Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 10:48
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Ilúvatar schreef op 26-05-2004 @ 11:46 :
waar zou je je geld, sleutels, e.d. moeten laten dan??
Erger nog waar je telefoon?
Oud 26-05-2004, 11:01
Faery
Faery is offline
Zoals in Pulp Fiction natuurlijk.
Oud 26-05-2004, 12:38
Studentgirl
Studentgirl is offline
Citaat:
wizzielover schreef op 26-05-2004 @ 10:31 :
als ik jou was zou ik eens aan me vriend vragen wat hij verwacht dat jij doet. want als hij verwacht dat jij onmiddelijk naakt rond gaat lopen en jij doet dat niet is dat niet zo heel handig.
Dat verwacht hij min of meer wel ja, althans daar ga ik vanuit, maar hij zal er heus geen probleem van maken als ik de eerste dagen een bikinibroekje aan zal houden. Al zal hij dat misschien een beetje vremd vinden, omdat hij het gewend is. En in de sauna loop ik ook naakt rond en daar maak ik er ook geen probleem van. Dus hij denkt dat ik er op een camping ook geen moeite mee zal hebben, maar ik vind dat toch wat anders. Naakt zonnen en naakt zwemmen is niet zo'n punt, maar naakt of topless koken en eten zal denk ik wel raar aanvoelen.
Oud 26-05-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 26-05-2004 @ 12:01 :
Zoals in Pulp Fiction natuurlijk.
dat kleine klokkie okee...maar je sleutelbos

laat staan je telefoon, laptop en zo
Oud 26-05-2004, 14:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 26-05-2004 @ 10:56 :
Het lijkt me echt afschuwelijk daar, loop je daar tussen de uitgezakte naakte ouwetjes . Misschien wel goed voor je zelfvertrouwen

Zit wat in... Maar neuh, zou niets voor mij zijn.
Oud 26-05-2004, 14:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hmm en wat nou als meisje? Als je umh ongesteld ben? Lijkt me niet echt genant met zo'n touwtje tussen je benen.

Oud 26-05-2004, 15:06
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-05-2004 @ 15:59 :
Hmm en wat nou als meisje? Als je umh ongesteld ben? Lijkt me niet echt genant met zo'n touwtje tussen je benen.

zorgen dat je tijdens je vakantie niet ongesteld wordt. Gewoon ff pil doorslikken.
Oud 26-05-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:

Niet? Goh brrr zeg. Stel je voor dat je dan doorlekt.
Oud 26-05-2004, 15:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 26-05-2004 @ 16:09 :
Niet? Goh brrr zeg. Stel je voor dat je dan doorlekt.
Wedstrijdje wie de mooiste bloedsporen op d'r benen krijgt.
Oud 26-05-2004, 15:32
June bug
June bug is offline
Citaat:

Dan kun je toch gewoon een broekje aanhouden lijkt me?

Het idee van zo'n camping trekt mij ook totaal niet, en wat veel mensen hier zeggen: na een tijdje went het wel want iedereen loopt bloot, daar kan ik me niks bij voorstellen. Het moment dat je voor het eerst daar in je nakie loopt, ook al is iedereen bloot zou ik me nog steeds ongelofelijk bekeken voelen.
Het enige advies wat ik aan de TS kan geven: doe niks wat je niet wilt, en doe t in je eigen tempo indd. succes
Oud 26-05-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 25-05-2004 @ 21:19 :
met jouw vooroordelen heb ik geen zin het uit te gaan leggen als ik dat al kan, en bovendien ben ik er ook niet de aangewezen persoon voor. ik bedoel, deze discussie is nou niet bepaald van hoog niveau, en dat zal ie op Lifestyle ook nooit worden. En ik ben ook nog eens te lui om meer te typen (ook bedankt geschiedenis)
vooroordelen zijn er om uit de weg geruimd te worden,ik zeg toch dat mijn beeld ervan bestaat uit wat ik op sbs6 gezien heb?(=dus een slecht beeld) aan jou om mij te overtuigen van de lol ervn,en discussies zllen inderdaad niet op een hoog niveau gevoerd worden hier als je het afkapt met:"aan jou kan ik het toch niet uitleggen"
Oud 26-05-2004, 19:32
TommyK
TommyK is offline
Omdat ik in de regel niet wens te buigen voor de fascistoide verbanningsmanie van sommige mods, vind ik dat iedereen het recht heeft om mijn * te aanschouwen. En als je ze niet wil zien klik dan gewoon lekker niet.

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:29.
Oud 26-05-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
TommyK schreef op 26-05-2004 @ 20:32 :
Omdat ik in de regel niet wens te buigen voor de fascistoide verbanningsmanie van sommige mods, vind ik dat iedereen het recht heeft om mijn * te aanschouwen. En als je ze niet wil zien klik dan gewoon lekker niet.
is het toeval dat je op elke foto hetzelfde kijkt?

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:31.
Oud 26-05-2004, 19:37
TommyK
TommyK is offline
Ik had niet zoveel geschikte foto's tot mijn beschikking . Verder zal ik niet meer reageren om dit topic niet te verneuken.
Oud 26-05-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 26-05-2004 @ 20:35 :
is het toeval dat je op elke foto hetzelfde kijkt?
dat is t hoofd van CB
Oud 26-05-2004, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 26-05-2004 @ 20:38 :
dat is t hoofd van CB
yeah whatever wie het is

wie is de undercover?
Oud 26-05-2004, 20:08
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Wie zou zijn vriendin nou mee nemen naar een naturisten camping =/
Lekker romantisch enzo.
Oud 28-05-2004, 09:20
Lievelotje
Lievelotje is offline
Behalve dat ik erg geschrokken ben van de toch wel erg kinderachtige reakties van sommigen hier (blijkbaar allemaal erg bang van naakt, en gezien de vele verwijzingen naar uitgezakte oude mensen ook van hun eigen appearance en wat de toekomst hen zal brengen), ben ik toch ook wel blij dat er een hoop mensen zijn die niet zoveel moeite hebben met het fenomeen naturisme (kan natuurlijk niet anders in een land waar toch een heel groot percentage van de vakantiegangers naturist is of het ooit heeft geprobeerd).
Voor de topicstarter heb ik maar een antwoord, ga gewoon mee, je merkt vanzelf hoe het voelt om daar te zijn, of je mee wilt doen of niet (en idd. als je, zeker als meisje, je bikinibroekje aanhoudt zul je niet echt opvallen, het zou nl. wel eens kunnen dat je ongesteld bent ofzo (niet iedereen durft nl. naakt met een tampon in, al vind ook dat daar niemand vreemd)). In elk geval is het toch ook geen schande om iets te proberen en na een aantal dagen te moeten zeggen dat je je er echt niet lekker bij voelt en dat je graag elders heen wilt? Dan pak je gewoon je boeltje en vertrekt naar een andere camping. Mijn ervaring, en die is groot (ja idd. voor de zeikerd, met maar ook zonder ouders en nee dat heeft niets met pedofilie van doen, als de eigen ouders hun kinderen al niet meer naakt mogen zien, dan krijgen we straks erg vervuilde kinderen in nl.) heeft me in elk geval geleerd dat de meeste kinderen er absoluut geen moeite mee hebben tot ze een jaar of elf twaalf zijn, dan krijg je wat puberschaamte, wat bij sommigen nooit, maar bij de meeste naturistisch opgevoede jongeren vanzelf weer over gaat. Heb nog weinig jongeren van 16 of ouder gezien die nog steeds aangekleed rondlopen op een naturistencamping. Wanneer je er op die leeftijd in stapt is het natuurlijk even anders, dan moet je nog erg aan de idee wennen, maar zoals al eerder werd gezegd, je voelt je al gauw erg storend, als je aangekleed tussen al die naakte mensen loopt.
En dan al dat gezever over oude vellen. Is er hier dan niemand die beseft dat ie er over een paar jaar ook zo uit gaat zien? Mensen worden ouder en dan? Het is ontzettend onvolwassen en zielig om oudere mensen vies te vinden. Ok ze zien er niet meer uit als een fotomodel van 18, maar wees eens eerlijk, wie ziet er wel zo uit? Ik zal de laatste zijn die hier gaat vertellen dat niemand op een naturistencamping onderscheid gaat maken tussen een 'lelijk' en een 'mooi' iemand, maar er zal absoluut niet de waarde aan gehecht worden die er in onze 'moderne' maatschappij aan gegeven wordt. Misschien is dat wel de grootste reden waarom naturisme zo fijn is, je kunt jezelf zijn, zonder veroordeeld te worden voor iets waar je nu eens echt niets aan kunt doen. Zoals ik hier boven al schreef, ik verdenk iedereen die dit soort argumenten hanteerd ervan zelf niet helemaal tevreden te zijn met hoe ze er uit zien, bang danwel beschaamd zijn voor dat ene vetrandje teveel (en voor al die stoere jongetjes, is mijn piemeltje wel groot genoeg, ik kan jullie vertellen de meeste piemeltjes zijn in ruststand niet overdreven groot, daar heb je nl. zwellichamen voor en hee, dan is het verschil ineens niet zo groot meer, zielepoten). In elk geval om eens een uitspraak te gebruiken waar ik zelf bang van word, in de ogen van god zijn alle mensen gelijk, ofwel stel je niet aan en wees niet bang van een beetje naakt. Er is meer te doen met het menselijk lichaam dan sex alleen weet je.

En nog een ding, als ik al die verwijzingen lees naar vieze mannetjes, pedofilie etc etc, dan heb ik slechts een enge gedachte, er lopen blijkbaar veel meer gestoorde gefrustreerde randdebielen rond met een zwembroek aan dan zonder. Alvast bedankt.
Oud 28-05-2004, 11:40
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 26-05-2004 @ 23:07 :
Mijn hoofd??Waar??Huh??
ja die is al weg
was niet zo netjes van m
Oud 28-05-2004, 11:47
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 28-05-2004 @ 10:20 :
Er is meer te doen met het menselijk lichaam dan sex alleen weet je.

Huh?

Oja natuurlijk

Skateboarden en Bodybuilden.
Oud 28-05-2004, 15:04
floorzub
floorzub is offline
Go lievelotje, ben het helemaal met je eens. Ik heb een zelfde soort achtergrond (ga al jaren naar naturistencampings/ stranden) en ik heb ongeveer hetzelfde idee erover dan jij. het is supermakkelijk, je loopt met een handdoek om je nek naar de douche en terug. geen gedoe met kleren in vieze douchehokjes etc... verder heb ik bij een verpleegkundestage in het ziekenhuis (waar ik ook oude mensen moest wassen) gemerkt dat ik helemaal niet opkeek van die oude lijven, iets waar ik heel blij mee was en wat waarschijnlijk komt doordat ik al zoveel blote mensen heb gezien in mijn leven.

TS: niet doen wat je niet wil, maar probeer het toch eens!
Oud 28-05-2004, 15:41
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Ja, dat zei mijn vriend ook al, maar hij zei erbij dat hij dus wel direct helemaal naakt gaat om het zo te zeggen. Als ik het niet wil dan gaan we overigens niet, maar hij wil het graag en ik wil eigenlijk wel met hem mee.

Maar ergens vind ik het ook raar om iets van kleding aan te houden daar, moet me wel een beetje aanpassen he.
Waarvoor wilt je vriend daar naar toe.
Zijn de mensen daar aardiger of lopen er meer natuur mensen rond.

Als jij je niet goed voelt om helemaal naakt te lopen doe je het toch niet.
Gewoon lekker zelf zijn en schijt hebben aan de rest.
Oud 29-05-2004, 14:32
Verwijderd
Iedereen heeft het zo over die oude mensen, nou, op naturistische campings lopen minder bejaarden rond dan op 'gewone' campings, en bejaarden in badpak zijn ook niet sexy, maar daar heb je dan toch ook nooit last van? Daarbij zijn de bejaarden die wel op naturistische campings rondlopen, vaak van die sportieve jogbejaarden, waardoor ze minder uitgezakt zijn dan hun meeste leeftijdgenoten.
Oud 29-05-2004, 16:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 28-05-2004 @ 10:20 :
Behalve dat ik erg geschrokken ben van de toch wel erg kinderachtige reakties van sommigen hier
Als je op Lifestyle bij de incrowd wil horen moet je je gedragen als een verwende relnicht, anders ben je gewoon niet hip genoeg.

Wat maakt het bijvoorbeeld nou uit of je op een naakt- of gewoon strand ligt? Ik kijk hoe dan ook naar de aantrekkelijke personen, of een dikke bejaarde wel of niet een badpak aanheeft boeit me niet zo veel.
Oud 29-05-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 29-05-2004 @ 17:30 :
Als je op Lifestyle bij de incrowd wil horen moet je je gedragen als een verwende relnicht, anders ben je gewoon niet hip genoeg.
Slijmen werkt ook goed

Ik zal zelf nooit naar een naaktcamping gaan omdat ik niet tegen naakte mensen aan hoef te kijken. De enige persoon die ik naakt wil aanschouwen is mijn vriendje en hij is ook de enige die mij naakt mag aanschouwen. Voor de rest gaat het niemand aan hoe mijn borsten of de rest van mijn lichaam eruit ziet.
Oud 29-05-2004, 18:56
~louise~
~louise~ is offline
Ik snap het alleen totaaaaal niet, dat naturisme.
Waarom zou je in godsnaam de godganse dag in je nakie rond willen lopen? Dat je het nou lekker vindt om af en toe es uit de kleren te gaan of naakt te zwemmen of te zonnen, oke. Maar ik snap niet waarom er mensen zijn die de hele dag de gordijnen dicht hebben en met handdoekjes onder hun kont op de bank gaan zitten, zodat ze lekker 'zichzelf' kunnen zijn. Waarom zou je in godsnaam naakt boodschappen willen doen? Waarom zijn er mensen die naar speciale campings gaan ergens in een ver land om daar naakt te kunnen rondlopen? Waarom zou je naakt gaan barbecuen?

Niemand kan het mij ook uitleggen, maar dit is serieus iets wat ik niet begrijp . Ik kan 2 argumenten bedenken.
1 je wordt er rondom lekker bruin van - maar waarom zou je helemaal bruin willen zijn als de enige keer dat meer mensen dan je partner je bruine reet ziet, is als je op een naturistencamping loopt. Die gaat dus niet op
2 het is natuurlijk - dat was het misschien eeuwen geleden maar onze cultuur is sindsdien dusdanig veranderd dat dat niet meer opgaat.

Uitleg s.v.p. van dit -voor mij- wereldvreemde fenomeen.
Oud 29-05-2004, 19:26
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Chimera schreef op 29-05-2004 @ 17:30 :

Stel dat ze je niet hip genoeg vinden.. Probleem..
Oud 29-05-2004, 19:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 29-05-2004 @ 20:26 :
Stel dat ze je niet hip genoeg vinden.. Probleem..
Inderdaad, lig er ook nachten wakker van.
Oud 30-05-2004, 11:47
Verwijderd
Citaat:
~louise~ schreef op 29-05-2004 @ 19:56 :
Ik snap het alleen totaaaaal niet, dat naturisme.
Waarom zou je in godsnaam de godganse dag in je nakie rond willen lopen? Dat je het nou lekker vindt om af en toe es uit de kleren te gaan of naakt te zwemmen of te zonnen, oke. Maar ik snap niet waarom er mensen zijn die de hele dag de gordijnen dicht hebben en met handdoekjes onder hun kont op de bank gaan zitten, zodat ze lekker 'zichzelf' kunnen zijn. Waarom zou je in godsnaam naakt boodschappen willen doen? Waarom zijn er mensen die naar speciale campings gaan ergens in een ver land om daar naakt te kunnen rondlopen? Waarom zou je naakt gaan barbecuen?

Niemand kan het mij ook uitleggen, maar dit is serieus iets wat ik niet begrijp . Ik kan 2 argumenten bedenken.
1 je wordt er rondom lekker bruin van - maar waarom zou je helemaal bruin willen zijn als de enige keer dat meer mensen dan je partner je bruine reet ziet, is als je op een naturistencamping loopt. Die gaat dus niet op
2 het is natuurlijk - dat was het misschien eeuwen geleden maar onze cultuur is sindsdien dusdanig veranderd dat dat niet meer opgaat.

Uitleg s.v.p. van dit -voor mij- wereldvreemde fenomeen.
Het idee van 'een zijn met de natuur', vandaar de naam 'naturisme'. En waarom naar speciale campings in een ver land, nou, waarom gaan mensen naar gewone campings in een ver land? In Nederland zijn ook naturistische campings hoor . Daarbij is het erg praktisch, je kunt mij niet vertellen dat jij het zo handig vindt om in een douchehokje met je kleren te staan kloten. En rondom bruin, ach, dat is mooi meegenomen, en dat je geen lijntjes van een bikinibovenstukje hebt zien wel meer mensen natuurlijk. Daarbij kun je het ook nog zelf mooi vinden.
Oh, en het zit ook lekker, bikini's zitten erg rot, vooral als je gaat zwemmen.
Oud 01-06-2004, 17:14
Lievelotje
Lievelotje is offline
Verschillende mensen hebben verschillende redenen om aan naturisme te doen, edoch de grote lijn doet het vanwege de vrijheid, het niet afhankelijk zijn van modegrillen, het letterlijke vrije gevoel zonder kleding en de hele echte idd. uit een vorm van terug naar de natuurgevoel. Dat zijn dan ook de mensen die je zelfs niet met een handdoekje om ziet lopen en liefst ook vegetarisch zijn etc.. Voor veel mensen is het idd. gewoon het gemak van je niet druk te hoeven maken of er iemand staat te kijken als je je omkleedt, het niet hoeven hannessen met droge kledingstukken in natte douchecellen en vooral de totale onbelangrijkheid van uiterlijke schijn. Iedereen kan en mag zichzelf zijn zonder dat daar iemand aanstoot aan neemt of rotopmerkingen over maakt.
Voor mij persoonlijk is het gewoon een heerlijk stukje gemak, ik ben de laatste jaren ook regelmatig op gewone campings geweest en wat mij het meeste opvalt is de modeshow die de hele dag wordt opgevoerd. 'Je moet er toch niet aan denken om net zo topless als je aan het strand lag aan het zwembad op de camping 300 m verderop te gaan liggen en al helemaal niet om de transfer tussen die twee zonder bovenstukje te doen'. terwijl je dus tussen dezelfde mensen loopt en ligt. Ik heb zelf meegemaakt dat een vrouw die zelf op het strand in een string lag moeilijk deed omdat ik in mijn string uit de douche kwam...
Oud 01-06-2004, 17:34
Verwijderd
Ik ben weleens op een naaktstrand geweest.
Het heeft wel voordelen, zo hoef je geen bikini aan en word je mooi bruin.
Toch vind ik zo'n camping geen fijn idee.
Ik heb normaal nooit zo de behoefte om mijn kleren uit te trekken, alleen dus met zwemmen.
Wow de openbaring van Noé!
Oud 01-06-2004, 18:27
Otis
Otis is offline
nou ik vind het echt belachelijk hoe sommige lifestylers hier reageren.
Ik vind dat het heel normaal is om op een naturistencamping te gaan kamperen en ik had verwacht dat dit algemeen geaccepteerd was.
Jammer dat dit niet zo blijkt te zijn, maar daarom hoeft er niet zo gereageerd te worden.Ikzelf ga ook wel eens met mn oom en tante mee naar een Naturistencamping in drenthe.
Je wordt daar gewoon helemaal geaccepteerd, maakt niet uit hoe je er uitziet.
En ik denk dat zo'n camping een hele wijze les voor veel mensen kan zijn.

xxxjes
Oud 01-06-2004, 18:47
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Otis schreef op 01-06-2004 @ 19:27 :

Wow, ik wilde dat ik aan deze opmerking gedacht had. Chapeau!
Oud 01-06-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 01-06-2004 @ 19:27 :
nou ik vind het echt belachelijk hoe sommige lifestylers hier reageren.
Ik vind dat het heel normaal is om op een naturistencamping te gaan kamperen en ik had verwacht dat dit algemeen geaccepteerd was.
Jammer dat dit niet zo blijkt te zijn, maar daarom hoeft er niet zo gereageerd te worden.Ikzelf ga ook wel eens met mn oom en tante mee naar een Naturistencamping in drenthe.
Je wordt daar gewoon helemaal geaccepteerd, maakt niet uit hoe je er uitziet.

xxxjes
Je moet wel eerst inloggen met je undercover nick als je zoiets post snol!
Oud 01-06-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 01-06-2004 @ 20:01 :
Oud 01-06-2004, 21:57
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-06-2004 @ 20:01 :
wat doe jij dom
Oud 01-06-2004, 22:10
Verwijderd
Hallo mensen don't you rolleye me!
En jij al helemaal niet Carmen, of ik doe de volgende keer vergif in je krek snack.
Oud 01-06-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 01-06-2004 @ 21:05 :
En wat kom jij uitleggen?
Blijkbaar snapte je niet dat van Carmens post de ironie afdroop.
Om een eerdere opmerking van haar in dit topic werd ze geband dus shhh!
Oud 01-06-2004, 22:12
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-06-2004 @ 23:10 :
Hallo mensen don't you rolleye me!
En jij al helemaal niet Carmen, of ik doe de volgende keer vergif in je krek snack.
ja dan moet je me maar serieus nemen
Oud 02-06-2004, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 29-05-2004 @ 15:32 :
Iedereen heeft het zo over die oude mensen, nou, op naturistische campings lopen minder bejaarden rond dan op 'gewone' campings, en bejaarden in badpak zijn ook niet sexy, maar daar heb je dan toch ook nooit last van? Daarbij zijn de bejaarden die wel op naturistische campings rondlopen, vaak van die sportieve jogbejaarden, waardoor ze minder uitgezakt zijn dan hun meeste leeftijdgenoten.
Ohh Sarah
Oud 02-06-2004, 08:55
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Erger nog waar je telefoon
ooit gehoord van een tas
Oud 02-06-2004, 17:18
Lievelotje
Lievelotje is offline
Toch jammer dat de ironie van sommige mensen dichter aan lijkt te sluiten bij de werkelijkheid dan het waanbeeld dat ze zichzelf liever voorhouden...
Oud 05-06-2004, 21:09
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
het draait in het dagelijkse leven toch om uiterlijke schijn
waarom zou je daaraan willen ontsnappen?
Kleding heeft een reden, anders hadden onze voorouders het nooit uitgevonden.

maar ik snap ook nog steeds niet waar men op een nudistencamping zijn: Geld, Sleutels, telefoon, en andere dingen die nodig zijn opbergt.
Oud 06-06-2004, 14:22
Lievelotje
Lievelotje is offline
Nee, daar heb je natuurlijk in je bikini van die handige waterdichte vakjes voor... duh
Oud 06-06-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef op 06-06-2004 @ 15:22 :
Nee, daar heb je natuurlijk in je bikini van die handige waterdichte vakjes voor... duh
Jij reageert echt ALLEEN in topics die over bloot piemels kutten sex vagina's en dildo's gaan.
Heb je echt zo'n smal interessegebied?
Oud 06-06-2004, 19:49
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 01-06-2004 @ 19:47 :
Wow, ik wilde dat ik aan deze opmerking gedacht had. Chapeau!
Wees nu maar blij dat je net kunt spellen. De rest komt later wel!
Oud 07-06-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Ilúvatar schreef op 05-06-2004 @ 22:09 :
het draait in het dagelijkse leven toch om uiterlijke schijn
waarom zou je daaraan willen ontsnappen?
Kleding heeft een reden, anders hadden onze voorouders het nooit uitgevonden.

maar ik snap ook nog steeds niet waar men op een nudistencamping zijn: Geld, Sleutels, telefoon, en andere dingen die nodig zijn opbergt.
Als je een zomerjurkje aan hebt, zitten daar meestal ook geen zakken in toch?? Dus wat heb je dan bij je.. Een tasje!! Alsof jij dat jurkje dan niet meer aan doet omdat je je telefoon enz. niet mee kunt nemen, is natuurlijk onzin. Als je naar zo'n camping gaat mag je wel een tas bij je hebben o.i.d.
Oud 07-06-2004, 11:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ilúvatar schreef op 26-05-2004 @ 11:46 :
waar zou je je geld, sleutels, e.d. moeten laten dan??
" I specificly told you not to forget my fathers watch"

hehe, goed....hier dus...
Oud 07-06-2004, 16:33
sexylexy
sexylexy is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 06-06-2004 @ 15:22 :
die hoor je dan toch niet aan te hebben, het is toch een naturistencamping?

ik ben btw nooit op zo'n camping geweest
Oud 07-06-2004, 16:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 06-06-2004 @ 20:49 :
Wees nu maar blij dat je net kunt spellen. De rest komt later wel!
Wat een geniale dis zeg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten