Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als machiavelli fb zou zijn, zou hij nog gewoon een positieve input behouden in de topics. Af en toe gooit hij er uiteraard wel eentje op slot, maar doordat hij gewoon door blijft posten ziet men dat hij het niet alleen doet voor het slotjeszetten. (dat machiavelli een eventuele mod zou zijn, is slechts als voorbeeld) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
[stom voorbeeld] Als een generaal van een leger altijd meevecht met de manschappen, zullen ze hem veel meer adoreren dan dat hij ze veilig vanuit een tentje de dood instuurt. [/stom voorbeeld] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op M&M is hier ook al een zeker topic over. Wat ik zelf persoonlijk merk is dat je als fb veel meer 'te doen' hebt dan als lid. Dit is natuurlijk een logisch iets, maar bij mij heeft het als gevolg dat ik bijvoorbeeld iets minder tijd heb om op sommige topics te reageren. Daarnaast hoeft niet elk topic je te interesseren, zowel als lid als als fb. Als fb moet je echter alles bijhouden en lezen en daar gaat ook veel tijd en werk in zitten. Als lid kan je gewoon dat topic niet aanklikken en t zal jou aan je reet roesten of het bestaat of niet en wat er in gezegd wordt of niet. Snap je? Ik snap wel wat je bedoeld, maar als ik een dag niet geweest ben op L&R moet ik aardig wat bijlezen. Ga dan maar eens na voor de wat drukkere fora, hoe dat dan zit... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of nuttige bijdrage leveren aan het oplossen van het probleem |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar mijn inspiratie raakt op ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar kijk bijvoorbeeld dit !!
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=4 Ik bedoel dat hij hem sluit , ok geen problemen mee, maar die reactie er achterna dan ! Dat vind ik dan nergens op slaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik ga maar weer is leren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Momentje, ik zal even iets te drinken inschenken, voor mezelf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ga scooterexamen leren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Coolbest Premium Orange Loodvrij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben meer van de strawberry hill
|||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
Hoeveel geld gaat het je nou extra kosten als je zakt? ![]() Citaat:
![]() Gelukkig hebben we Lifestyle nog! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=tofke dus? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ben jij er voor dat bij iedere chat er een waarschuwing of ban tegenaan gaat? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|