![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() laat staan je telefoon, laptop en zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet? Goh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het idee van zo'n camping trekt mij ook totaal niet, en wat veel mensen hier zeggen: na een tijdje went het wel want iedereen loopt bloot, daar kan ik me niks bij voorstellen. Het moment dat je voor het eerst daar in je nakie loopt, ook al is iedereen bloot zou ik me nog steeds ongelofelijk bekeken voelen. Het enige advies wat ik aan de TS kan geven: doe niks wat je niet wilt, en doe t in je eigen tempo indd. succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wie is de undercover? |
![]() |
||
Citaat:
was niet zo netjes van m |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oja natuurlijk Skateboarden en Bodybuilden.
|
Verwijderd
|
Iedereen heeft het zo over die oude mensen, nou, op naturistische campings lopen minder bejaarden rond dan op 'gewone' campings, en bejaarden in badpak zijn ook niet sexy, maar daar heb je dan toch ook nooit last van? Daarbij zijn de bejaarden die wel op naturistische campings rondlopen, vaak van die sportieve jogbejaarden, waardoor ze minder uitgezakt zijn dan hun meeste leeftijdgenoten.
|
![]() |
||
Citaat:
Wat maakt het bijvoorbeeld nou uit of je op een naakt- of gewoon strand ligt? Ik kijk hoe dan ook naar de aantrekkelijke personen, of een dikke bejaarde wel of niet een badpak aanheeft boeit me niet zo veel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal zelf nooit naar een naaktcamping gaan omdat ik niet tegen naakte mensen aan hoef te kijken. De enige persoon die ik naakt wil aanschouwen is mijn vriendje en hij is ook de enige die mij naakt mag aanschouwen. Voor de rest gaat het niemand aan hoe mijn borsten of de rest van mijn lichaam eruit ziet. |
![]() |
|
Ik snap het alleen totaaaaal niet, dat naturisme.
Waarom zou je in godsnaam de godganse dag in je nakie rond willen lopen? Dat je het nou lekker vindt om af en toe es uit de kleren te gaan of naakt te zwemmen of te zonnen, oke. Maar ik snap niet waarom er mensen zijn die de hele dag de gordijnen dicht hebben en met handdoekjes onder hun kont op de bank gaan zitten, zodat ze lekker 'zichzelf' kunnen zijn. Waarom zou je in godsnaam naakt boodschappen willen doen? Waarom zijn er mensen die naar speciale campings gaan ergens in een ver land om daar naakt te kunnen rondlopen? Waarom zou je naakt gaan barbecuen? Niemand kan het mij ook uitleggen, maar dit is serieus iets wat ik niet begrijp ![]() 1 je wordt er rondom lekker bruin van - maar waarom zou je helemaal bruin willen zijn als de enige keer dat meer mensen dan je partner je bruine reet ziet, is als je op een naturistencamping loopt. Die gaat dus niet op 2 het is natuurlijk - dat was het misschien eeuwen geleden maar onze cultuur is sindsdien dusdanig veranderd dat dat niet meer opgaat. Uitleg s.v.p. van dit -voor mij- wereldvreemde fenomeen. |
![]() |
||
Citaat:
Stel dat ze je niet hip genoeg vinden.. Probleem.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, en het zit ook lekker, bikini's zitten erg rot, vooral als je gaat zwemmen. |
![]() |
|
Verschillende mensen hebben verschillende redenen om aan naturisme te doen, edoch de grote lijn doet het vanwege de vrijheid, het niet afhankelijk zijn van modegrillen, het letterlijke vrije gevoel zonder kleding en de hele echte idd. uit een vorm van terug naar de natuurgevoel. Dat zijn dan ook de mensen die je zelfs niet met een handdoekje om ziet lopen en liefst ook vegetarisch zijn etc.. Voor veel mensen is het idd. gewoon het gemak van je niet druk te hoeven maken of er iemand staat te kijken als je je omkleedt, het niet hoeven hannessen met droge kledingstukken in natte douchecellen en vooral de totale onbelangrijkheid van uiterlijke schijn. Iedereen kan en mag zichzelf zijn zonder dat daar iemand aanstoot aan neemt of rotopmerkingen over maakt.
Voor mij persoonlijk is het gewoon een heerlijk stukje gemak, ik ben de laatste jaren ook regelmatig op gewone campings geweest en wat mij het meeste opvalt is de modeshow die de hele dag wordt opgevoerd. 'Je moet er toch niet aan denken om net zo topless als je aan het strand lag aan het zwembad op de camping 300 m verderop te gaan liggen en al helemaal niet om de transfer tussen die twee zonder bovenstukje te doen'. terwijl je dus tussen dezelfde mensen loopt en ligt. Ik heb zelf meegemaakt dat een vrouw die zelf op het strand in een string lag moeilijk deed omdat ik in mijn string uit de douche kwam...
|
Verwijderd
|
Ik ben weleens op een naaktstrand geweest.
Het heeft wel voordelen, zo hoef je geen bikini aan en word je mooi bruin. Toch vind ik zo'n camping geen fijn idee. Ik heb normaal nooit zo de behoefte om mijn kleren uit te trekken, alleen dus met zwemmen. Wow de openbaring van Noé! |
![]() |
|
nou ik vind het echt belachelijk hoe sommige lifestylers hier reageren.
Ik vind dat het heel normaal is om op een naturistencamping te gaan kamperen en ik had verwacht dat dit algemeen geaccepteerd was. Jammer dat dit niet zo blijkt te zijn, maar daarom hoeft er niet zo gereageerd te worden.Ikzelf ga ook wel eens met mn oom en tante mee naar een Naturistencamping in drenthe. Je wordt daar gewoon helemaal geaccepteerd, maakt niet uit hoe je er uitziet. En ik denk dat zo'n camping een hele wijze les voor veel mensen kan zijn. xxxjes |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijkbaar snapte je niet dat van Carmens post de ironie afdroop. Om een eerdere opmerking van haar in dit topic werd ze geband dus shhh! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
het draait in het dagelijkse leven toch om uiterlijke schijn
waarom zou je daaraan willen ontsnappen? Kleding heeft een reden, anders hadden onze voorouders het nooit uitgevonden. maar ik snap ook nog steeds niet waar men op een nudistencamping zijn: Geld, Sleutels, telefoon, en andere dingen die nodig zijn opbergt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je echt zo'n smal interessegebied? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||