Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Door deze toelating waren de jongeren erg blij. Het was voor hen een blijk van erkenning en dus een teken dat hun subcultuur geaccepteerd werd. Dit alles zorgde uiteraard voor vernieuwingen binnen de politiek. Gewoon per onderdeel dus bekijken of deze radiozender invloed heeft gehad. Dat was de conclusie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() geschiedenis is toch niet na te kijken, niet goed in ieder geva |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sommige mensen zag ik echt 10 kantjes ofzo volschrijven.
![]() Beetje overdreven, je kan beter kort en to-the-point antwoorden. Alleen die schrijfopdracht hè... vreselijk ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook ik heb deze raad heeeel wijs opgevolgd.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik dacht ook dat de nacht van schmelzer in 1967 was, dus jah, die vraag had ik fout ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar pm ~~Fantôme~~ anders eens. Die had in de havo topic van geschiedenis ook allerlei verschillen gevonden in jaartallen van verschillende boeken. Zo was er over de uitvinding stoommachine meer dan 10 jaar verschil!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoeveel kantjes hebben jullie allemaal volgeschreven?
Ik dus 10 kantjes A4 en dat alles in maar liefst 2 uur en 3 kwartier, volgens mij een record, in ieder geval voor mij persoonlijk ![]() Het ging wel heel goed, heb tussen een 7 en 8,5, dus dat zit wel goed. Vond idd dat loon van die arbeider ook eruug vaag en er zaten nog wel wat dingen in, ook in dat veronica geval, wat ik gewoon helemaal anders had gedaan... Toen ik thuiskwam, waren mijn ouders helemaal opgewonden dat het over Veronica ging, want jaaa zij hadden meegelopen met die protestactie voor Veronica, dan word het toch ineens wat minder cool...dat je ouders de jongeren waren van toen! Ik snap trouwens ook niet meer hoe ze ons: ''de jeugd van tegenwoordig'' kunnen noemen, na wat ze zelf allemaal hebben uitgespookt ![]()
||
Citaat:
![]() nee hoor, ik was er ook heilig van overtuigd dat ik gelezen had dat het kabinet cals in 1967 ten val kwam... ![]() |
![]() |
|
Maar voor de mensen met boeken waarin dat jaartal fout staat... hebben jullie dan geen leraar die de stof in de les behandelt en opmerkt "hee, er staat een fout in het boek!" (of iig wél het juiste jaartal geeft in zijn aantekeningen ofzo)?
|
![]() |
Ja, zal ze vast wel gezegd hebben ooit, maar tijdens het leren had ik dat dus echt niet meer in mn hoofd + het feit dat ik een samenvatting van het boek heb geleerd waarin ook 1967 stond.
Ik had die vraag wel goed, want ik wist dat t wat met Schmelzer te maken had, maar goed je gaat niet tegen de CEVO zeggen dat het in je boek fout stond, maar in je aantekening goed/dat de docent zei dat dat fout was ![]() |
![]() |
|
Nee, maar wat heeft het überhaupt voor nut om tegen het CEVO te gaan klagen dat er een fout in je boek stond? Daar kunnen zij niks aan doen...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik dacht dat ik em wel redelijk gemaakt heb.. maar heb erg streng gerekend maar 38 punten.. maja volgens mij kan je ook meerdere antwoorden hebben... toch??
![]() ![]() ![]() maja nu heb ik iig tussen 4.6 en 6.1 en ik moest 4.1 dus ik ben wel blij ![]() ik vond het erg lang.. en had ook 10 a4tje!! niet normaal
|
![]() |
Klachtenlijn dinsdag roodgloeiend bij LAKS
Uitgegeven: 25 mei 2004 21:24 HILVERSUM - De klachtenlijn van het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) stond dinsdag roodgloeiend. In een dag kwamen ongeveer 10.000 meldingen binnen, zei een woordvoerster dinsdagavond. Daarmee staat de teller tot nu toe op ruim 13.700 klachten. De meeste eindexamenkandidaten (3000) klaagden over het vwo-examen geschiedenis. Volgens de woordvoerster klagen vwo-scholieren altijd veel over dit examen. Dit jaar ontstond onder meer verwarring over een verkeerde bronverwijzing. De Centrale examencommissie vaststelling opgaven (Cevo), die de eindnormering vaststelt, heeft de fout inmiddels erkend en houdt daarmee rekening bij de beoordeling. Ook over het havo-examen geschiedenis kreeg het LAKS veel meldingen, ongeveer 2300. Zij ervoeren het examen als te moeilijk en te lang. Verder kwamen dinsdag nog veel klachten binnen over het vwo-examen Nederlands van de dag ervoor, evenals het vwo-examen management en organisatie dat eerder al plaatsvond. Ernstig ongeluk Een andere melding die het LAKS dinsdag binnenkreeg, kwam van een school in Amsterdam. Voor de examenzaal was een ernstig ongeluk gebeurd, waarop de kandidaten uitzicht hadden. De onderwijsinspectie beraadt zich nog over een oplossing. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
HAHAHA super!!
echt geweldig dat er al zoveel klachten zijn. Et sloeg ook echt nergens op!! Die vraag 20 doelen ze op in het artikel!! En dan van dat boek met de nacht van Schmelzer--> HOE KAN DAT NOU?? Ik snap niet dat een boek zo lomp kan zijn om dat verkeerd te doen... Dat was eg zoown superbelangrijke ommekeer.. *does not get it* * ![]() Verderrr ik heb gelukkig wel redelijk goed gemaakt; met streng nakijken had ik zonder die stelvraag al 45 punten ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Echt vervelend lijkt me dat! Ze hebben ook de hele tijd loeiende sirenes gehoord en een traumahelikopter die kwam overvliegen. Met alle respect hoor, want uiteraard moeten die ook gewoon komen bij een ernstig ongeluk. Maar ik kan me wel voorstellen dat het ook voor de mensen binnen geen pretje was ![]() En over dat boek naar het LAKS bellen lijkt me best nuttig. Het CEVO geeft naar mijn weten de exameneisen door aan de makers van de boeken. Als zo'n maker het verkeerd overneemt, dan moet het CEVO imho maatregelen nemen tegen zo'n uitgever. Dus nee, de normering of punten of wat dan ook zullen niet veranderen, maar het is wellicht handig voor een volgende lichting.
||
![]() |
Citaat:
![]() Zeik niet zo gast ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 23:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Klagen zou je er niet over, want dat is voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik dacht dat we eignelijk ( alle scholen) dezelfde boeken zouden hebben, maar blijkbaar niet dus...een broer van een vriendin van mij die had in zijn boek ook allerlei dingen staan die wij niet in ons boek hadden (geschiedenis werkplaats, wolters noordhoff) zoals de waternoodsramp in 53...beetje raar of niet dan...ze moeten deze boeken toch elk jaar nieuw aanschaffen, waarom verplichten ze scholen dan niet het zlefde boek? hoef je niet dingen te leren die er niet in komen omdat het bij de ander niet in het boek staat en leer je neit verkeerde dingen als in het ene boek een typefout staat ( nacht van schmelzer 67) dus..maar of is dit onlogisch van mij gedacht?
|
|
|