![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel terecht namelijk dat ze het heeft aangekaard. Het zijn stomme fouten die voorkomen konden worden en voor volgende jaren is dat goed om naar te kijken. (voor dit jaar maakt het idd niets meer uit)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
idd zullen we allemaal gaan klagen??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en aangezien klagen altijd oplucht is laks de aangewezen instantie om je ei kwijt te kunnen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En voor de mensen die zeggen dat de jaartallen niet belangrijk waren: In de geschiedenistopic van het vwo is te lezen dat er in een boek werd gezegd dat de nacht van Schmelzer eind 1967 was. Met het examen werd gevraagd wat er voor de verkiezingen van 1967 was gebeurd dat voor een omslagpunt had gezorgd, en het antwoord was dus die Nacht van Schmelzer. Dit was namelijk éigenlijk in 1966. Sommige mensen hebben het dus fout doordat er een verkeerd jaartal in hun boek stond en zij dachten: nee, de Nacht van Schmelzer was pas ná de verkiezingen.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
Stel dat er maar !!! 1 !!! iemand over de fouten in nederlands geklaagd zou hebben, en die klacht was terecht geweest, was het antwoordenmodel aangepast / normering anders etc...... nou is die 1 misschien wel overdreven ![]() (WAT was er nou zo mis aan geschiedenis????) dat van de nacht van schmelzer heb ik overheen gelezen, toen ik '67 en '66 zag staan had ik al meteen door dat ze de nacht van Schmelzer bedoelden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb overigens ook een klacht gepost over VWO wiskunde B1 omdat sommige vragen errug vaag geformuleerd waren. (bv 17)
Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 20:00. |
![]() |
||
Citaat:
ja??? ik heb geen GS ![]() maar mijn vriendinnen hebben gezegd dat het makkelijk was....en mee viel.. |
![]() |
||
Citaat:
het gaat om Nederlands van VWO... ik heb van een paar vriendinnen gehoord dat er veel klachten waren...! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
daar. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en bij het LAKS weten ze ook echt wel, dat het klagen nu veel "makkelijker" is. Ik durf te wedden dat wanneer ze 10.000 telefoonmensen hadden, en er niks via internet had gekund, de klachtenaantallen veel lager waren geweest..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn dan 2001 klachten over dat het examen te lang was. Dat maakt meer indruk als wanneer er maar 1 iemand had gezegd dat hij/zij het examen te lang vond. Bovendien kan ik toch niet van te voren weten dat er 2000 andere mensen hetzelfde gaan zeggen? En uiteindelijk komt er bij het laks te staan: 1 klacht: te lang. Aantal mensen die dat vonden: 2001 Maar naar de media zeggen ze: 2001 klachten. Maar die ruime 3000 zijn echt niet allemaal verschillende klachten. Het is het getal van het aantal klagers.
||
Citaat:
Dan krijgt het laks 10 klachten uitdezelfde klas met dezelfde inhoud. Komt toch licht ongeloofwaardig over..... en als jij zelf een klacht hebt, tuurlijk klagen!! vind het alleen doelloos om dan nog 10 anderen te bellen: doe ook me!!! je klacht word toch wel bekeken, hoef je niet voor met zn 10en te zijn.... dat bedoelde ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
toen de leraar zei dat we nog 1 kwartier hebben ik moest laatste 2 opgaven afmaken.. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VMBO |
Wiskunde Verwijderd | 92 | 17-06-2005 18:33 | |
Eindexamens 2004 |
Rampverhalen Verwijderd | 290 | 23-06-2004 15:15 | |
Eindexamens 2003 |
[Vwo, Nederlands] Waarom zoveel klachten?! Blisss | 27 | 22-05-2003 13:43 |