmaal ooit begonnen bent met lijnen dat je dat gevoel nooit meer kwijt raakt, dat je nooit meer onbezonnen ongezond kan eten zonder ergens in je achterhoofd te beseffen dat het heel ongezond en slecht voor je lijn is wat je nu eet. Ik denk niet dat ik daar nog ooit van af kom. Zijn er mensen die dit herkennen of ben ik de enige hierin?
mèn, precies waar ik het laatst met iemand over had. als je eenmaal begint met lijnen/dieeten/afvallen, dan blijf je ermee bezig. en volgens mij blijf ik dat ook mn hele leven nog wel doen. omdat ik gewoon nooit meer zo zwaar wil worden als ik was. *moet je vooral zo doorgaan als je vandaag deed, marlies*
Oud 22-05-2004, 14:47
Mindfields
Mindfields is offline
Shit, ik kon het niet laten, 5 koekjes gegeten.
Vanavond een verjaardag (met bier en chips ) en morgen een bbq.. maargoed, ik ga me inhouden, en dan na het weekend weer vol er tegen aan.
Oud 22-05-2004, 15:09
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-05-2004 @ 15:47 :
Shit, ik kon het niet laten, 5 koekjes gegeten.
Waarom meteen 5? Is 1 niet genoeg? En als je zoveel honger hebt dat je 5 koekjes op kan, dan had je beter een boterhammetje kunnen smeren... Toch?
Oud 22-05-2004, 15:13
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 20-05-2004 @ 18:08 :
Ik probeer nu het vele water drinken uit.
Dat ben ik deze week ook aan het doen, t bevalt me best alleen moet ik wel steeds plassen en dat is vrij irritant, eigenlijk.
Oud 22-05-2004, 15:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, ik woog vandaag met kleren al twee kilo minder dan normaal zonder kleren dus dan moet ik toch wel heel wat zijn afgevallen? Hoeveel wegen je kleren ongeveer (ondergoed, sokken, ribbroek, shirtje)?

Het is wel al een hele tijd geleden dat ik me gewogen heb maar dit had ik niet verwacht. Het is nu wel zo dat echt al mijn broeken te wijd zijn, zelfs mijn oude strakke broeken, dus dat is ook weer niet zo handig.
Oud 22-05-2004, 15:40
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Qamra schreef op 22-05-2004 @ 16:09 :
Waarom meteen 5? Is 1 niet genoeg? En als je zoveel honger hebt dat je 5 koekjes op kan, dan had je beter een boterhammetje kunnen smeren... Toch?
Het domino effect... Maar ik ben nogal verwend vroeger met als resultaat dat ik eigenlijk niks op brood lust. Nogal lastig.
Oud 22-05-2004, 15:45
Fleurop
Fleurop is offline
hm... vandaag nogal afgeweken van mijn dieet. Ik had verjaardag en heb best wat hapjes gehad. Maar geen taart gehad.
Ach... 1 dagje moet kunnen.
Oud 22-05-2004, 16:23
Verwijderd
ik heb het bij 1 chocolaatje kunnen laten! als ik zoiets deed bij mijn vorige dieet-pogingen dan kreeg ik meteen een vreetbui!
ahhh dit voelt relaxt .
Oud 22-05-2004, 16:53
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-05-2004 @ 16:40 :
Het domino effect... Maar ik ben nogal verwend vroeger met als resultaat dat ik eigenlijk niks op brood lust. Nogal lastig.
Het ging me niet om het brood, maar om de koekjes.

En bedenk; het is iets anders of je honger-honger hebt of trek-honger. Tegen die trek-honger moet je wat doen als je aan het diëten bent en vooral hoe je op die honger reageert. Probeer het te negeren of neem iets te drinken (kom je ook nog eens makkelijker aan die 1,5/2 liter vloeistof ).

Je moet jezelf niet gaan uithongeren, maar dan ben je je echte honger aan het negeren en dat werkt soms zelfs averechts!
Oud 22-05-2004, 17:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Replica schreef op 22-05-2004 @ 18:11 :
Ik word een beetje moedeloos van alles. Ik let echt op wat ik eet, eet op een dag ongeveer 4 boterhammen met philadelphia light, 2 stuks fruit, een beker cup-a-soup, een beker halfvolle melk of karnemelk en soms ontbijtkoek. Met het avondeten probeer ik zoveel mogelijk groente te eten, en als we bijv. patat eten eet ik daar minder van dan dat ik normaal zou doen. Ook eet ik geen volle vla meer als toetje. Ik beweeg zoveel ik kan, dat is niet veel maar altijd beter dan niks. En toch kom ik aan! Ik zag pas ergens dat ik had opgeschreven dat ik in januari 63 kilo woog, vanmorgen woog ik 66,5. Dat schiet toch niet op? Soms val ik 2 kilo af, maar even zo snel zit dat er ook weer bij. En tuurlijk eet ik wel eens pizza ofzo, maar dat moet toch ook kunnen? Ik weet wel dat ik niet echt te dik ben, maar ik wilde er een paar kilootjes af hebben. Dat schiet zo niet op natuurlijk

Het enige positieve is dat ik, nu ik ongeveer een maand geen vlees meer eet, geen last meer heb van diarree/verstopping
Het lijkt wél je genoeg eet.. Of heb je veel honger??

Geen idee, maar ik weet wel dat als je jezelf uit gaat hongeren dat je lichaam dan op standje oorlog komt en alles opslaat wat het binnen krijgt, omdat het nou eenmaal niet veel binnen krijgt.

En je was/bent toch ook ziek? Kan de verandering tussen bed liggen en bewegen niet de oorzaak zijn? Spieren wegen zwaarder dan vet. In dat geval moet je niet kijken naar wat de weegschaal zegt maar hoe je er in de spiegel uit ziet.

Regels voor berichten