![]() |
||
Citaat:
maar ok. als je het niks vindt, misschien helpt het dan als wat tips geeft, ten slotte studeert niet iedereen fotografie.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het alleen niet veel ![]() Tips, tja, probeer er wat spannenders van te maken. Wat meer compositie, wat spanendere onderwerpen of fotografeer het teminsten in een aparte hoek of dergelijke. Bewerkt het eventueel iets met photoshop om wat meer kleur of tint erin te krijgen. Verder kan ik ook niet echt zoveel tips geven. Ben zelf ook maar een amateur ![]() Hier een paar voorbeeldjes van foto's toen ik zelf net begon. Deze camera had 2 functies ![]() Hell yeah, je kon nog net de flitssterkte en het licht en donker zijn een beetje instellen, and that whas it. Ik heb er in ieder geval heeeeel veel foto's mee gemaakt en de leuke ertussenuit gepikt, deze foto's zijn al redelijk oud, vanuit de tijd dat ik er net een beetje mee begon. Het zijn ook dingen die je dagelijks ziet, maar door het een beetje leuk op de foto te zetten ziet het er toch aardig uit al zeg ik het zelf, zelf nu nog vind ik ze leuk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
want d'r foto's staan hier boven ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hartstikke bedankt. Ik zal kijken wat ik ervan kan maken als ik vakantie heb. Heb het nu veel te druk met school en tekenen. Chameleon2000: je begint op mijn zenuwen te werken. Je volgende posts zal ik totaal negeren. Hopen dat meerdere mensen dit kunnen. Aan jou maak ik geen woorden meer vuil. |
![]() |
||
Citaat:
een groepje op een volgende foto's is geen serie, dat denk je alleen maar. een verzameling foto's is pas een serie als ze thematisch bij elkaar passen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
foto van facebooklink herleiden naar profiel DeZiekeGnoe | 4 | 20-01-2012 18:49 | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
ARTistiek |
Aantal foto's Drowning_Tear | 13 | 22-01-2006 13:44 | |
Software & Hardware |
[Software] Bestandsgrootte JPG's verkleinen langejongen | 1 | 19-12-2005 19:08 | |
Software & Hardware |
Foto opslaan vanuit word charly not | 5 | 04-09-2004 12:55 | |
ARTistiek |
[foto] Oude gebouwen David | 21 | 26-12-2003 22:37 |