Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 19:03
telluriet
telluriet is offline
Metal is kut.
Ik word st33l0 denk ik. Iemand al m'n cd's kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2004, 19:08
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Poison schreef op 19-05-2004 @ 17:41 :
zeer goed heb namelijk zojuist mijn Graspop ticket binnen gekregen

Wat vinden julie van Celtic Frost dan?
Gaaf, echt. Morbid Tales draait hier nog van tijd tot tijd vrolijk z'n rondjes.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:21
proof of life
proof of life is offline
Citaat:
Poison schreef op 19-05-2004 @ 17:41 :
heb zojuist mijn Graspop ticket binnen gekregen
ik wil ook naar graspop...

ontopic:
jah, ik luister metal...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:39
Tsasil
Tsasil is offline
Ik hou ook ontzettend veel van metal, ik ga altijd naar bed met de leden van:

Deep Purple
Black Sabbath
Led Zeppelin
Kittie
Celtic Frost
Venom
en alle Nazi Black Metal bands
Oud 19-05-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
OPGEROTH schreef op 19-05-2004 @ 17:39 :
Is dat metal heden ten dage?!
heden dagen niet, een tijd geleden wel
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:13
Poison
Poison is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 19-05-2004 @ 20:39 :
Ik hou ook ontzettend veel van metal, ik ga altijd naar bed met de leden van:

Deep Purple
Black Sabbath
Led Zeppelin
Kittie
Celtic Frost
Venom
en alle Nazi Black Metal bands
dat zijn gave bands, al zie ik Deep Purple en Led Zeppelin meer als Hard Rock dan als metal, al hebben zij wel veel invloed gehad op de huideige Metal.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:16
EggeD
EggeD is offline
Nee Kittie is lekker metal.
Oud 19-05-2004, 21:48
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 19-05-2004 @ 17:39 :
Is dat metal heden ten dage?!
ja wtf is er mis met pain

petertje heerscht
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 22:09
Poison
Poison is offline
Citaat:
telluriet schreef op 19-05-2004 @ 20:08 :
Gaaf, echt. Morbid Tales draait hier nog van tijd tot tijd vrolijk z'n rondjes.
ik vind To mega therion beter, maar morbid tales is ook gaaf
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 00:52
Unique Clone
Unique Clone is offline
Fear Factory, Pantera, Strapping Young Lad, Stampin' Ground, Carcass, Slipknot, Superjoint Ritual, Kataklysm, Mudvayne, Killswitch Engage, Life of Agony, Skinlab, Machine Head, Six Feet Under, Terroristars, Chimaira, Hatebreed, Shadowsfall, Testament, Laaz Rockit, Sepultura, Metallica (oude), etc...., je ziet wel, ik ben op veel markten thuis qua metal gebied .
Oud 20-05-2004, 06:50
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ancient rites, Arch Enemy, Anal Cunt, Anal Blast,Behemoth, Benediction, Bolt Thrower,Caedere,Cliteater, Carcass,Catasexual Urge Motivation, Exhumed, Inhume, Fuck i'm dead, Kringspiertyfus, Spetälskahora,c.s.s.o, cannibal corpse,ninnghizhidda, officium triste,Dying Fetus, Leng Tche,Prostetic Cunt, Prostitute disfigurement, Bitch Beater Bible,Flächenbrand, Bound for Glory, Smegma Latency research group, Lord Gore, Misery Index, houwitser, Aborted, Pyamia, Gorerotted.. enz enz..

Powermetal is inderdaad gay.Al is je gitaar nog zo stoer, in een rode hema onderbroek let niemand erop.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 07:14
EggeD
EggeD is offline
Wat hebben mensen toch met rijtjes metalbands ?

Als je ze echt zo bij elkaar op een hoop gooit zullen ze zo heel verdwaasd in het rond kijken zo van huh waar ben ik, wie zijn dit allemaal ?

Zo gay is powermetal niet, veel goede riffs ed komen juist van die kant, ze experimenteren vaak meer dan death en grind. Je moet wel wat originele bandjes zoeken natuurlijk en niet speciaal op de luur staan voor faggots, maar ja, als dat is wat je wilt ...
Oud 20-05-2004, 09:47
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Alle bands met "Anal" in de naam
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:48
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
En alle vuige varianten natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:11
enema abortion
enema abortion is offline
Metal is echt niet cool yo.
Oud 20-05-2004, 14:52
Verwijderd
hehehehhehe
naja laat ook maar
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:32
enema abortion
Stand up for exciter!
Oud 20-05-2004, 16:44
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben groot Iron Maiden fan... Maiden is moeilijk in een hokje te plaatsen en voor iedereen eigenlijk wel wat, maar je moet wel van een hoge stem houden.

Verder... Blind Guardian, Iced Earth, Sentenced, Judas Priest, Dream Theater, Kamelot, Megadeth, Annihilator, Metallica, Fear Factory, Testament... Dat zijn echt mijn bands...

Jah, voornamelijk powermetal en speedmetal gericht, eigenlijk. Maar ik ben voor de afwisseling ook gek op stevige harde metal.

Maar mijn smaak is breed, ik sta voor veel andere soorten muziek open (van de meest rustige rockmuziek tot de meest diepe, duistere death metal en af en toe zelfs andersoortige muziek)...
Oud 20-05-2004, 18:44
hatefukk
hatefukk is offline
Metal? Tja, je zult toch wat specifieker moeten zijn dan dat.

Mijn voorkeur gaat uit naar ruige thrash (bands als sacrilege bc, slaughterlord, sacred reich, soothsayer, etc.) Die rauwe rebellie van de jaren '80 raakt werkelijk een snaar bij me.

"traditionele" heavy metal heb ik dan weer een stuk minder mee. Bij iron maiden groeien mijn tenen de grond in van ergernis, maar goat horn vind ik bijvoorbeeld weer geweldig.

Qua death metal prefereer ik old school US death metal ala Autopsy.

Black metal interesseert me eerlijk gezegd niet zoveel. Ik heb er jaren vrijwel uitsluitend naar geluisterd maar ik ben er echt helemaal klaar mee. De 'scene' wordt tegenwoordig gekenmerkt door neo-heidenen met een plaat voor hun hoofd ter groote van antarctica, ns-ertjes, saaie 'atmosferische' riffs, pretentieus gewauwel, overtrokken sentiment en bovenal VRESELIJK slechte muzikanten. Het ns-kamp heb ik nooit wat mee gehad (wat een melodramatisch gewauwel prediken die lui altijd zeg), maar de übertruie n3kro 'misanthropen' komen me ook werkelijk de strot uit. Ik zou zeggen, leer een instrument bespelen voor je een band begint.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:48
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 20-05-2004 @ 10:47 :
Alle bands met "Anal" in de naam
huhuhuhu.. anal huhuhuhuhu!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:55
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Poison schreef op 19-05-2004 @ 12:31 :
en op kleinere schaal vind ik Heidevolk wel gaaf.
Hahah, dat klinkt K*T .
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:56
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 20-05-2004 @ 19:55 :
Hahah, dat klinkt K*T .
Is het ook...neo-heidenen van de bovenste plank. Wat mij betreft mogen ze allemaal in een kamp aan het werk gezet worden.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Mijn mening, Ik vind metal kut...
Maja, ik was zelf een metal boer
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 20:57
Verwijderd
Ik vind die nieuwe clip van Dimmu Borgier gaaf \m/ Vette make up en special effects enzo. Jammer dat 't muzikaal kant noch wal slaat
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:58
Poison
Poison is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-05-2004 @ 21:57 :
Ik vind die nieuwe clip van Dimmu Borgier gaaf \m/ Vette make up en special effects enzo. Jammer dat 't muzikaal kant noch wal slaat
whaha, dat nummer van Borgir is best gaaf maar de clip vind ik kut.

Citaat:
hatefukk schreef op 20-05-2004 @ 19:56 :
Is het ook...neo-heidenen van de bovenste plank. Wat mij betreft mogen ze allemaal in een kamp aan het werk gezet worden.
Wat is er mis met trots zijn op je gelderse achtergrond? Teksten over vroegere volkeren en hun culturen kunnen mij meer boeien dan satanistische teksten. Ik vind de Viking/Folk metal een leuke stroming. Wat ik ook leuk vind is dat er vaak ook "traditionele" instrumenten gebruikt worden zoals fluiten.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:21
EggeD
EggeD is offline
Als ik metal luister is het in de trand van Tiamat/My Dying Bride/Opeth/Satyricon, beetje doom en black denk ik zo. Mja ik heb vanalles liggen, dus als ik zin heb
Oud 20-05-2004, 22:26
MikeyMo
MikeyMo is offline
Jah, ik hou heeeel erg van metal..

* Linkin Park

*Limp Bizkit

Oud 20-05-2004, 22:29
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 20-05-2004 @ 23:26 :
Jah, ik hou heeeel erg van metal..

* Linkin Park

*Limp Bizkit

Oud 20-05-2004, 22:32
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
hatefukk schreef op 20-05-2004 @ 19:44 :

Black metal interesseert me eerlijk gezegd niet zoveel. Ik heb er jaren vrijwel uitsluitend naar geluisterd maar ik ben er echt helemaal klaar mee. De 'scene' wordt tegenwoordig gekenmerkt door neo-heidenen met een plaat voor hun hoofd ter groote van antarctica, ns-ertjes, saaie 'atmosferische' riffs, pretentieus gewauwel, overtrokken sentiment en bovenal VRESELIJK slechte muzikanten. Het ns-kamp heb ik nooit wat mee gehad (wat een melodramatisch gewauwel prediken die lui altijd zeg), maar de übertruie n3kro 'misanthropen' komen me ook werkelijk de strot uit. Ik zou zeggen, leer een instrument bespelen voor je een band begint.
Kan ik me inmiddels ook erg in je punt vinden, heb het ook lichtelijk gehad met die stroming, niet dat ik helemaal niet meer naar luister maar veel minder en meer de wat toegankelijkere zooi als Immortal/Satyricon/Marduk etc en wat minder de nekro, grim ende underground kvlt

komen zeker weer reacties met betrekking tot mijn avatar
Oud 20-05-2004, 22:33
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
@ Hiero: Orphaned Land
Oud 20-05-2004, 22:37
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
hatefukk schreef op 20-05-2004 @ 19:44 :

Kan me ook wel enigszins vinden in wat je hier noemt, er worden tegenwoordig zo ontzettend veel cd's uitbracht binnen het BM/NSBM genre, en er is maar 1% echt de moeite waard. Het gaat steeds meer draaien om imago en stoerdoenerij ipv waar het werkelijk om zou moeten gaan, namelijk de muziek.
Oud 21-05-2004, 00:06
Q
Q is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-05-2004 @ 17:04 :
If you are NOT into Metal then you are NOT my friend \m/
ManWar?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 08:00
EggeD
EggeD is offline
Vet warme trui
Oud 21-05-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 21-05-2004 @ 09:00 :
Vet warme trui
herbs first
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 13:53
enema abortion
Even een serieuze reactie:

Mijn favoriete soort metal is 80s thrashmetal.
Bands als Exodus, Nuclear Assault, Testament, Death Wish, Agent Steel, Kreator, Sodom, Intruder, Vio-lence, Death Angel, Dark Angel, Razor, No Mercy, Destruction, Sacred Reich, Anthrax, SOD, etc.
Oud 21-05-2004, 15:28
finger_fish
finger_fish is offline
ikkeuh!!!
Oud 21-05-2004, 15:56
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 21-05-2004 @ 14:53 :
Even een serieuze reactie:

Mijn favoriete soort metal is 80s thrashmetal.
Bands als Exodus, Nuclear Assault, Testament, Death Wish, Agent Steel, Kreator, Sodom, Intruder, Vio-lence, Death Angel, Dark Angel, Razor, No Mercy, Destruction, Sacred Reich, Anthrax, SOD, etc.
Kijk, wij begrijpen elkaar
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:23
FaZ
FaZ is offline
ik luister naar orgy
Oud 21-05-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 21-05-2004 @ 01:06 :
ManWar?
Uhuh

Het levende bewijs dat Metal de gayste muzieksoort op aarde is.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:34
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Black Metal 'fans' die opeens afhaken rond hun 20e zijn 9 van de 10 keer begonnen met luisteren/uitdragen omdat ze 4 of 5 jaar geleden de rebelse puber wilden uithangen. Ze zijn eroverheen gegroeid, en hadden al die tijd al geen goed gevoel bij de muziek, maar luisterden ernaar omdat het stoer was. Plotseling vinden ze alles wat met BM te maken heeft slecht, eentonig, saai.
Ze hielden zichzelf gewoon jaren voor de gek door te doen of ze zo 'true' waren. Ik schijt op die mensen, echt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:07
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 22-05-2004 @ 18:34 :
Black Metal 'fans' die opeens afhaken rond hun 20e zijn 9 van de 10 keer begonnen met luisteren/uitdragen omdat ze 4 of 5 jaar geleden de rebelse puber wilden uithangen. Ze zijn eroverheen gegroeid, en hadden al die tijd al geen goed gevoel bij de muziek, maar luisterden ernaar omdat het stoer was. Plotseling vinden ze alles wat met BM te maken heeft slecht, eentonig, saai.
Ze hielden zichzelf gewoon jaren voor de gek door te doen of ze zo 'true' waren. Ik schijt op die mensen, echt.
Niks mis met rebelse pubers. Sterker nog, de huidige jeugd mag wat mij betreft wel weer wat rebelser worden. Provoceer godverdomme!! Wat is er toch gebeurd met de energieke jeugdbewegingen van de jaren '60-'70??

Wat betreft blek metle, de reden dat veel mensen afhaken (waarom je dit nu weer aan iemands leeftijd wijt is me een raadsel, in alle lagen van de 'scene' beginnen mensen genoeg te krijgen van deze steeds verder degenererende muzieksoort) is simpelweg dat de paar goede bands die er nog zijn steeds meer overspoeld worden door troep. En dan heb ik het niet over 'sell-outs' (darkthrone ragt nog steeds 99% van de metalbands aan flarden), maar over dat oerwoud van hersenloze randdebielen dat zich tegenwoordig de 'underground' noemt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:13
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
hatefukk schreef op 22-05-2004 @ 20:07 :
Niks mis met rebelse pubers. Sterker nog, de huidige jeugd mag wat mij betreft wel weer wat rebelser worden. Provoceer godverdomme!! Wat is er toch gebeurd met de energieke jeugdbewegingen van de jaren '60-'70??

Wat betreft blek metle, de reden dat veel mensen afhaken (waarom je dit nu weer aan iemands leeftijd wijt is me een raadsel, in alle lagen van de 'scene' beginnen mensen genoeg te krijgen van deze steeds verder degenererende muzieksoort) is simpelweg dat de paar goede bands die er nog zijn steeds meer overspoeld worden door troep. En dan heb ik het niet over 'sell-outs' (darkthrone ragt nog steeds 99% van de metalbands aan flarden), maar over dat oerwoud van hersenloze randdebielen dat zich tegenwoordig de 'underground' noemt.
ff helemaal offtopic, heb jij ooit op t forum van zenial gezeten toevallig?
Oud 22-05-2004, 19:17
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 22-05-2004 @ 20:13 :
ff helemaal offtopic, heb jij ooit op t forum van zenial gezeten toevallig?
Hoeveel mensen nemen een nickname als hatefukk met dubbel k?

Edit: nu ben ik natuurlijk erg benieuwd wie jij bent.

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:36
Ragnar
Ragnar is offline
naja ik heb er ook ooit gepost, ook onder de naam AmnesJAn, maargoed, dat is al een tijdje geleden
Oud 22-05-2004, 20:02
Fog.
Fog. is offline
\m/
Oud 22-05-2004, 23:33
Verwijderd
Neo-Klassieke vormen van 'metal', het liefst zo ver mogelijk uit de buurt van 'bang your head for satan'-taferelen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 00:01
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
hatefukk schreef op 22-05-2004 @ 20:17 :
Hoeveel mensen nemen een nickname als hatefukk met dubbel k?

Edit: nu ben ik natuurlijk erg benieuwd wie jij bent.
sad x is gewoon trendy

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:25
Blastomaniac
Blastomaniac is offline
Anthrax, Slayer, Sepultura, Testament, S.O.D., M.O.D., Morbid Angel, Type O Negative, Dimmu Borgir, Cradle Of Filth, The Kovenant, Arcturus, Old Man`s Child, Emperor, Immortal, Satyricon, Lacuna Coil, Black Sabbath, Black Label Society, Panzerchrist, Dream Theater, Masters Of Reality, Spiritual Beggars, Arch Enemy, Grip Inc., Darkane, Soilwork, Iron Maiden, Ozzy Osbourne, Gun`s n`Roses, Metallica, Fear Factory, Strapping Young Lad, Machine Head, Rainbow, Children Of Bodom....en nog wat andere dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:27
Oakleaf
Oakleaf is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 23-05-2004 @ 00:33 :
Neo-Klassieke vormen van 'metal', het liefst zo ver mogelijk uit de buurt van 'bang your head for satan'-taferelen.
Oud 23-05-2004, 22:32
Stekel41
Stekel41 is offline
hmm ik ga naar dynamo 5 juni mijn persoonlijke favorieten Soulfly en ill Nino en metal zoals dimmu borgir en slayer ensow.. www.dynamo.nl
Reageren

Regels voor berichten